Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dagens oppfordring - og selvskryt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-13, 22:40   #61
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har gitt, men jeg har ihvertfall bronsenålen og hatt den endel år. Gir 4 ganger pr år, men pga reising og tattoo'er har jeg hatt karantenetider. Har også registrert meg som benmargsdonor, jeg tror sjansen for at man er en match er minimal, men jeg er reegistrert. Har noen av dere som er rgistrert noengang blitt innkalt?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-13, 22:55   #62
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Kan gi til man er 65, og ved de fleste blodbanker også til 70, etter godkjenning av lege.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-13, 22:58   #63
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.374
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Når jeg ga blod en gang var det en eldre mann som ble avtakket, det var siste gangen han kunne gi blod, han så mer ut som 70 enn 60. Han hadde gitt blod straks over 100 ganger.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 01:05   #64
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Jeg ga blod en gang i tiden, men blodet mitt renner så sakte at det nesten størkner på veien. I tillegg klarer jeg ikke å fylle en hel pose en gang. Jeg forsøkte flere ganger, men nei da. Til slutt så sa en sykepleier forsiktig til meg at jeg kunne fortsette å gi hvis jeg absolutt ville, men det det var egentlig ingen vits siden de nesten ikke kunne bruke blodet mitt. De kan vel bruke det til noe, men de mente at det var bedre jeg ga meg så det gjorde jeg. I tillegg var (og er) det fryktelig vanskelig å finne blodårene mine.

Hvor mange ganger fikk du gitt blod? Jeg hadde nemlig også problem med at blodet rant sakte. Men det har endret seg. Det kan jo selvsagt være mange grunner til det (man har nå funnet en bedre åre å bruke, jeg har blitt eldre, kanskje det har sammenheng med at jeg ofte går fort/løper når jeg skal gi blod og derfor får opp blodtrykket, kanskje jeg har blitt flinkere til å "pumpe" underveis i givingen), men det skulle uansett tyde på at dette kanskje er noe som ikke er statisk?

Jeg har forøvrig også vanskelige årer. I starten lette de lenge og satset ofte på en åre som ikke gav helt uttelling. Men nå har man funnet den rette () åren, så nå er det aldri noe problem.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 13:14   #65
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Har noen av dere som er rgistrert noengang blitt innkalt?

Jeg ble oppringt en gang for å komme til videre typing, men hørte aldri noe mer etter det, så det var nok ikke match.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 20:36   #66
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Har gitt blod i dag.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 20:41   #67
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.374
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Har gitt blod i dag.

kjempebra! Leste på Facebook at blodbanken sliter nå i mai p.g.a. mange helligdager.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 20:53   #68
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Ja, jeg så det på Twitter etter at jeg hadde vært der i dag. Det er veldig sårbart når noen helligdager ekstra gjør at de sliter. Det var veldig stille hos dem i dag.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 08:55   #69
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Har også registrert meg som benmargsdonor, jeg tror sjansen for at man er en match er minimal, men jeg er reegistrert. Har noen av dere som er rgistrert noengang blitt innkalt?

Jeg har blitt kalt inn og fikk tatt utvidede blodprøver. Det var dessverre ikke en god nok match.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no