Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Nå har jeg kjøpt ski til Christian

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-08, 16:12   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg kjøpt ski til Christian

Jeg hadde tenkt meg disse Frost skiene til Christian men de gikk kun opp til 140 cm. Han spurte meg hvor lang han er og jeg sa 147 cm. Ok, da må han ha 170 cm lange ski. Så vi endte opp med Madshus ski. Så var det skisko han skulle prøve. Han bruker vanligvis str. 38 og vi endte opp med skikkelige lærstøvler i str. 39. De andre var for smale for ham. Han har ganske høyvristet fot.

De hadde pakkepris på disse skiene. Uten staver da. Men for alt sammen med staver betalte jeg kr.1.328,- Ikke galt i det hele tatt. Så vi reiste hjem fornøyde og gjett hvem som gikk rett ut på ski når vi kom hjem.

Så hvis jeg har lyst til å gå på ski kan jeg søren meg låne hans ski.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 17:47   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nå har jeg kjøpt ski til Christian

Madshus Nordmarka?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 18:12   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå har jeg kjøpt ski til Christian

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Madshus Nordmarka?

Det står kun Madshus og så Norway under.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no