Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Blå gurami - hunn eller hann størst?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-11, 12:28   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Blå gurami - hunn eller hann størst?

Er det hunnen som er størst?

Jeg har et par i karet mitt, og den største jager den minste rundt, og har skikkelig kustus. Den minste, og mørkeste av dem, gjemmer seg bak en sånn grønn plantekule jeg har i karet, og kommer ikke så mye frem.
Har sett at den blir jaget rundt, og tilbake bak kula hvis den kikker frem.

Hva tror dere foregår?

  Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 13:01   #2
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blå gurami - hunn eller hann størst?

Hos guramier er jo generelt hannene størst, men det er ikke tilfellet hos blå/marmor gurami. Ryggfinnen til hannen er spissere og lenger, og han er ofte langt mer aggressiv. Kan være parringslek på gang hos deg. I og med at hannene kan være hissige til det eksteme kan det være lurt med mer enn en dame.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 14:05   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Blå gurami - hunn eller hann størst?

Åkkei håkkei... da får jeg kanskje kjøpe ei dame til ja. Men jeg så ikke at de hadde da jeg var innom i sted. De jeg har kjøpte jeg før jul på Vinterbro av alle steder. Der er jeg ikke akkurat hver dag
Og det er den største som er mest aggressiv her altså. Jeg synes den andre har forandret farge de siste dagene. Den har blitt mørkere på et vis.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no