Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vigrid - nok en gang

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-09, 11:28   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vigrid - nok en gang

Jeg ble litt oppgitt av avisa i dag, eller rettere sagt av hva folk finner på å si. Jeg mener, her klarer Vigrid å stille Buskerud-liste til Stortingsvalget, ved å gå på dørene og samle underskrifter. De fikk 500 underskrifter, og nå vil flere - til og med FRP i spissen - gå inn for at denne lista med navn blir offentliggjort.

Nå har mange ringt til avisa og klagd sin nød: "De visste ikke hva de skrev under på. De føler seg lurt, de sa da aldri at de kom fra Vigrid..." :sutre piiv:

Jeg mener: Når det kommer en "misjonær" på døra di, plikter du å finne ut av hva figuren vil og hva h*n står for før du skriver under på noe som helst. Det sto en pen ung mann på døra mi her en kveld. Nei, han sa aldri han kom fra Vigrid, men han sa han kom fra en gruppe som nå ønsket å stille til valg og derfor samlet underskrifter. Deretter fikk jeg lista i hånda.

Hva gjør jeg så? A: Tenker jeg "fett nok," og klorer ned navnet mitt eller B: Bruker jeg to sekunder på å lese hva som står øverst på arket - i klar og tydelig skrift: Vigrid?

Tydeligvis flere som ikke har hatt tid plutselig til å ta de to sekundene til å lese hva de skrev under på. Og nå pisser de i buksa fordi de er redde for at det skal komme fram hvem de er.

Idioter!


Jeg fikk forresten en fin anledning til å ta en prat om "hvorfor mamma ble sint på den mannen" med en måpende Storebror som lurte på hvorfor i all verden mamma slamret døra igjen i ansiktet på fyren og sa noen heller lite pene ord...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 11:31   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

Vel - hvis de er så bevisstløse i gjerningsøyeblikket, så burde de jo ha fått seg en lærepenge nå eller? Sånne får null medlidenhet fra min kant i hvert fall, og om lista hadde blitt offentliggjort i avisa? Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre.

  Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 12:25   #3
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

Hvis jeg skal tenke høyt og gjette fritt, så tenker jeg at mange som har skrevet under rent faktisk visste at de skrev under på en liste for Vigrid - men de tenkte:

a) Jeg støtter alles rett til å stille lister
b) Jeg støtter Vigrid, og ingen får vite det
c) Jeg vet ikke helt hva Vigrid står for, men de kan da ikke være så ille?
d) Jeg vet ikke hva Vigrid er, og jeg får meg ikke til å spørre

(Altså ett eller flere av punktene over).

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 12:38   #4
Poku
helt grønn
 
Poku sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
Innlegg: 58
Poku har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

Guri meg!Ble litt paff her jeg sitter.
Skrive under på noe man ikke vet hva er da, hva er vitsen i det?Og så klage etterpå fordi de ikke visste hva det var?
Det blir for dumt.
Greit nok at det kanskje er litt sleipt å ikke si hvem de var, men altså; kanskje en idè å lese det man underskriver på?
Null sympati fra meg iallefall.
Jeg hadde iallefall vært en smule interessert i å vite hvem i mitt nærmiljø som hadde skrevet under på den lista.

__________________
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
Poku er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 12:42   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

Hvilket nabolag var dette? Jeg kan tenke meg å ta en tur dit og få litt signaturer på ymse som jeg kunne tenke meg å ha signert på. :forretningsidé:

  Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 13:22   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

Nei, de folka får ikke mye sympati av meg. Om ikke annet så har de i hvert fall lært til senere å vite hva de skriver under på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 13:50   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

De som har skrevet under på den listen bør jo har lært til å lese nøyere på hva de skal skrive under på før de skriver under i det minste. De fikk en lærepenge.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 13:53   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

Oh, poor little things.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 14:01   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvilket nabolag var dette? Jeg kan tenke meg å ta en tur dit og få litt signaturer på ymse som jeg kunne tenke meg å ha signert på. :forretningsidé:



"Jeg overfører hele min formue til Polyanna"

"Polyanna skal få bilen min"

"Jeg skal jobbe gratis for Polyanna i 10 år"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 14:03   #10
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

Eg tippar at mange av dei som skreiv under faktisk støttar Vigrid, men sidan det er ein smule uglesett å gjere det vil dei helst ikkje ha navnet sitt offentliggjort. Feige, med andre ord. Dersom ein støttar Vigrid bør ein jaggu ha ryggrad til å stå for det og!

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 20:26   #11
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

Jeg må bare begynne med å si at jeg avskyr alt som har med Vigrid å gjøre!! Det burde ikke være lov å stille til valg med slike "verdier" som de har!!!

Men hvorfor skal listen offentligjøres? Hvis det hadde vært en liste for et annet harmløst parti, ville den blitt offentligjort? Er det ikke hemmelig valg i Norge? Eller har ikke dette noe med valget å gjøre?

Spør fordi jeg lurer

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 07:54   #12
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg ble litt oppgitt av avisa i dag, eller rettere sagt av hva folk finner på å si. Jeg mener, her klarer Vigrid å stille Buskerud-liste til Stortingsvalget, ved å gå på dørene og samle underskrifter. De fikk 500 underskrifter, og nå vil flere - til og med FRP i spissen - gå inn for at denne lista med navn blir offentliggjort.


Jeg forstår ikke grunnen til at listen skal offentliggjøres, for slike lister er da vitterlig unntatt offentligheten. Man kan avsky Vigrid så mye man vil, men hvis andre regler skal gjelde for dem, bare fordi de har et forkvaklet menneskyn, er vi på ville veier.

  Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 12:11   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

Ok, da.

Hvis det er sånn at slike lister per def er hemmelige så er det sånn.

Men det er en DOMM regel!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 14:03   #14
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ok, da.

Hvis det er sånn at slike lister per def er hemmelige så er det sånn.

Men det er en DOMM regel!

Enig med deg her!!!

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 14:06   #15
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ok, da.

Hvis det er sånn at slike lister per def er hemmelige så er det sånn.

Men det er en DOMM regel!


Men dine lister trenger jo ikke være hemmelige. De om hvem som har overført formuen sin til deg, og skal jobbe for deg.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 14:09   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vigrid - nok en gang

Nei, DET må de gjerne flagge for all verden, så lenge jeg får det jeg skal ha.

(De listene om folk som var med i disse pyramidene som gikk overende ble jo offentliggjort. Same thing. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no