Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fredag den 13.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 09:26   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Fredag den 13.

Ja, det er i dag. Her skinner sola og bakken er full av rim. Sørvestkulingen er på vei, så jeg skal holde meg inne. Det tror gjeg er trygt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:30   #2
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Fredag den 13.

Fredag den 13 er en fin dag og anbefaler alle
kjøpe et flaxlodd, bruker alltid vinne litt på denne dagen

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:33   #3
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fredag den 13.

Fredag den 13. er en fin dag. Nå er jeg på jobb, i kveld får jeg besøk

trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:35   #4
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Fredag den 13.

Finfin dag her i gården også

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:41   #5
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fredag den 13.

I dag kommer mamma hjem fra lang tur til USA, så det er en fin dag!

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:28   #6
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Fredag den 13.

Glemte rett og slett av at det var fredag den 13 i dag

Men så langt har vi hatt en flott dag. Ypperlig dag til å rydde kjelleren.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:36   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.312
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredag den 13.

Ah. Det forklarer mye. To syke barn, hodepine i eget hode og mann som kun kommer hjem for å skifte dress før han skal ut på jobbgreie igjen i kveld.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:37   #8
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Fredag den 13.

Ja, sannelig er det ikke fredag den 13. i dag. Jeg reiser på spa i ettermiddag. Skal kose meg. Har aldri hatt uhell på denne dagen. *bank i bordet*

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:41   #9
Mayasmum
Fullverdig medlem
 
Mayasmum sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Maidstone, Kent, England
Innlegg: 84
Mayasmum er litt kul
Standard

Sv: Fredag den 13.

overtro.....jeg har aldri hadt noe galt skjedd paa fredag den 13.... heller det motsatte....for eksempel..... jeg har hadt en unormal GU og gaatt rundt og grudd meg for resultatet i ukesvis.... fredag den 13 kommer og postmannen bringer.... bare gode nyheter... jeg er frisk som en fisk, trenger ikke mere behandling og er bare lettet... derfor er fredag den 13 bare flott!!!!

Mayasmum er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:09   #10
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fredag den 13.

Opprinnelig lagt inn av Mayasmum, her.

overtro.....jeg har aldri hadt noe galt skjedd paa fredag den 13.... heller det motsatte....for eksempel..... jeg har hadt en unormal GU og gaatt rundt og grudd meg for resultatet i ukesvis.... fredag den 13 kommer og postmannen bringer.... bare gode nyheter... jeg er frisk som en fisk, trenger ikke mere behandling og er bare lettet... derfor er fredag den 13 bare flott!!!!

Hurra for deg. Du må ha ei finfin helg.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:13   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.240
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredag den 13.

Ja, så sannelig. Oktober, til og med. Snart jul!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 14:11   #12
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredag den 13.

DET forklarer hvorfor jeg forsov meg i morges!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 14:37   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.971
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredag den 13.

I dag er skikkelig fredag den 13. for min del.

Naboen ringte meg i det jeg ankom jobb i dag, og fortalte at vi begge hadde hatt innbrudd i bilen i natt. Rutene på passasjersiden var knust.

Vi hadde ingenting i bilen, så vi fikk masse kostnader og styr og tyvene fikk ikke noe.

På jobben min i dag kræsja pc'en. Tok med et par timer å få ryddet opp, men jeg hadde heligvis vært flink til å lagre, så jeg mistet ikke så mye.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 14:39   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.312
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredag den 13.

Oh joy. Begge småtassene har øreverk og minsten får to fortenner også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 14:49   #15
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Fredag den 13.

Hjelp!!!




__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 14:54   #16
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Fredag den 13.

Min bror er på ferie i Litauen og har forstuet ankelen. Han ringte meg i natt
for han visste ikke hva han skulle gjøre. Han må få et par krykker slik at
han klarer å gå. Mulig han ramlet fordi det var fredag den 13.?

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 15:39   #17
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fredag den 13.

Fikk akkurat telefon fra en venninne som hadde fått marsipansjokk i butikken. Julemarsipanen er i hyllene allerede og det er bare 13. oktober.

Jaja, snart ferdig på jobb. Et par timer til så tar jeg helg. I kveld skal vi bare være hjemme og slappe av og i morgen kveld får vi venner på besøk. Mannen har visst lovet at jeg skal lage mat. Hmmm...Får vel finne på et eller annet lurt.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 17:12   #18
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fredag den 13.

Fredag den 13 er for meg som alle andre fredager.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 17:47   #19
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fredag den 13.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

I dag er skikkelig fredag den 13. for min del.

Naboen ringte meg i det jeg ankom jobb i dag, og fortalte at vi begge hadde hatt innbrudd i bilen i natt. Rutene på passasjersiden var knust.

Vi hadde ingenting i bilen, så vi fikk masse kostnader og styr og tyvene fikk ikke noe.

På jobben min i dag kræsja pc'en. Tok med et par timer å få ryddet opp, men jeg hadde heligvis vært flink til å lagre, så jeg mistet ikke så mye.

Uff, det var ergelig. Jeg sender deg en klem.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 17:49   #20
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fredag den 13.

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Min bror er på ferie i Litauen og har forstuet ankelen. Han ringte meg i natt
for han visste ikke hva han skulle gjøre. Han må få et par krykker slik at
han klarer å gå. Mulig han ramlet fordi det var fredag den 13.?

Jeg håper det går bra med ham.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no