Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Her kan vi handle med god samvittighet!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-07, 10:00   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

Her kan vi handle med god samvittighet!

Etter him sin fine tråd tenkte jeg det hadde vært stas med en butikkliste der det er fritt fram for å handle.

Jeg begynner med den jeg kan:

Sprell

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 10:08   #2
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Her kan vi handle med god samvittighet!

Tja, hvor mye stæsj trenger egentlig barn da?


Ser Sprell selger en vugge til 1650. Et tips til alle småbarnsforeldre - vi kjøpte en brukt hardbag på loppemarked og så kjøpte vi solid tauverk på Maxbo og knyttet sammen et nett som vi hang opp på akkurat denne måten. Fungerte kjempefint!

  Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 10:59   #3
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her kan vi handle med god samvittighet!

Jeg tenkte ikke nødvendigvis bare barneting. Men butikker som garanterer rettferdig handel eller økologisk produksjon eller hva man nå vil fokusere på. Jeg synes det er vanskelig å huske på/sjekke at alt er produser på den måten det bør, og handler gjerne feks på Sprell siden de sjekker det for meg.

Selvfølgelig er gjenbruk også fint. Jeg legger ved Finn oså jeg.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 11:28   #4
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her kan vi handle med god samvittighet!

Sprell selger prinsessekjoler til 1800,- stykket. Det synes selv jeg er i overkant. Men de er nok miljøvennlig produsert dog.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 12:15   #5
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Her kan vi handle med god samvittighet!

www.sallyann.no

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 12:51   #6
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her kan vi handle med god samvittighet!

T.I.N.Y på Magasin Blå i Stavanger selger merket Imps and Elfs, som er økologisk baby- og barnetøy, som ikke er laget ved barnearbeid. Myke og gode plagg, mange av dem med sitater fra sangtekster av Bob Dylan.
http://imps-elfs.dma.nl/

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 12:51   #7
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Her kan vi handle med god samvittighet!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg tenkte ikke nødvendigvis bare barneting. Men butikker som garanterer rettferdig handel eller økologisk produksjon eller hva man nå vil fokusere på. Jeg synes det er vanskelig å huske på/sjekke at alt er produser på den måten det bør, og handler gjerne feks på Sprell siden de sjekker det for meg.

Selvfølgelig er gjenbruk også fint. Jeg legger ved Finn oså jeg.

Beklager at jeg var litt vanskelig i forrige innlegg. Du har rett i at de lekene man kjøper hos Sprell kan man vel stole på. Og det er jo mye hos Sprell som ikke er dyrt også!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no