Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Flatterende bikini for tjukkas

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-12, 09:47   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Flatterende bikini for tjukkas

finnes det? kan gjerne bestille på nettet.

Jeg vil gjerne bli brun også, så badedrakt eller sånn tankini er ut. (Har forresten en fin badedrakt som jeg skal ha med meg også.. men vil ha en "solemeg" bikini i tillegg.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 09:48   #2
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

Nei, bikinier er ikke flatterende.

www.bravissimo.com

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 09:50   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

Jeg bestiller bikini på Bravissimo.com. Det er så flatterende det kan bli for folk med min kroppsfasong. Jeg bestiller stor underdel av typen Swim Fold Briefs. De klemmer i hvert fall ingen steder og holder seg på plass. Det aller verste er hvis underdelen er trang.

Det er ikke gratis, men medfører at jeg går på standa i bikini ganske uanstrengt. (Men jeg har jobba mye med meg selv for å få til det, altså.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 09:52   #4
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

Ok tilnærmet flatterende da.. takk for link.. skal se der..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 09:57   #5
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

de størrelsene..hva tilsvarer str 90 D f.eks?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 10:02   #6
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

Change har også en bikini som duger i år, i alle fall for meg - og jeg er jo et håpløst bikinitilfelle ... Den er rød og veldig fin, sitter pent gjør den og.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 11:08   #7
Joy Stark
Superduperaktiv
 
Joy Stark sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Innlegg: 574
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

Jeg pleier å bestille bikinier fra http://www.figleaves.com/uk/ De har bedre utvalg enn bravissimo og mange av de samme merkene. Anbefaler også disse fold bikini underdelene. De ser bra ut på selv med litt mage. De har egen outlet og der får du fjorårets modeller til halv pris.

__________________
Poden (06), Tuppen og Lillemor (08) og Knerten (10)

Sist redigert av Joy Stark : 30-05-12 kl 11:18.
Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 11:12   #8
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

Du, altså, eg såg deg på bybana i Bergen for ein månads tid sidan, og du er virkelig ikkje i kategorien tjukk sånn som eg ser det!

Bikini er sjeldan flatterande, som fleire seier, men mitt beste tips er å kjøpe stor nok bikinibukse, altså ei som ikkje skjærer seg inn i huden og gir ekstra, eh, valkar.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 11:41   #9
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

Bikiniskjørt skjuler mye synes jeg.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 11:49   #10
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Du, altså, eg såg deg på bybana i Bergen for ein månads tid sidan,

åh gud...

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 12:48   #11
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

Me var den lett forvirra familien som spontant bestemte oss for å gå av ved HIB/VilVite, men som vart for treige i avtrekkaren, så dørene lukka seg og som til slutt gjekk av ved nye høgskulen. Du hadde med deg begge barn. Den lørdagen da Brann spelte mot Vålerenga.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 13:14   #12
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

Jeg ville tatt en tur på Change i sentrum. Jeg var der i går og fant noe som passet, jeg er 85G. Det er jo viktig at den sitter fint på når man ikke kan dekke over med noe. Så ville først prøvd der før jeg kjøpte noe på nette.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 13:25   #13
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

Jeg bruker ikke bikini i Norge. Jeg bruker som regel shorts og singlet, eller hvis jeg skal være helt gærn så blir det shorts og bikinitopp.

Jeg bruker en sjelden gang bikini i syden, det er hvis jeg skal bare sole meg og/eller bade. Som regel skal jeg ikke det, og da er det bekledning som i Norge.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 15:19   #14
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

Tjukkas du liksom, du er så fin atte og langtfra tjukk Jeg var innom Change, men prisen der var ikke klok og ikke følte jeg meg særlig fin heller. Hva ER det med prøverom som har lys som fremhever hver pose, skrukke, valk og villfarne hårstrå? Jeg endte opp med å sy om en bikinitopp og kjøpe en bikinibukse som matchet på Spar Kjøp til 19 kr. Før jeg kom på den geniale løsningen så kikket jeg inne på bravissimo, der har de jammen mye fint. Min backupplan var å bruke målene fra Change og bestille meg noe derfra, men da slapp jeg heldigvis

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 17:41   #15
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Me var den lett forvirra familien som spontant bestemte oss for å gå av ved HIB/VilVite, men som vart for treige i avtrekkaren, så dørene lukka seg og som til slutt gjekk av ved nye høgskulen. Du hadde med deg begge barn. Den lørdagen da Brann spelte mot Vålerenga.

jeg er den med skylapper og stress i øynene og gullfiskhukommelse.. hehe.. husker ikke noen familie...

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 17:42   #16
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

jeg orker ikke prøve noe bikini i butikk. blir så deppa.. så change utgår.. jeg bestiller heller på nettet... til tross for endel bomkjøp..

Takk for linker. skal se i kveld.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 17:49   #17
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flatterende bikini for tjukkas

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg er den med skylapper og stress i øynene og gullfiskhukommelse.. hehe.. husker ikke noen familie...

Sikkert like greit, for me gjorde neppe noko god profil den dagen.
Men kjekt å sjå dykk, da!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no