Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dagens oppfordring - og selvskryt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-12, 09:37   #1
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Dagens oppfordring - og selvskryt

Jeg kommer nettopp fra blodbanken. Det er en så veldig viktig innsats blodgivere gjør, så oppfordringen blir: gi blod, om du har mulighet!
Og de ansatte i blodbanken er så søte og trivelige at jeg føler meg som et godt menneske hver gang jeg er der.

I dag ga jeg for 50. gang!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 09:42   #2
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Både jeg og mannen ga før, men nå får ingen av oss lov lenger.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 09:43   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Så flott, tiddelibom! 50 ganger står det respekt av!

Jeg er også blodgiver, og skriver under på at det er en udelt hyggelig opplevelse. Nå er jeg i karantene pga disse prøveri-greiene, men ser fram til å komme i gang igjen! Jobben min får til og med besøk av blodbussen, så det er virkelig ingenting stress å gi blod.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 09:44   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

You go! Jeg kan dessverre ikke gi blod, men prøver å få mannen til å gjøre det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 09:46   #5
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Kjempebra! Du (og de andre blodgiverne) gjør en veldig viktig jobb!
Jeg har jobba i blodbank og vet hvor viktig det er at vi har nok blodgivere.

__________________
-99 -01 -05

Sist redigert av mina : 09-05-12 kl 10:36. Årsak: Retta skrivefeil.
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 09:48   #6
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Jeg skal dit nå.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 09:50   #7
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.994
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Så flott! Heia dere!

Jeg får heller ikke lov.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 09:52   #8
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Jeg var der i går.

Dessuten var jeg der på formiddagen 22. juli i fjor. Det gjør fortsatt inntrykk på meg, selv om det var tilfeldig.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 09:54   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Dette synes jeg også er en super oppfordring. Jeg er nemlig hun som får blod innimellom, og jeg tenker på det hver gang, at jeg er uendelig takknemlig over at noen andre har brukt sin tid og sin kropp sånn at sånne som meg kan være litt mindre syke.

Tusen takk!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 09:55   #10
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg var der i går.

Dessuten var jeg der på formiddagen 22. juli i fjor. Det gjør fortsatt inntrykk på meg, selv om det var tilfeldig.


Det forstår jeg godt. Grøsser nesten litt når jeg leser det. Blodbanken hadde et lite rush av givere etter 22/7, men veldig mange av disse ga bare en gang. Noe av problemet er å få faste givere, tror jeg.

Damen i dag, sa forresten at omlag 40% av alt blodet som tappes går til kreftpasienter.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 10:10   #11
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.000
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Var der for et par uker siden.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 10:14   #12
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Bra jobba!

Jeg har så lave jernlagre, og jobber så intenst for å få de opp, at enn så lenge så beholder jeg blodet mitt selv.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 21:43   #13
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg skal dit nå.

Og jeg ble sendt hjem igjen, etter at jeg huska at jeg var syk forrige uke.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 21:44   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.806
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Jeg kan ikke gi blod lenger, dessverre, men jeg ga hver tredje måned i flere år. Skulle gjerne gjort det igjen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 21:47   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.530
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Jeg har ikke vært der siden november 2007, jeg er stadig i karantene pga babyer og amming. Skal melde meg på nytt (flytter til nytt sykehusområde) når ammingen er ferdig.

Mannen tappes hyppigere enn meg, ettersom hans tappestatus ikke påvirkes av disse ungene vi får...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 22:12   #16
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Fin oppfordring. Jeg er også blodgiver og har gitt fast hver tredje måned siden 1995. ...øh nå følte jeg meg gammel. Et opphold mens jeg var gravid og ammet som verst er eneste perioden uten. Jeg synes det er veldig fint å kunne hjelpe, for det er virkelig ikke noe pes når jeg er så utrolig heldig å ha en kropp som kan tappes uten at jeg merker noe til det. Ikke en eneste jerntablett på alle disse årene har vært nødvendig, så jeg vil fortsette å gi i åresvis til. Det er hyggelig å være til hjelp med et livsviktig bidrag.

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 22:14   #17
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Jeg skulle mer enn gjerne gitt blod og meldte meg som giver i fjor var det vel, men visste ikke at jeg ikke får gi pga en piercing. Den kommer jeg nok ikke til å fjerne foreløbig i alle fall.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 22:49   #18
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Fantastisk.
Jeg er også blodgiver og gir så ofte jeg kan.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 23:05   #19
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Bra oppfordring! Jeg skal melde meg så snart jeg kan (har baby i magen). Har selv vært så heldig å få blod, så jeg vet hva det betyr.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 23:12   #20
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Grattis med 50ende tapping!
Skulle gjerne gitt, men enn så lenge setter amming og lavt jern nivå en stopper for det. Kanskje en gang i fremtiden.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no