Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Backgammon?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-07, 16:01   #1
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Backgammon?

Jeg er en skikkelig backgammon-freak - elsker å spille det. Men jeg kjenner ikke mange som er like ivirge som meg, og da blir løsningen å spille på internett. Favoritten gjennom mange år nå er det spillet som ligger i Windows XP (home edition) under spill; Backagammon via internett (zone.com). Flere som spiller der?
Har møtt på norske motstandere få ganger, så jeg hadde blitt glad for å møte noen flere. Hint, hint....

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 16:03   #2
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Backgammon?

Oi, Backgammon er skikkelig morsomt, nå kom jeg for første gang i år på noe som jeg skikkelig ønsker meg. Det er alt for lenge siden jeg har spilt det.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 16:04   #3
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Backgammon?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Oi, Backgammon er skikkelig morsomt, nå kom jeg for første gang i år på noe som jeg skikkelig ønsker meg. Det er alt for lenge siden jeg har spilt det.

Spill på nett da, vel?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 16:06   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Backgammon?

Spiller på start.no.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 16:07   #5
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Backgammon?

Backgammonspillet på start.no er litt ekkelt. Det som ligger i Windows XP er mye bedre.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 16:08   #6
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Backgammon?

Jeg elsker backgammon og spiller det titt og ofte. Hender jeg er inne på nett å spiller, men for meg blir det ikke det samme. Backgammon skal spille på ordentlig trebrett, helst på en veranda med et glass vin i hånden. Eller i en mørk stue med fyr i ovnen og massevis av tente lys i stua. Er forresten lykkelig for at poden har arvet interessen, spesielt siden far ikke er spesielt glad i spillet.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 16:08   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Backgammon?

Jeg har spilt masse på nett, men det er mye morsommere å spille "på ordentlig".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 16:09   #8
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Backgammon?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg elsker backgammon og spiller det titt og ofte. Hender jeg er inne på nett å spiller, men for meg blir det ikke det samme. Backgammon skal spille på ordentlig trebrett, helst på en veranda med et glass vin i hånden. Eller i en mørk stue med fyr i ovnen og massevis av tente lys i stua. Er forresten lykkelig for at poden har arvet interessen, spesielt siden far ikke er spesielt glad i spillet.


Ja, selvsagt er det mye bedre, men internettbackagammon er mye bedre enn å aldri få spilt i det hele tatt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 16:12   #9
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Backgammon?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Ja, selvsagt er det mye bedre, men internettbackagammon er mye bedre enn å aldri få spilt i det hele tatt.

Det er derfor man tar et stykk barn og lærer godt opp.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 16:13   #10
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Backgammon?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Det er derfor man tar et stykk barn og lærer godt opp.

Working on it.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 16:43   #11
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Backgammon?

Jeg tør ikke begynne å spille på nett. Blir totalt avhengig.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 17:03   #12
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Backgammon?

Jeg hadde en periode der jeg var helt hekta, ja. Nå har jeg ikke spilt på nesten tre år.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 17:40   #13
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Backgammon?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg hadde en periode der jeg var helt hekta, ja. Nå har jeg ikke spilt på nesten tre år.


Tørrlagt?

  Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 17:41   #14
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Backgammon?

Jepp.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 17:44   #15
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Backgammon?

Sterkt.

  Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 18:18   #16
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Backgammon?

Jeg var backgammon avhengig.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 18:49   #17
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Backgammon?

Kan noen vennligst bli avhengige igjen?




Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 19:03   #18
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Backgammon?

Hm. Blir tvunget til å spille som nybegynner, og dem er det tydeligvis ikke mange av.

  Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 19:14   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Backgammon?

Jeg liker å spille Backgammon, men jeg spiller bare med mannen min, for han kan jeg "distrahere" hvis han ligger bedre an enn meg. :utspekulert og dårlig taper:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 19:16   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Backgammon?

Jeg spilte mye Backgammon før i tiden, men nå er det lenge siden gitt.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no