Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sexy i barnehagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-07, 19:47   #21
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Kan være lurt å forhøre seg litt om sammenhengen, barn kan jo fort utelate enkelte vesentlige faktorer i det de forteller...

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 19:53   #22
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Jeg hadde også reagert hvis barnet mitt hadde brukt ordet sexy. Hun lærer også veldig mye "ymse" i barnehagen og vrikkedans til "Beyonce" foran speilet har blitt veldig populært.
Men hun sier de kaller det "jåledans" og det er jo litt annerledes. Uansett, ikke noe hyggelig synes jeg da med en som nettopp har blitt 4 år. Når jeg laster ned musikk til henne så spør hun om jeg kan laste ned Beyonce eller Shakira i stedet for den "teite" musikken jeg laster ned til henne (english nursery rhymes)

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 20:21   #23
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Anonyma, her.

Det samme med "da blir du bare feit" kommentaren i Macky's barnehage. Jeg hadde ikke vært noe blidt vesen hadde de sagt noe slikt til mine barn!

Jeg ble rett og slett sjokka Det var min mann som kom hjem å fortalte det en dag han hadde vært i barnehagen litt tidlig for å hente, og de satt med ettermiddagsmåltidet. Har enda ikke møtt på styrer etter denne episoden, men han skal bli underrettet om hva hans ansatte sitter å sier til barn.

Sorry for å kuppe tråden Go`jenta

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 20:23   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Det høres ut som om den nye assistenten har dårlig utviklede antenner. For en idiotisk ting å si og lære bort.

Macky, jeg har ikke ord.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 21:38   #25
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Jeg hadde blitt rasende om Lillemor hadde lært dette av en voksen.
Og historien om barnet som ikke fikk melk fordi "du blir tjukk" er også hårreisende. Utrolig!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 21:43   #26
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.767
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Vil gjerne høre hva barnehagen har å si i både sexy og melkesaken!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 21:44   #27
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Synes du har all rett til å reagere, ikke normalt å snakke til barnehagebarn om hva som er sexy.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 23:08   #28
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Jeg synes melkeepisoden er mye værre enn sexygreia. Den kan man med godvilje sette på en tabbekvote for ubetenksomhet i dansens rus, men den med melk og tjukk er jo helt hårreisende.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 23:19   #29
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Jeg er gammel og snerpete... og liker overhodet ikke at barn skal lære uttrykk som "sexy" i barnehagen. Jeg liker faktisk ikke at barn skal utsettes for kroppsfiksering og uttrykk om at de kan ble feite heller...

Barn blir møtt av en tøff virkelighet tidligere og tidligere - de trenger ikke møte den virkeligheten i barnehagen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 12:26   #30
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Da ahr jeg snakket med pedleder i bhg. Han hadde selv observert at assistenten hadde lært bort en dans til barna, og brukt ordet sexy i dansen for å lære bevegelse. Han ahdde stoppet henne, og sagt at hun måtte finne et annet ord, f.eks cha, cha, cha....

Så han skjønte at jeg reagerte. Synes det er rart at hun ikke tenkte dette selv, men hun kommer fra Columbia. (men har bodd her mange år) KAnskje det er annerledes der i forhold til å bruke et sånt uttrykk.....

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 13:34   #31
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg synes melkeepisoden er mye værre enn sexygreia. Den kan man med godvilje sette på en tabbekvote for ubetenksomhet i dansens rus, men den med melk og tjukk er jo helt hårreisende.

Enig!

Bra at ped. leder hadde tatt tak i situasjonen i allefall da.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 14:23   #32
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?



De lærer tidlig ja. I sommer kom nabojenta med en BH i hendene. Hun hadde fått nytt undertøy og ville vise eldste sønnen min. Det blir for tidlig for meg det, 6 år og bruker BH.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 14:27   #33
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg er gammel og snerpete... og liker overhodet ikke at barn skal lære uttrykk som "sexy" i barnehagen. Jeg liker faktisk ikke at barn skal utsettes for kroppsfiksering og uttrykk om at de kan ble feite heller...

Barn blir møtt av en tøff virkelighet tidligere og tidligere - de trenger ikke møte den virkeligheten i barnehagen.

Signerer deg. I barnehagen der min mor jobber låste de eldste jentene seg inn på eget rom og skulle danse etter Britney musikk. De dro opp genserene for å lage korte topper og dro buksa halvveis ned for å lage hoftebukser. 5 og 6 år gamle var de. Tipper de så mye på MTV. De voksne prøvde å snakke med dem, men de kleiste døra igjen og skulle danse slik Britney gjør.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 14:32   #34
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av macy, her.



De lærer tidlig ja. I sommer kom nabojenta med en BH i hendene. Hun hadde fått nytt undertøy og ville vise eldste sønnen min. Det blir for tidlig for meg det, 6 år og bruker BH.

Jeg vil jo si noe er en naturlig utvikling også. Barn ser jo på voksne og verden rundt seg og hermer. Husker godt meg selv og min venninne, vi fløy rundt med bikini-overdeler og bomull inni, hermet etter gangen til ei nabotenåringsjente og var jålejenter. Vi ville også gjerne vise oss fram for fetterne mine og kompisene hans.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 14:47   #35
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Ja det jo klart, men mye er påvirkning fra popstjerner osv. Ikke at det bare er negativt altså.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 17:51   #36
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Jeg visste forresten ikke om jeg skulle le eller grine en dag i den ene barnehagen jeg har jobbet i. Dette var på slutten av 90-tallet, midt i den verste "Spice Girls"-perioden.

Jentungene på 4 og 5 kom med direkte sexy tøy - sto og vrikket på hoftene og gaulet:
"Do you wanna be my lover?"

(Det hører med at barnehagen på toppen av det hele var drevet av indremisjonen. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 17:56   #37
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg visste forresten ikke om jeg skulle le eller grine en dag i den ene barnehagen jeg har jobbet i. Dette var på slutten av 90-tallet, midt i den verste "Spice Girls"-perioden.

Jentungene på 4 og 5 kom med direkte sexy tøy - sto og vrikket på hoftene og gaulet:
"Do you wanna be my lover?"

(Det hører med at barnehagen på toppen av det hele var drevet av indremisjonen. )

He, he...indremisjonen, ja...Er det ikke de som er i mot stående samleie fordi det kan lede til dans??

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:03   #38
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

He, he...indremisjonen, ja...Er det ikke de som er i mot stående samleie fordi det kan lede til dans??

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:26   #39
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sexy i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

He, he...indremisjonen, ja...Er det ikke de som er i mot stående samleie fordi det kan lede til dans??

Og om man ikke er gift, men blir gravid er det enten fordi man har kyssa, eller fordi man har ligget på samme laken. Samleie har man nemlig ikke før man er gift.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no