Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Kåre Konradi

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-06, 18:12   #41
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg trodde ikke de var ekte, men det skjønner jeg jo nå etter å ha lest avisen. Det var ikke pent gjort av de som la de ut på nettet.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 18:12   #42
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

I stedet for å frotse i detaljer som ligger langt innenfor privatlivets fred syns jeg heller vi bør ha en generell debatt om de åpenbare problemene som knytter seg til uønsket publisering av billedmateriale på internett uten opphavspersonens godkjennelse. *streng og snerpete*
For eksempel:
- Mobbere som tar bilder i dusjen etter gym og publiserer på nett
- Voltektsforbrytere som filmer sine ofre
- Den forsmådde ekskjæresten som publiserer intime bilder på pur f****.
Står offeret maktesløs i forhold til et slikt overgrep? Vil ny teknologi gjøre det mulig å redusere eller tilintetgjøre omfanget av publisering på nett? Hvordan bør et offer kompenseres for et slikt overgrep? Og hva bør staffen ligge på?

Kjørr debatt! Og la KK være i fred ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 19:05   #43
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

I stedet for å frotse i detaljer som ligger langt innenfor privatlivets fred syns jeg heller vi bør ha en generell debatt om de åpenbare problemene som knytter seg til uønsket publisering av billedmateriale på internett uten opphavspersonens godkjennelse. *streng og snerpete*
For eksempel:
- Mobbere som tar bilder i dusjen etter gym og publiserer på nett
- Voltektsforbrytere som filmer sine ofre
- Den forsmådde ekskjæresten som publiserer intime bilder på pur f****.
Står offeret maktesløs i forhold til et slikt overgrep? Vil ny teknologi gjøre det mulig å redusere eller tilintetgjøre omfanget av publisering på nett? Hvordan bør et offer kompenseres for et slikt overgrep? Og hva bør staffen ligge på?

Kjørr debatt! Og la KK være i fred ...

Noe for en ny tråd?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 19:07   #44
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Noe for en ny tråd?

Hey! Jeg forsøker å avspore her!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 19:07   #45
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Noe for en ny tråd?

Ja, det er bare å starte.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:01   #46
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kåre Konradi

OMG! Fikk akkurat videresendt den omtalte mailen. Stakkars stakkars folk.

Egentlig gjelder advarselen om å være forsiktig alle - det er ganske lett å miste mobilen, og ganske mange folk som syns det er gøy å henge ut andre i verden..

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:09   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Frekt det bildet der han speiler mini-Conradi.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:13   #48
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

det er ganske lett å miste mobilen, og ganske mange folk som syns det er gøy å henge ut andre i verden..

Også er det veldig mange som syns det er gøy/spennede/fasinerende å se på de som blir hengt ut.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:16   #49
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Også er det veldig mange som syns det er gøy/spennede/fasinerende å se på de som blir hengt ut.

Tydeligvis. De blir ikke videresendt herifra i allefall.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:55   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Også er det veldig mange som syns det er gøy/spennede/fasinerende å se på de som blir hengt ut.

Ja, jeg syns, for å være helt ærlig. Jeg er altfor nysgjerrig til å virke uinteressert. Shame on me!
Men ofte er det jo sånn at når jeg endelig får sett bildene, er de direkte kjedelige og jeg skjønner ikke oppstyret. Som feks. disse puppebildene av Tone. Noe så gørr kjedelig! Jeg ble jo direkte skuffet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:57   #51
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg synes det er utrolig morsomt, hele greia. Gøy å se at det er vanlige mennesker som har det gøy. Fryktelig, fryktelig flaut såklart at dette kom på avveie, men ærlig talt: Sååå unormale var ikke de bildene. Det er sånn typisk sak som sikkert føles forferdelig flaut men er glemt noen få uker etterpå.

Kunne tenkt meg å se bildet med Marian en gang til, hun var rålekker!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:59   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg synes det er utrolig morsomt, hele greia. Gøy å se at det er vanlige mennesker som har det gøy. Fryktelig, fryktelig flaut såklart at dette kom på avveie, men ærlig talt: Sååå unormale var ikke de bildene. Det er sånn typisk sak som sikkert føles forferdelig flaut men er glemt noen få uker etterpå.

Kunne tenkt meg å se bildet med Marian en gang til, hun var rålekker!

Det er sikkert sånn de fleste holder på hjemme, Condari og Co var bare så uheldig at andre fikk se dem i "æksjn".

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 21:07   #53
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg mottok de bildene på mail i dag, og jeg syns det er skikkelig respektløst å publisere slike bilder.

Ei på *et annet forum* () syns det var festlig med disse bildene og da jeg sa at jeg syns det var dumt å publisere dem svarte hun::

Sitat:

Han er nå passe dum som tar slike bilder da... hadde det ikke vært bedre med et digital kamera??

Er det mer privat om han hadde hatt dem på et kamera og mistet det?

Dummeste jeg har hørt. :fnys:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 21:31   #54
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Frekt det bildet der han speiler mini-Conradi.

Det var en av grunnene til at jeg trodde bildet var trikset med. Moralen er; å aldri ta slike bilder, man vet ikke hva som kan skje med dem.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 21:33   #55
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg ble faktisk litt flau når jeg så bildene som kom på mail i dag...følte meg virkelig som en kikker.

Utrolig synd at noen velger å publisere slike bilder. Synes det er forferdelig respektløst.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:28   #56
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kåre Konradi

Hvorfor i alle dager er det ingen som sender disse bildene til meg......sitter å venter ved mailen......

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:33   #57
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Hvorfor i alle dager er det ingen som sender disse bildene til meg......sitter å venter ved mailen......

Kanskje fordi du har venner som respekterer at private, stjålne bilder ikke bør publiseres. Vær stolt i stedet du

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:35   #58
Procontra
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5
Procontra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kåre Konradi

Ja vet du hva, nå blir jeg super nyskjerrig. Har alle her virkelig fått dem på mail. Hvorfor sender ingen disse bildene til meg da? Det er litt middels irriterende å være den eneste som ikke har sett dem.

Procontra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:35   #59
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Procontra, her.

Ja vet du hva, nå blir jeg super nyskjerrig. Har alle her virkelig fått dem på mail. Hvorfor sender ingen disse bildene til meg da? Det er litt middels irriterende å være den eneste som ikke har sett dem.

Nei, jeg har ikke fått dem på mail, jeg bare så dem lagt ut i denne tråden, men de ble heldigvis fjernet fort.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:24   #60
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Kanskje fordi du har venner som respekterer at private, stjålne bilder ikke bør publiseres. Vær stolt i stedet du

Heldigvis har ikke jeg så snerpete og kjedelige venninner.

Eller, forresten så HAR jeg jo det, for jeg har enda ikke fått noen bilder på mail.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no