Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Narretestikler - trenger hjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-13, 18:54   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Spørsmål

Narretestikler - trenger hjelp

Håper det var en overskrift som fanget oppmerksomheten.

Jeg skal narre noen som har lite kunnskap om hvordan en testikkel fra et dyr ser ut. Jeg skal forsøke å lage noe spiselig - slik at det ser ut som dyretestikler, vil bli presentert som at det er fra et reinsdyr. I tillegg skulle keg ha laget noe narreblod (som det er mulig å få i seg, så bare ketchup går ikke)

Noen som har tips eller ideer til hvordan jeg skal få til dette? Jeg tenkte jeg skulle lage en cakepop deig som utgangspunkt.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 19:21   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Narretestikler - trenger hjelp

http://www.matprat.no/oppskrifter/gj...dler-med-bacon

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 20:23   #3
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Narretestikler - trenger hjelp

En av disse to fruktene passer perfekt. Jeg narret noen sist helg med Rambutan.

http://www.frukt.no/leksikon/frukt/faktaark/litchi/

https://www.google.no/search?q=rambu...2F%3B400%3B293

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 20:27   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Narretestikler - trenger hjelp

Narreblod lager du av lønnesirup og konditorfarge.

Jeg har spist testikler, og trodde først det var sprøstekte småpoteter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no