Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-15, 09:31   #41
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Jeg tror nok ikke det. Både jeg og mannen savner å bo mer sentralt, og etter at vi har fått barn som nok hadde vunnet på å bo et sted med større miljø både faglig og sosialt, så trenger det ikke å bli så mange årene til heller. Hvor og når er vel heller spørsmålet.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 09:40   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.978
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Vi bor i sentral leilighet i byen nå. Det akter vi å fortsette med, men om det er den samme leiligheten?

Verken jeg eller mannen min har noen gang hatt denne "hus med hage"-drømmen som jeg ser at så mange andre har.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 09:43   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Nei, det tror jeg ikke. Jeg vil bo i tøffelavstand til kafé og båten til øyene.

Også synes jeg agenten skal flytte til Oslo, så kan vi bli vulgærfulle sammen og synge brannsanger på beste Frogner i 70-årene.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 09:57   #44
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Jeg er der Carrera er.
Jeg kan ikke tenke meg å bo i leilighet, og elsker stor plass. Mannen er klar for leilighet så snart ungene er ute/færre...

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 09:59   #45
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Nei, det tror jeg ikke. Huset har ikke livsløpsstandard, og jeg/vi vil gjerne bo litt nærmere fjell og fjord og litt nærmere byen når vi blir "voksne." Jeg gjetter at vi blir boende her til yngste flytter ut, altså maks ti år til. Leilighet er greit, men da må den ha en stor terasse, slik at jeg kan ha en del grønt der. Helst ville jeg hatt et mindre hus med en liten hage.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 10:10   #46
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Nei, defintivt ikke. Vi har tre etasjer og masse trapper både ute og inne. Likevel bodde de forrige eierne her til de var 92.

Vi ønsker oss en bolig med livsløpsstandard og maks to etasjer. Men vi trenger fire soverom i tillegg og det er ikke enkelt å finne akkurat det vi ønsker oss i denne skolekretsen.

Jeg vet ikke hva vi vil gjøre på sikt, men jeg håper vi fortsatt bor i barndomshjemmet til ungene når de studerer og blir foreldre. Det gjorde ikke mine foreldre og det er noe jeg savner litt faktisk. Moren min har knallflott enebolig nå da, men det er ikke der jeg er vokst opp.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 10:43   #47
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mange jeg kjenner sier at de føler seg forpliktet til å bo i barndomshjemmet til ungene når ungene har flyttet. De vil bo slik at ungene kan komme hjem på besøk. Det er en fremmed tanke for meg.

Jeg føler ingen forpliktelse til å beholde barndomshjemmet deres, men jeg vil gjerne ha plass til at de skal kunne komme på besøk. Jeg er kanskje farget av at familien min bor spredt og at det ikke er så lett å samles.. Men jeg vet jo ikke hvor barna våre kommer til å bosette seg, det er ikke sikkert det blir et tema overhodet.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 10:50   #48
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Det er litt på siden dette, men studiee har vist at de som flytter tidlig inn i boliger som er tilrettelagt for eldre, de faller fortere i funksjon. Det er faktisk bra for en, til en viss grad i det minste, å bo i et hus hvor man må gå i trapper, jobbe i hagen etc.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 10:51   #49
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Det er ikke egnet for to krokete åttiåringer, det huset her. Vi har egentlig en deal om å flytte tilbake til Frogner når barna flytter hjemmefra. Jeg har ikke turt å si til mannen min at det ikke frister lenger. Nå bor vi perfekt til i forhold til fremtidige barnebarn som vil besøke oss. Med skogen i hagen og gøye gater å sykle i, epletrær og bærbusker, og ...

Mine foreldre bor sånn, og vil stadig vi skal tilbringe hele dager der så barna kan leke ute. Men barna har det morsommere ute hjemme og selv er jeg uinteressert i å sitte og se på dem en hel dag hos mine foreldre hvor jeg selv ikke har noe å gjøre.
Jeg besøker gjerne opphavet, men da for samvær med dem. De kunne gjerne bodd mindre.

Selv vet jeg ikke. Kanskje leilighet når barna er ute. Men det er uansett lenge til.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 10:53   #50
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Eg er veldig veldig glad i huset me bur i, men ser for meg at når me blir eldre treng me hjelp til hagen, og kanskje andre ting. Eg trur nok me etter kvart kjem til å kjøpe oss ei leilighet, der me slepp noko særleg vedlikehold. Men det er sånn ca femten tjue år fram i tid. Bygda me bur i, har eg ikkje lyst å flytte frå.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 11:01   #51
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er litt på siden dette, men studiee har vist at de som flytter tidlig inn i boliger som er tilrettelagt for eldre, de faller fortere i funksjon. Det er faktisk bra for en, til en viss grad i det minste, å bo i et hus hvor man må gå i trapper, jobbe i hagen etc.


Er det sant? Vel, det høres kanskje ikke helt ulogisk ut. Vel, jeg vil i det minste flytte nærmere fjellet for å bruke det mer, og fjell er bedre trim enn trapper, altså.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 11:08   #52
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er litt på siden dette, men studiee har vist at de som flytter tidlig inn i boliger som er tilrettelagt for eldre, de faller fortere i funksjon. Det er faktisk bra for en, til en viss grad i det minste, å bo i et hus hvor man må gå i trapper, jobbe i hagen etc.

Det er et av mine argumenter også. Vi bor i en vei som blei etablert helt på begynnelsen av 70-tallet, og her er omtrent halvparten ny generasjon småbarnsforeldre og halvparten veletablerte pensjonister. Pensjonistene er nesten uten unntak spreke, aktive folk som går i skogen, holder på i hagen og holder seg i vigør. Jeg hadde syntes det var virkelig trist om disse solgte for "å gjøre plass til barnefamilier" og satte seg til å hvile ut i en leilighet, både for miljøet i veien og dermed både vår og deres egen skyld.

Jeg skal sikkert ha en mer lettstelt hage når jeg blir riktig gammel, men jeg skal da alltids klare å putle rundt i noen bed, mens teknologien sørger for plenklipp. Men nå har jeg aldri bodd i leilighet, sett bort fra en hybel jeg vantrivdes veldig på, og hver gang jeg kjører forbi blokker og leilighetskomplekser priser jeg meg lykkelig over at jeg slipper å bo i et sånt lite bur, med de andre kaninene... Så folk må gjerne være forskjellige, men jeg har ikke mål om å ha det lettstelt, heller å få ha helse til å takle det jeg har lengst mulig. Jeg kommer nok til å strekke meg litt for at foreldrene mine skal få beholde sitt hus med hage lengst mulig også.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 11:16   #53
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Mens jeg stortrives i kaninburet mitt! Men jeg kommer helt sikkert til å flytte flere ganger. Jeg er ikke så bundet til bestemte steder, og føler meg stort sett hjemme der jeg befinner meg.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 11:17   #54
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.


Jeg skal sikkert ha en mer lettstelt hage når jeg blir Så folk må gjerne være forskjellige, men jeg har ikke mål om å ha det lettstelt, heller å få ha helse til å takle det jeg har lengst mulig. Jeg kommer nok til å strekke meg litt for at foreldrene mine skal få beholde sitt hus med hage lengst mulig også.

Der er jeg også. Jeg ser jo eldre mennesker masse og de som kommer jumpende inn som 80-åringer er de som ikke egentlig bryr seg om at de har blitt eldre. Fikk inn en eldgamml dame som hadde brukket håndleddet da hun snublet over noen potter mens hun drev og satte ut blomster. Datteren skulle ha meg til å si til damen at hun burde få seg en leilighet i stedet, men sannheten er jo at om hun hadde bodd i leilighet de siste 20 årene så hadde hun neppe vært i stand til å potte planter uansett.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 11:22   #55
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Det er sikkert riktig at man får mye gratis mosjon med hus og hage, men for meg som er alene blir det for mye ansvar. Jeg er lei av å rense takrenner. Har fått mye god hjelp av sønner de siste årene, men de flytter jo på seg. Den nye leiligheten ligger i skogkanten og har innvendig trapp og store terrasser.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 11:25   #56
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.868
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Nei, absolutt ikke. Vi har det greit her vi bor nå, men ønsker enda større hus. Så vi flytter nok om et par år, og regner da med å bli boende der til vi blir gamle. Vi kommer til å bli boende i skolekretsen både fordi vi trives veldig godt her og også fordi vi ikke ønsker at noen av barna skal måtte bytte skole.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 11:26   #57
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Datteren skulle ha meg til å si til damen at hun burde få seg en leilighet i stedet, men sannheten er jo at om hun hadde bodd i leilighet de siste 20 årene så hadde hun neppe vært i stand til å potte planter uansett.

Det kommer an på hva man interesserer seg for i utgangspunktet. Jeg interesserer meg ikke nevneverdig for potter og hage, men jeg elsker å være ute i naturen, å bruke kroppen. Jeg tror ikke jeg plutselig hadde sluttet å holde meg i aktivitet om jeg hadde flyttet i en leilighet, altså.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 11:37   #58
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Vi kan bo her vi bor, siden alt vi trenger er på hovedplanet. Det kommer kanskje litt an på hvor ungene ender opp i verden. Om en av dem (eller begge) bor langt unna og får mange barn er det kjekt å ha god plass til gjester. Og jeg er ikke fremmed for å betale andre for å ta utvending vedlikehold da vi blir eldre. Per dags dato synes jeg pris/størrelse på leiligheter herover er slik at jeg enten måtte ha lånt penger for å bytte ut eneboligen i noe mindre, eller at vi måtte ha bodd trangt, og jeg liker å ha litt plass rundt meg. (Og med mindre det skjer et mirakel så kommer jeg aldri til å ha det ryddig på liten plass.)

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 11:48   #59
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.


Også synes jeg agenten skal flytte til Oslo, så kan vi bli vulgærfulle sammen og synge brannsanger på beste Frogner i 70-årene.

Det hadde vært saker!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 11:48   #60
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Men hvordan klarer dere å tenke at "dette er nok", uten å tenke på alle andre spennende muligheter? Ettersom jeg leste i tråden begynte jeg å glede meg til jeg en dag kan vite at "her skal jeg bli til jeg dør", helt til jeg kom på alle mulighetene man har. Jeg tror ikke jeg klarer å vite hvordan ting kommer til å bli senere, og om jeg plutselig får lyst til å flytte til langtvekkistan på en fjelltopp, eller ved sjøen, på en liten gård, i en leilighet sentralt i en kul by, eller eller...

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no