Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dyr kafé!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-13, 08:10   #61
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyr kafé!?

Jeg synes at sånne "gamledagse" bakeri/konditori er dyrere enn en del andre kafeer. Eller så kan det bare være at jeg synes man får mye mindre for pengene. Traktekaffe som har stått på en kanne og godgjort seg til tretti kroner koppen er mye.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 08:14   #62
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyr kafé!?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg synes at sånne "gamledagse" bakeri/konditori er dyrere enn en del andre kafeer. Eller så kan det bare være at jeg synes man får mye mindre for pengene. Traktekaffe som har stått på en kanne og godgjort seg til tretti kroner koppen er mye.

Enig. Jeg synes feks bakeren på senteret her er kjempedyr (vårt eneste kafealternativ...). Prisene på Åpent bakeri, Kaffebrenneriet og slikt synes jeg er mye lavere ift hva man får.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 10:53   #63
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dyr kafé!?

På Jordbærpikene koser en kaffe 30,- inkl påfyll.
Kuli koster 25
Rundstykker rett under 50,- og kakestykke koster vel rundt 45.-

Så jeg syntes ikke prisen var så veldig unormalt dyr.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-13, 21:52   #64
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyr kafé!?

Høres helt vanlig ut.
En bytur med mannen og hele skokken vår på Jordbærpikene blir fort rundt 6-700,- for 3x kaffe mokka, to kakao, en kuli, et halvt rundstykke og en liten kake til hver.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no