Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva bør en basisgarderobe inneholde?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-08, 00:05   #21
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bør en basisgarderobe inneholde?

Det er meningen at basisgarderoben skal holde noen år, ikke sant? At det er litt tidløst. Kan liksom ikke bytte ut hele garderoben hvert år(ikke økonomisk og ikke miljøvennlig), for å ha de hotteste fargene eller snittet som er in akkurat det ene året.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 01:16   #22
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bør en basisgarderobe inneholde?

Jepp, det er derfor jeg ikke kalte det siste innlegget i bilde-tråden for basisgarderobe! Jeg ble bare så opptatt av farger du kunne ha Ellers er jeg ikke så sikker på om det går ann å ha en basisgarderobe lenger, når jeg har tenkt på det. Ikke bortsett fra de relativt enkle toppene og kanskje en (sjokoladebrun?) jakke, kåpe m.m. Lindex har forresten fått veldig bra utvalg på bh-er.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no