Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rørlegger from hell - del 2

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-08, 21:00   #41
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Så bra amor, du er ei skikkelig tøff dame!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 21:06   #42
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

SÅ bra, det er deg vel fortjent!!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne!!

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 21:07   #43
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Herlig og du er heltinnen i mitt liv. For et forbilde du er for ungene. En virkelig ståpå mamma som ikke gir seg.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 21:59   #44
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Kult!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:22   #45
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Så flott!
Som jeg alltid har sagt, det lønner seg å klage. Og dine klager var jo utrolig velformulerte og saklige. Håper han ikke drar saken videre nå da, det er jo traurig å holde på med. Samtidig så regner jeg med at du vinner videre også uansett!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:24   #46
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Kjempebra!!!

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:28   #47
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Det var gode nyheter!!!

Jeg har mine tvil om denne rørleggeren gir seg med dette....men han har møtt på feil dame!! Stå på krava!!

Gratulerer!! Er selv i en konflikt med en leverandør, og det er pyton. Foreløpig har vi hatt ekstra utgifter på vel 5000 pga dette, og det er utrolig bittert. Det tar mye energi, men jeg gir meg ikke før vi har fått pengene tilbake.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 23:22   #48
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Så godt at det fremdeles finnes rettferdighet i verden! Håper rørleggeren har vett til å gi seg nå slik at du kan arkivere denne saken under "seiere".

Jeg er så glad på dine vegne, amor!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 23:32   #49
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Utrolig bra!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 23:36   #50
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Så bra! Håper rørleggeren tar til vett og avslutter saken nå. Flott at du har stått på krava!

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 00:10   #51
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Så bra!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 01:35   #52
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Rørlegger from hell - del 2

Jeg har forresten også lært av dette at man alltid må få skriftelig bud.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 09:30   #53
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Kjempebra.
Om han drar deg til Forliksrådet vil jeg tro du står ganske sterkt siden Forbrukerrådet har gitt deg medhold.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 23:13   #54
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Så utrolig bra kjempa! Håper han har vett nok til å la det bli med dette, og godta tapet slik at du blir ferdig med saken nå. Tøffe dama!

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 23:51   #55
Katarina
Aktiv
 
Katarina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 136
Katarina er litt kul
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Ikke ante jeg at du slet SÅ mye med dette, amor! FOR en historie, og FOR en stå-på-dame! Jeg har lest hele saken, og sitter bare her og rister på hodet! For en idiot!

Du vet vel at en ulykke sjelden kommer alene? Det stemmer nesten ALLTID dette ordtaket, når du først begynner å få det vanskelig, så skal du liksom VIRKELIG få det vanskelig

MEN du vant denne runden, og så får vi bare håpe at han ikke trekker saken videre nå da. Jeg hadde nok blitt fly forbanna selv også, og IKKE gitt meg

Har du hørt noe mer forresten!

__________________
Katarina, mamma til H & S f. 2002
Katarina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 17:35   #56
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Opprinnelig lagt inn av Katarina, her.

Ikke ante jeg at du slet SÅ mye med dette, amor! FOR en historie, og FOR en stå-på-dame! Jeg har lest hele saken, og sitter bare her og rister på hodet! For en idiot!

Du vet vel at en ulykke sjelden kommer alene? Det stemmer nesten ALLTID dette ordtaket, når du først begynner å få det vanskelig, så skal du liksom VIRKELIG få det vanskelig

MEN du vant denne runden, og så får vi bare håpe at han ikke trekker saken videre nå da. Jeg hadde nok blitt fly forbanna selv også, og IKKE gitt meg

Har du hørt noe mer forresten!

Takk, vennen

Jeg mottok kopi av en purring som er sendt rørleggeren for noen dager siden. Det er helt stille i saken.

Jeg gjør ikke regning med at jeg får noen kroner tilbake, men det ser heller ikke ut for at denne lurendreieren har tenkt til å ta saken videre. Helt sikker kan jeg foreløpig ikke være, men dog

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 21:24   #57
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Men du betalte ikke regningen fullt ut amor? Du betalte bare det du syntes var et rimelig prispåslag som du kunne godtatt? Håper du får noen penger tilbake.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 21:26   #58
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rørlegger from hell - del 2

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Men du betalte ikke regningen fullt ut amor? Du betalte bare det du syntes var et rimelig prispåslag som du kunne godtatt? Håper du får noen penger tilbake.

Nei. Jeg betalte ikke regningen fullt ut. Han fikk betalt i følge det han kunne kreve utover den prisen han hadde forespeilet meg. Han fikk altså oppgitt forhåndspris + 15%. Selv det ble altså for mye etter at Forbrukerrådet sa sin dom. Jeg skal egentlig ha tilbake noen hundrelapper, men anser at det er helt i det blå.

Fyttirakkerpokkern for en sak.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no