Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klesmerke på M... eller var det F...?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-12, 12:40   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.465
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klesmerke på M... eller var det F...?

.....


Sist redigert av -ea- : 21-02-18 kl 13:39.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 12:42   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klesmerke på M... eller var det F...?

Fransa? Skyter i blinde, har ikke peiling på klær.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 12:52   #3
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klesmerke på M... eller var det F...?

Wearhouse?

Edit: Forslag fra oss som ikke leser overskriften ordentlig


Sist redigert av Tuppen : 29-09-12 kl 14:31.
Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 13:08   #4
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Klesmerke på M... eller var det F...?

Floyd? Det har de jo på B-young og de har mange kjoler.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 16:43   #5
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesmerke på M... eller var det F...?

Wearhouse har noen kule plagg. Jeg fant en kjole tidligere i år som jeg bare MÅTTE ha. Skjitfine i akkurat mine farger, og røff nok til meg.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 18:59   #6
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesmerke på M... eller var det F...?

Butikken jeg har funnet som har Wearhouse tar ikke inn så mange størrelser av hver modell - i kjolen jeg likte så hadde de bare en i min størrelse. Jeg kunne ikke tvile da og måtte bare kjøpe. Og kjøpte tights og bolerolignende jakke sånn at jeg kunne bruke den når det ble litt kaldere også. Jadda. Pleier bli sånn når jeg finner noe jeg liker.
Så jeg synes du får pelle deg tilbake i butikken mandag morgen og shoppe. Og legge igjen billedbevis her.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 20:14   #7
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klesmerke på M... eller var det F...?

Har en wearhousegenser som er av utrolig god kvalitet. Har brukt den mye i omtrent 10 år, og det er fortsatt like fin.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no