Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Går dere på jakt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 11:51   #41
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei jeg er ikke så kynisk at jeg klarer å ta livet av et dyr. Men jeg er kynisk nok til å spise det. Kanskje litt dobbeltmoralsk, men jeg klarer bare ikke å ta livet av noe, verken fisk eller dyr, eller insekter for den saks skyld.

Det jeg ikke fatter er at folk LIKER å skyte dyrene. Jakt er kanskje spennende, og jegere snakker om naturopplevelser osv, men da kunne de vel like gjerne tatt med seg et fotoapparat istedetfor ei rifle??

Jeg er ikke imot jakt altså, men jeg syns det skurrer litt når jeg hører folk si at de LIKER å drepe. Champagnejegere må jo være jordas verste "rase", jeg får lyst å skambanke de jævlene!!

Er alle som tar livet av dyr kyniske, Iset?
Fotoapparatet skaffer ingen mat, det tror jeg du skjønner. Og jeg er ganske sikker på at de aller fleste som jakter er ute etter en kombinasjon av spenningen med selve jakten og mat/kjøtt som de skal selge/spise.
De fleste skyter dessuten så godt de klarer for å drepe effektivt. Har snakket med mange jegere som sier at det verste er når de skadeskyter. De liker jo ikke selve drapet, og prøver å gjøre det så effektivt som mulig.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 11:52   #42
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Glemte å si at jeg ikke går på jakt selv. Kunne gjerne gjort det, men har verken tid eller jegerprøven.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 12:06   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Er alle som tar livet av dyr kyniske, Iset?
Fotoapparatet skaffer ingen mat, det tror jeg du skjønner. Og jeg er ganske sikker på at de aller fleste som jakter er ute etter en kombinasjon av spenningen med selve jakten og mat/kjøtt som de skal selge/spise.
De fleste skyter dessuten så godt de klarer for å drepe effektivt. Har snakket med mange jegere som sier at det verste er når de skadeskyter. De liker jo ikke selve drapet, og prøver å gjøre det så effektivt som mulig.

Selvfølgelig må man være mer eller mindre kynisk for å kunne ta livet av dyr. Det betyr ikke at jeg mener det i negativ forstand. Skikkelige følelsesmennesker som meg selv, kunne aldri klart det med mindre det stod om livet, men det er vel kanskje DET som er negativt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 12:22   #44
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Selvfølgelig må man være mer eller mindre kynisk for å kunne ta livet av dyr. Det betyr ikke at jeg mener det i negativ forstand. Skikkelige følelsesmennesker som meg selv, kunne aldri klart det med mindre det stod om livet, men det er vel kanskje DET som er negativt.

Så ordet kynisk er ikke nødvendigvis negativt ladet?
Jeg betegner meg som et skikkelig følelsesmenneske. Jeg kan grine av Hotel Cæsar og det som verre er. Jeg tåler ikke konflikter og krangling, og blir rørt av nasjonalsangen.
Men jeg hadde tålt å være med på jakt altså. Det er jo en helt naturlig del av næringskjeden, på samme måte som at fugler eter mark. Syns du det er like hjerteskjærende forresten? Å se en fugl som dreper en mark? Eller handler det om større og søtere dyr?

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 12:26   #45
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Myrsnipa, jeg kan ikke helt se relevansen i å sammenlikne en fugl som dreper et dyr og spiser det, og mennesker som tar med seg gevær og toger ut i skogen for å skyte dyr for moro skyld. For det er det det ofte dreier seg om - sport og spenning.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 12:28   #46
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Myrsnipa, jeg kan ikke helt se relevansen i å sammenlikne en fugl som dreper et dyr og spiser det, og mennesker som tar med seg gevær og toger ut i skogen for å skyte dyr for moro skyld. For det er det det ofte dreier seg om - sport og spenning.

Okei da. Syns dere det er like ille når noen tar livet av en mark?

Og selvsagt handler det om spenning, men man lar jo ikke dyret ligge igjen i skogen vel? Man spiser det.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 12:34   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Jeg syns det er ille å drepe noe for spenningens/moro skyld, uansett hva det er. Jeg skjønner ikke at noen kan ha GLEDE av å drepe. Jeg kunne sikkert blitt med på jakt, for jeg elsker viltkjøtt og er slett ikke imot å bruke naturens ressurser så lenge man gjør det riktig. Men jeg hadde ALDRI nytt å drepe dyret, om jeg hadde klart det i det hele tatt. Å kalle det spenning/moro blir rett og slett makabert, syns jeg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 12:35   #48
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Okei da. Syns dere det er like ille når noen tar livet av en mark?

Og selvsagt handler det om spenning, men man lar jo ikke dyret ligge igjen i skogen vel? Man spiser det.

Hvis de er på matsanking så ser jeg ikke noe problem med det. Hvis det er bare for moro skyld, så blir det noe annet. Er dette virkelig så vanskelig å forstå, eller gjør du deg vanskelig?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 12:36   #49
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg syns det er ille å drepe noe for spenningens/moro skyld, uansett hva det er. Jeg skjønner ikke at noen kan ha GLEDE av å drepe. Jeg kunne sikkert blitt med på jakt, for jeg elsker viltkjøtt og er slett ikke imot å bruke naturens ressurser så lenge man gjør det riktig. Men jeg hadde ALDRI nytt å drepe dyret, om jeg hadde klart det i det hele tatt. Å kalle det spenning/moro blir rett og slett makabert, syns jeg.

Jeg skjønner poenget ditt, men jeg tror ikke drapslyst og blodtørst er jegernes hovedmotiv. De er friluftsfolk som er glad i naturen og i å være ute. Det er trening, det er ofte sosialt. Man får slettes ikke alltid noe, men det er spennende å se hva man klarer.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 12:37   #50
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hvis de er på matsanking så ser jeg ikke noe problem med det. Hvis det er bare for moro skyld, så blir det noe annet. Er dette virkelig så vanskelig å forstå, eller gjør du deg vanskelig?

(Se svaret et hakk over her.)

Mener du at drapet er okei hvis man bare har rett motiv altså?

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 12:41   #51
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

(Se svaret et hakk over her.)

Mener du at drapet er okei hvis man bare har rett motiv altså?

Jeg skjønner at dette er veldig vanskelig for deg. Det hjelper kanskje å lese innleggene mine en gang til.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 12:45   #52
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Nei, jeg har aldri vært på jakt. Faren min har skog med elgjakt, så jeg kunne jo sikkert fått bli med, men han har aldri deltatt selv. Kan ikke si jeg er så fristet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 13:05   #53
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Jeg har aldri vært på jakt. Og har aldri tenkt til å jakte heller. Jeg er litt den typen som syns det er gøy å se et rådyr eller en rype i skogen, uten at jeg kunne tenke meg å skyte dem. Jeg hadde nok heller ikke greit å skyte etter et dyr som ikke plaget meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 17:05   #54
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Jeg har aldri vært på jakt, men kanskje jeg blir med kjæresten min engang. Var meningen jeg skulle bli med til helga hvis de ikke hadde skyti kvota si der de var, men det ser det ut som om de har og da flytter de på seg. Så langt som de skal da gidder ikke jeg reise.

Jeg hadde nok ikke reist på jakt for at jeg syns det er så spennende, men for å være med kjæresten min

trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 17:41   #55
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Nei, jeg går ikke på jakt. Men jeg synes ikke det er noe galt i å skyte dyr, fiske eller på andre måter skaffe seg mat. Det er jo i grunnen verre å kjøpe egg eller kjøtt fra dyr som har levd i små bur eller i trange båser.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:48   #56
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Går ikke på jakt nei. Hvis ikke hybelkaninjakt teller

Minnes fortsatt de deilige stekene vi fikk da onkelen min jaktet :nam nam:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:49   #57
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Opprinnelig lagt inn av Gyda, her.

Interreserer meg midt i rumpa. Men leirdueskyting kunne jeg godt ha tenkt meg å prøvd! Er ikke så veldig begeistret for viltkjøtt heller egentlig.

Leirdueskyting er gøy!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:06   #58
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Jeg var med pappa på slakting av elg da jeg var mindre. Var utrolig spennende.

For tiden leser jeg til jaktprøven. Det eneste jeg kunne tenke meg å jakte på er elg. Det er vel fordi jeg har et forhold til det fra før.

Gubben min vil at jeg skal skyte bambi og fugl, men det har jeg ingen ønsker om. Men jeg kan være med om han trenger selskap.

Ellers blir det en del fisking. Det kan jeg gjøre i timesvis om været er passelig greit.


Sist redigert av LilleVims : 12-10-06 kl 21:43. Årsak: Glemte et ord.
LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:08   #59
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Bare i matskapet...

Beste fangsten er sjokolade .

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:45   #60
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Går dere på jakt?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Røkt bambilår er aldeles nydelig. Håper pappa klarer å skaffe til meg i år.


Jeg kan godt spise det. Problemet er at forholdet jeg har til bambi i dag er bare koselig og rosenrødt. Da vet jeg ikke om jeg takler å sette en kule i den lille søte kroppen. Men ting kan jo forandre seg.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no