Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-09, 20:30   #1
polarstjerna
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 1
polarstjerna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Takk for svarene.

Jeg sletter meldingen pga råd om dette


Sist redigert av polarstjerna : 26-01-09 kl 11:34. Årsak: Takk for svarene. Jeg sletter meldingen pga råd om dette
polarstjerna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 20:35   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp vi har en politiker i vår omgangskrets

Tja.. kutte henne ut? Fortelle barnehagen om hvordan dere oppfatter situasjonen og alliere dere med de som "sladret" på henne?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 09:08   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Det var et litt heavy første-innlegg dette. Jeg kjenner meg litt usikker på hva jeg skal svare siden jeg ikke kjenner deg, samt at problemstillingen var veldig vanskelig. Jeg går ut i fra at det kanskje er derfor du ikke har fått så mange svar. Kanskje det vil løsne litt om du presenterer deg, og begynner å delta litt i andre tråder.

Velkommen hit, og så håper jeg dere finner en god løsning på dette. Leit å høre at du har en slik negativ erfaring med politikere (og jeg leser at du legger politiker-adferd som forklaring for renkespillet, og jeg håper inderlig ikke alle politikere er slik, - de er hvertfall og heldigvis ikke det de politikerne jeg kjenner. Men det er kanskje forskjell på nivå og person også).

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 09:16   #4
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Jeg har heller ikke så mye å bidra med, men vil bare kommentere at renkespillet som er beskreves høres for meg ut som noe som har mer med psykisk sykdom enn politikeregenskaper å gjøre.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 09:26   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Torsken sa det.

Dette er ikke normalt. - Dessverre har jeg lite (les:ingen) erfaring med slike tendenser - så jeg kan ei fortelle noe fornuftig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 11:00   #6
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har heller ikke så mye å bidra med, men vil bare kommentere at renkespillet som er beskreves høres for meg ut som noe som har mer med psykisk sykdom enn politikeregenskaper å gjøre.

Det tror jeg du har rett i. Dette høres mer ut aom en dame med et snev av en personlighetsforstyrrelse, hvilket du desverre ikke kan gjøre noe med.
Jeg hadde vært nødt til å ha slike personer på avstand, men flott om dere klarer å unngå at det stakkars barnet hennes lide for mye under hennes psyke. Altså ved å prøve å ikke ekskludere barnet.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 11:26   #7
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Kanskje er jeg kynisk, men ikke mat trollet var min første reaksjon.
(skadd etter mange år på nettet)

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 11:32   #8
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets? Jeg er selv politisk aktiv og har en vennekrets der halvparten, minst, er politisk aktive. Den adferden du beskriver er helt ukjent for meg når det gjelder politisk aktive menneskers adferd på privat plan.

Hvilket parti er denne damen medlem av, forresten?

Veldig voldsomt førsteinnlegg, ja.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 11:38   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets? Jeg er selv politisk aktiv og har en vennekrets der halvparten, minst, er politisk aktive. Den adferden du beskriver er helt ukjent for meg når det gjelder politisk aktive menneskers adferd på privat plan.

Hvilket parti er denne damen medlem av, forresten?

Veldig voldsomt førsteinnlegg, ja.



Hjelp, jeg har en politiker i min omgangskrets!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 11:41   #10
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har heller ikke så mye å bidra med, men vil bare kommentere at renkespillet som er beskreves høres for meg ut som noe som har mer med psykisk sykdom enn politikeregenskaper å gjøre.

Sier meg enig i dette.

Ikke noe balansert voksent menneske viser en slik uempatisk adferd.

En ting er at et politisk spill av og til kan være kynisk - men ingen normale politikere overfører slikt til privatlivet.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 11:53   #11
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

og jeg bor sammen med en

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 11:57   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

og jeg bor sammen med en

'

Bor sammen en med psykisk sykdom, renkespiller, en politiker eller alt sammen i god blanding?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 12:06   #13
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

'

Bor sammen en med psykisk sykdom, renkespiller, en politiker eller alt sammen i god blanding?

Kun eks.politiker, men han spiller litt på data, teller det?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 13:21   #14
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Enkelte mennesker bør man bare slutte å ha omgang med, men vi har flere politikere i vår omgangskrets og de er ikke i nærheten av å være slik denne damen som Hi snakket om.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 15:14   #15
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Opprinnelig lagt inn av polarstjerna, her.

Takk for svarene.

Jeg sletter meldingen pga råd om dette

Har du fått råd om dette? Det jeg kunne tenke meg å vite er hvilket parti som samler renkespillende psykisk ustabile arbeidsledige damer.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 15:20   #16
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det jeg kunne tenke meg å vite er hvilket parti som samler renkespillende psykisk ustabile arbeidsledige damer.

De kan du vel finne i et hvilke som helst parti. Akkurat som du kan finne dem hvor som helst ellers. Det er jo slått fårst i denne tråden at hennes oppførsel ikke bunner i at hun er politiker, da vil jeg også tro partitilhørighet har lite å si.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 15:24   #17
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

De kan du vel finne i et hvilke som helst parti. Akkurat som du kan finne dem hvor som helst ellers. Det er jo slått fårst i denne tråden at hennes oppførsel ikke bunner i at hun er politiker, da vil jeg også tro partitilhørighet har lite å si.

Jeg bare tøyset, jeg altså.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 15:30   #18
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg bare tøyset, jeg altså.

Kom deg heller inn i den nye aborttråden, du.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 16:09   #19
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Jeg føler jeg har gått glipp av noe.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 16:17   #20
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, vi har en politiker i vår omgangskrets

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg føler jeg har gått glipp av noe.

Jeg også.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no