Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har KappAhl små størrelser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-07, 21:28   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Har KappAhl små størrelser?

Alle som mener at svaret er "nei", oppfordres til å ikke svare i denne tråden.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:30   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

De begynner vel på str. 32/34 hos KappAhl på damestørrelser, men det er vel ikke alt som går ned i den størrelsen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:31   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Jeg har nesten aldri handlet på KappAhl, men jeg trodde tvert imot at størrelsene der var romslige. Jeg prøvde et par-tre forskjellige trenchcoater der nettopp, og da passet 36 helt fint. Jeg bruker vanligvis 40 (av og til 38), så jeg syns jo det var rart at 36 ikke strammet noe sted.

Men var det kanskje feil svar?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:33   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

De begynner vel på str. 32/34 hos KappAhl på damestørrelser, men det er vel ikke alt som går ned i den størrelsen.

Min erfaring er at denne minste størrelsen er stor, i alle fall. Den passer meg, og jeg bruker ikke 32, altså.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:55   #5
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har nesten aldri handlet på KappAhl, men jeg trodde tvert imot at størrelsene der var romslige. Jeg prøvde et par-tre forskjellige trenchcoater der nettopp, og da passet 36 helt fint. Jeg bruker vanligvis 40 (av og til 38), så jeg syns jo det var rart at 36 ikke strammet noe sted.

Men var det kanskje feil svar?

Jeg må (dessverre) si meg enig med Maximillia. Jeg kjøpte en hvit bluse på KappAhl for en tid siden, og jeg måtte kjøpe str. 36, og normalt bruker jeg 38 (38/40).

Til jentene må jeg ofte gå opp en str. da KappAhl har smale jentemodeller ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:57   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Mine erfaringar er omvendte. Eg må ha 44 i blusar frå Kappahl, mot 40-42 hos andre.

:deltar:

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:58   #7
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Kjøpte en kjole i medium i fjor. Så liten ja.
: provoserer:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 22:05   #8
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Dette kan bli tråden for meg. *følger med*

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 13:09   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Haugtussa: men da er vel det ganske likt HM feks?
Jeg ligger på L/44 på HM som regel. Varierer litt.

Så da gjør jeg kanskje det på KappAhl og? Kjøpte en genser der i L i høst iallefall. Har gått ned litt siden da. Men vil tro jeg ligger på rundt 42-44.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 13:23   #10
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Jeg synes H&M og KappAhl følger hverandre ganske greit i størrelsen, jeg bruker iallefall samme størrelse begge steder.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 13:27   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes H&M og KappAhl følger hverandre ganske greit i størrelsen, jeg bruker iallefall samme størrelse begge steder.

Ja, jeg tror det stemmer ganske bra .
Mener Haugtussa ligger rundt 44 på HM også, og hun bruker det på KappAhl og.
Men størrelser er jo et kapittel i seg selv .

Jeg går fra S-XL liksom, helt avhengig av butikk!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:16   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Tipper størrelsene kan variere veldig innenfor samme butikk også, ja. Jeg har klær fra 36 til 42, fra S til XL, som alle passer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:33   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Til jentene må jeg ofte gå opp en str. da KappAhl har smale jentemodeller ...

Hørtes interessant ut! Gjelder det samtlige klær? Jeg handler lite på KappAhl, men jeg er mamma til en femåring som er kjempetynn og kjempelang.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:42   #14
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hørtes interessant ut! Gjelder det samtlige klær? Jeg handler lite på KappAhl, men jeg er mamma til en femåring som er kjempetynn og kjempelang.

Min kar passer ikke kappahl sine klær noe spes bra. Genserne er for korte i livet og alt blir alt for vide om vi går opp i størrelse.
Buksene blir veldig vide i fotene. Men stort pluss for at de g har fått stramminger oppe i buksene, sånn som hm har på en del bukser.

Jeg synnes kappahl har litt rare fasonger på noen av klærne. Men noen er kjempe fine. Størrelsene varierer veldig

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:43   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Barneklærne er litt små, litt fordi de har slik teite størrelser som 86/92 og slikt.
Dameklærne er omtrentlig som H&M.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:45   #16
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hørtes interessant ut! Gjelder det samtlige klær? Jeg handler lite på KappAhl, men jeg er mamma til en femåring som er kjempetynn og kjempelang.

Da vil jeg tro du kan finne masse bukser på KappAhl. Nå har de dessuten mange søte tunikaer som er lekre til bukser!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no