Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 20:05   #1
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Så skjedde det, jeg glemte igjen lommeboka da jeg var i butikken. Merket det etter fem minutt, returnerte til stedet, men lommeboka var selvfølgelig borte Gikk til informasjonsskranken - ingen lommebok. Lette rundt stedet der jeg forla den - ingen lommebok.

Så var det bare til å dra hjem og begynne og sperre kort. Hadde et aldri så lite håp om at lommeboka ble funnet av en ærlig sjel, som ville ta kontakt - den er jo smikkfull av informasjon om MEG og hvem jeg er... Men nei. Timene flyr, og jeg har ikke hørt et pip. De ca 1750 kr jeg hadde i lommeboka var nok for fristende

Så nå er mitt siste håp at den uærlige sjelen er så "snill" at h*n legger lommeboka et sted hvor en ærlig sjel kan finne den, og returnere den til meg. Hadde selvfølgelig "halve livet mitt" i den. Penger og kort kan erstattes, alt det andre ikke

Og da må jeg bare spørre: Hvorfor er det alltid uærlige mennesker som finner lommebøker??? Og er det mange her som synes fristelsen ble for stor om de fant en lommebok med penger i? Tror knapt jeg har snakket med et eneste menneske som har fått igjen en mistet lommebok, og da må man jo spørre seg om det er fordi folk er uærlige, eller om det er fordi det bare er uærlige mennesker som finner lommebøker

Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:11   #2
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Der har jeg helt motsatt inntrykk. Har selv mistet/glemt lommeboka flere ganger. Faatt den tilbake alle gangene. Har ogsaa hoert mange historier om andre som faar tilbake lommeboken sin. Jeg har vaert forundret mang en gang over at det virker som det bare er aerlige folk som finner lommeboeker.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:12   #3
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Uff så kjipt...

Jeg har mista pengeboken min to ganger, en gang i Norge, og en gang i Algerie, og har begge gangene fått den tilbake inntakt.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:13   #4
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Ja det kan du si, Sambo mistet pengboka si på Ikea, det lå 2000 kroner i den og selvsagt alle kortene. Da vi oppdaget det dro vi til info-disken der en ansatt med pengboka i hånden, ehh ja den er just funnet sier han og såg småstresset ut. Vi ble jo slevsagt overlykkelige, men lykken var kortvarig for pengerne var selvsagt borte. Jeg har en stygg mistanke om at det var penger i den da den ble levert inn, men at mannen i infodisken så sitt snitt til å drøye ut lønna litt.

Krysser fingrene for at du finner den snart!

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:13   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Det er skikkelig kjipt å miste lommeboka.

Men hvorfor ha halve livet i den? Det har jeg aldri forstått. Penger og diverse kort.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:14   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Kjedelig sak.

Jeg har forøvrig funnet to lommebøker og gitt begge tilbake.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:15   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Anledning gjør tyv er det noe som heter. Kanskje det stemmer litt her? Når man finner en lommebok og det er null sjans for å bli oppdaget er det kanskje mange som synes det er verdt å ta sjansen på å beholde innholdet.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:16   #8
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Jeg fikk tilbake veska mi med lommebok i når jeg glemte den ute på bilen. Ble frastjelt lommeboka mi påjobb, den kom tilbake uten penger men med alle kortene.

Gubben fikk også tilbake sin når han mista den på fest.

Kjedelig når man ikke får en igjen .

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:16   #9
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Jeg har mistet lommeboka to ganger, og har begge gangene blitt oppringt av politiet. Har også levert tilbake funnet lommebok med penger i tidligere. Så jeg har også motsatt inntrykk av deg. Synes liksom det var litt voldsomt til fordomsfullhet ovenfor andre mennesker jeg da, men du er kanskje litt opprørt over å ha mistet lommeboka di?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:17   #10
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Lille juleaften skulle jeg fly til svigermor. Jeg skulle ta ut mine siste 500 kr i minibanken på flyplassen, og ser at de som har vært der før meg har glemt kvitteringen. Tar den ut og kaster den. Så skulle jeg sette inn kortet, men det står "vennligst ta pengene" på skjermen. Jeg ser ned, og der er det jammen nesten 2000 kr i kontanter.
Det var et øyeblikk fristende å stikke av med pengene selv, særlig siden jeg var så blakk selv, men jeg tok med kvitteringen og pengene og leverte det til mannen i bankskranken, som akkurat kom på jobb.

Selv har jeg fått igjen pengeboka etter å ha glemt den igjen i kantina på jobb en gang, og i kinosalen en annen gang.

Poenget mitt er at det er ikke bare uærlige mennesker som finner penger eller lommebøker. Håper en ærlig sjel finner lommeboka di, så du får den tilbake, med eller uten penger i. Og så kan du få en trøsteklem hos meg, selv om det kanskje ikke hjelper så veldig.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:18   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Har funnet lommebøker og innlevert uten å åpne de og i dag fant jeg en dameveske som jeg bare leverte inn.

Fikk tlf her i kveld om at hun som eide vesken ville gi meg noe for at jeg var en ærlig sjel og hun skulle komme en tur i morgen formiddag, det tiltross for at jeg ikke ville ha noe av henne.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:19   #12
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg har en stygg mistanke om at det var penger i den da den ble levert inn, men at mannen i infodisken så sitt snitt til å drøye ut lønna litt.

Deinn va litt neggativ!

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:21   #13
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Deinn va litt neggativ!

Og så? Er du så naiv at du tror at det ikke skjer?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:23   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Huff, så kjedelig! Jeg har, i likhet med @nne, värt så heldig å ha motsatt erfaring. Har mista lommeboka mi 4 ganger, og hver gang har den kommet til rette igjen helt intakt - et par ganger til og med för jeg oppdaget at den var borte. Til gjengjeld har jeg funnet 4 lommeböker også, og levert dem tilbake. Det er utrolig hyggelig å oppsöke folk i et slikt ärend. Jeg trodde egentlig at de fleste mennesker var ärlige i slike saker, jeg, men det er kanskje naivt?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:24   #15
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er skikkelig kjipt å miste lommeboka.

Men hvorfor ha halve livet i den? Det har jeg aldri forstått. Penger og diverse kort.

Fordi jeg bruker filofaksen min som lommebok.... Så da mistet jeg samtidig planleggeren min, notatene mine, oversikten over bursdager, osv, osv....

Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:24   #16
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Det er ikke bare uærlige mennesker som finner lommebøker.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:25   #17
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Kjedelig sak.

Jeg har forøvrig funnet to lommebøker og gitt begge tilbake.

Jeg har også funnet både lommebøker og andre ting, og returnert dem. Men alle er tydeligvis ikke som meg og deg, for da hadde jeg fått lommebok mi i retur

Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:27   #18
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Jeg har fått igjen lommebok med kort og kontanter intakt. En annen gang mistet jeg lommeboka mi i elva, den så jeg aldri noe mer til. Kanskje ikke så rart.

Men jeg opplevde noe skikkelig kjipt en gang som finner selv. Fant en lommebok uten kontanter, men med div. kort. Fikk etterhvert tak i eieren som møtte meg for overlevering. Idet jeg ga ham lommeboka spurte han syrlig: "er du sikker på at det ikke var penger i den da du fant den?", samtidig som han ga meg et mistroisk blikk. Jeg ble skikkelig fornærmet og lei meg og fikk ikke akkurat veldig lyst til å gjøre det samme igjen en annen gang, nei.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:27   #19
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg trodde egentlig at de fleste mennesker var ärlige i slike saker, jeg, men det er kanskje naivt?

Du er sikkert litt naiv, og jeg er sikkert litt negativ, siden jeg ikke har fått lommeboka mi igjen

Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:29   #20
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Fordi jeg bruker filofaksen min som lommebok.... Så da mistet jeg samtidig planleggeren min, notatene mine, oversikten over bursdager, osv, osv....

Den leksen har jeg lært en gang, da jeg trodde hele oppsatsen min var stjålet.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no