Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken er best av disse vaskemaskinene? (2007)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvilken er best?
AEG 10 18,18%
Miele 42 76,36%
Bosh 1 1,82%
Samsung 2 3,64%
Deltakere: 55. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-11, 11:55   #41
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken er best av disse vaskemaskinene?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det var jammen godt at denne tråden kom opp igjen. Hvordan skulle vi ellers kunne holde oversikten over hvilke modeller som var bra i 2007.

Det la jeg ikke merke til engang.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 13:50   #42
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Hvem er best av disse vaskemaskinene?

Jeg har kun hatt electrolux og nå en hotpoint ariston.
Electroluxen holdt i 5 år + et par måneder. Den var kjempegod! Helt til noe sprakk under den og den ikke tok inn vann lenger..
Da kjøpte jeg denne hotpointen som jeg nå har hatt i 7-8 mnd. Har ikke noe å utsette på den til nå hvertfall

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 13:53   #43
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken er best av disse vaskemaskinene? (2007)

Vi kjøpte ny maskin for en måned siden og hadde ikke råd til den dyreste Mielemaskinen og vi ville ikke ha den enkleste maskinen i noen av merkene. Vi endte da på en av de bese modellene til Samsung og betalte 6000 kroner. Den er veldig brukervennlig og stillegående og har de viktigste programmene pluss noen som ikke er så viktige, men sikkert kjekke på sikt.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 13:57   #44
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken er best av disse vaskemaskinene? (2007)

Vi har også LG, kjempefornøyd, tar 7 kg, kan vaske dyner. Must med mine unger.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 14:28   #45
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken er best av disse vaskemaskinene? (2007)

Vi har vask og tørk fra Asko. Er svært fornøyd, hadde noe småfeil i starten, men de ble rettet raskt. Maskinene er svært støysvake hvis det er noe poeng. Og vaskemaskinen sluker spiler og annet rask, de kan hentes i en inspeksjonsluke.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 15:57   #46
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken er best av disse vaskemaskinene? (2007)

Vi hadde forrige AEG maskin i 11 år før den ble ødelagt, vi endte opp med å kjøpe ny AEGmaskin.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 01:17   #47
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken er best av disse vaskemaskinene? (2007)

Jeg er veldig glad for at denne tråden våknet til liv igjen, da min vaskemaskin tok kvelden i dag.
Jeg har forelsket meg i en Samsung maskin til nesten 7.000 - noen som har erfaringer med Samsung?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 01:41   #48
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken er best av disse vaskemaskinene? (2007)

Det kan selvfølgelig bare være at jeg ikke er en spesielt avansert bruker av vaskemaskiner, men jeg har aldri klart å se poenget med å kjøpen svindyr vaskemaskin med 5 års reklamasjonsrett, all den tid de billigste har det samme?
Hvis jeg kan kjøpe 3 av de billige (15 års reklamasjonsrett) til prisen av en av de dyre (fortsatt bare 5 år), så vil vel oddsen være i min favør for at det vil lønne seg å kjøpe den billige, vil den ikke?
Forklar meg gjerne, jeg er som sagt ikke en veldig avansert bruker, den vasker, den har håndvaskprogram og den sentrifugerer, end of story, eller?

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 02:02   #49
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken er best av disse vaskemaskinene? (2007)

Det er slett ikke sikkert at jeg trenger en veldig dyr maskin, men det jeg ønsker nå er: energiforbruk minimum A++, 8kg trommel og min 1400 omdr. -Og gjerne utsatt vask samt at man kan se hvor lenge programmet har igjen før det er ferdig.
Da er det ikke veldig mange "billige" igjen.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 10:00   #50
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 280
lego er litt kul
Standard

Sv: Hvilken er best av disse vaskemaskinene? (2007)

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Det kan selvfølgelig bare være at jeg ikke er en spesielt avansert bruker av vaskemaskiner, men jeg har aldri klart å se poenget med å kjøpen svindyr vaskemaskin med 5 års reklamasjonsrett, all den tid de billigste har det samme?
Hvis jeg kan kjøpe 3 av de billige (15 års reklamasjonsrett) til prisen av en av de dyre (fortsatt bare 5 år), så vil vel oddsen være i min favør for at det vil lønne seg å kjøpe den billige, vil den ikke?
Forklar meg gjerne, jeg er som sagt ikke en veldig avansert bruker, den vasker, den har håndvaskprogram og den sentrifugerer, end of story, eller?

Dersom du kan klare deg med en maskin som bråker mye, vasker ujevnt, sliter på tøyet osv., så er jo det ditt valg. Dersom du setter pris på godt verktøy når noe skal gjøres, da...

Dessuten koster en maskin til 6000 vel 40 kr pr mnd, og en dobbelt så dyr maskin, vel, dobbelt så mye, pr mnd, dersom de varer i ti år. Varer så den billigste kortere vil disse månedsprisene møtes en gang, og i gitte situasjoner vil den dyreste bli den billigste. Pluss at den da også gjør det beste arbeidet!

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no