Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-11, 12:02   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Min trofaste sports-BH har blitt for liten (merkelig, det der... ), og jeg trenger en ny. Jeg skal ikke hoppe og sprette så mye, men den bør egne seg til yoga og lettere mosjon og sitte behagelig på. Noen anbefalinger?

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 12:10   #2
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Kan du ikke prøve en av de nye fra Pierre Robert og gi tilbakemelding om hvordan den er?

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 13:03   #3
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Kan du ikke prøve en av de nye fra Pierre Robert og gi tilbakemelding om hvordan den er?

Jeg har en sånnen på meg nå og den er ihvertfall utrolig behagelig. Sitter godt og stoffet er kjempe mykt og godt.

Har da ikke prøvd den med veldige hopp og sprett så kan ikke helt uttale meg om funksjonen enda. Men den føles bra ut

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 18:04   #4
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Ah, Pierre Robert høres ut som en god plan! Skal som sagt ikke sprette og hoppe så mye, så det burde funke. De er jo lett å få tak i og ikke så dyre også (strømregningsh.. kortet litt ned på månedsbudsjettet). Det skal jeg jommen prøve - og melde tilbake, Kaktus.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 18:25   #5
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Hvis du må noe opp i størrelse synes jeg Shock absorber er klart best, jeg bruker 75F.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 18:51   #6
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Hvis du må noe opp i størrelse synes jeg Shock absorber er klart best, jeg bruker 75F.

Hvor selger de det? Jeg er ikke akkurat på F, nei, er vel 85 C eller kanskje D nå etterhvert. Har tenkt å måle sånn ordentlig når jeg skal til London om et par uker, har jo hørt lovord om Bravissisimo siden jeg ble medlem på FP.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 18:52   #7
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Jeg har ikke vært fornøyd med type topp-sportsbh noen gang.
Synes puppene bare blir skvist sammen til en uformelig masse som skumper like herlig som om de var i fri dressur.
Jeg foretrekker ordentlig delte cuper, og aller helst med spiler, da holder alt seg best på plass.
Denne: http://www.ellos.no/dv/20-Undertoy-b...ta=%7csportsbh
Har jeg to av, og er en av mine favoritter. Stødig og god, selv for mine DD.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 18:53   #8
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Den ser veldig bra ut, mamaria! Problemet er at jeg oppdaget i dag at den jeg har hadde blitt for liten i løpet av en uke, og jeg trenger ny til i morgen... Så jeg må se hva jeg finner i vanlig butikk, men skal vurdere den der hvis jeg ikke finner noe bra nok!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 18:55   #9
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Marks and Spencers maternity bra, gir en del støtte og er uten underwire så den er behagelig både under graviditet og amming. Du finner en del av de på ebay!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 18:57   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Du kan også sjekke Lindex, jeg har en derfra som jeg liker veldig godt (men Shock Absorber er enda bedre), men den er noen år gammel. Det står Lindex på den så det er et eget merke. Tenk på god støtte uansett om du ikke skal hoppe og sprette!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 11:19   #11
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Hvis du skal til London om et par uker, ville jeg investert i noen gode BH-er fra M&S, ja. De beste sports-BH-ene mine kommer derfra (sammen med alle de andre gode BH-ene).

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 12:14   #12
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Jepp, skal til London om et par uker, så skal sjekke ut M&S da. Fant en sports-bh som går sånn noenlunde greit hjemme, men får se om jeg ikke må ha en ny før det. Ting vokser. Skal sjekke Pierre Robert sine.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 12:54   #13
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Og når du drar på M&S, pass på å avtale time til BH-konsultasjon. Ut fra dine nåværende mål, kan de hjelpe deg med å finne ut hvilken størrelse BH du trenger fremover.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 13:13   #14
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Ah, takk for tips! Vurderer også å stikke på denne fantastiske Bravissimo som alle her inne snakker om for det samme. Får se om vi rekker begge deler evt., skal jo gjøre litt annet i ferien enn å shoppe til meg.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 14:03   #15
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.870
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Hvis du rekker Bravissimo, kan du sjekke ut denne fra Freya. Min favoritt

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 14:07   #16
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH (gravid)

Jeg har den fra Pierre Robert og den er veldig god, faktisk. Jeg brukte den mye i svangerskapet.
Har til og med brukt den på håndballtrening, og det var helt ok.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no