Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Frastålet kjoler i leid sommerhus

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-14, 13:54   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Frastålet kjoler i leid sommerhus

Vi leide et sommerhus tidligere i sommer i Kroatia sammen med søster og familie. Hadde med et par kjoler til jentene som skulle brukes i mamma sin bursdag der nede, og var det eneste jeg hang opp i det ene klesskapet. Den andre uka skulle vi bo i leilighet og vi glemte kjolene i skapet i huset. Oppdaget det da vi holdt på å pakke ut koffertene og mannen kjørte tilbake til huset som lå 10 minutter unna, det var da gått en liten time og eierne av huset var der enda og vasket. De hadde ikke sett noen kjoler der, mannen var også og sjekket i skapene og jeg ble usikker på meg selv om jeg hadde glemt av dem hjemme, selv om jeg var rimelig sikker på at jeg hadde hengt de i skapet.

Vel hjemme er det ingen kjoler å finne. Både søster og svoger er sikker på at de så kjolene henge i skapet med hårbåndene som hørte til. Har nå sendt en melding til huseieren, men de fastholder fortsatt på at de ikke har sett noe til kjolene. Må jeg bare godta at kjolene er borte? Er jo ikke mange hundrelappene det er snakk om, men det er så surt. Burde kanskje gi beskjed til NovaSol, eller?

Og hvem stjeler to jentekjoler?? Jeg syns det er helt utrolig og får meg nesten ikke til å tro det, men det er liksom ingen annen mulighet.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 14:14   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Oj, den er drøy! Og at huseierene tør, hvis det er dem. Jeg hadde meldt i fra til NovaSol, det blir ord mot ord, men da er det meldt inn tilfelle flere opplever det samme som dere at igjenglemte ting forblir huseieres eiendeler så fort dere er ute av døra.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 14:25   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Jeg syns vel egentlig du bare må skylde deg selv når du glemmer dem igjen. Du kan jo ikke vite at ingen andre har vært i skapet etter dere, og all den tid det finnes skygge av tvil, er det ikke ok å beskylde folk for tyveri.

De kan jo ha kastet gjenglemte klær, for den del, og gidder ikke ta bryet med å fikse opp eller erstatte etter sløve leietakere.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 14:31   #4
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Vel, de eneste som har vært i huset er oss og huseierne (ektepar med tenåringsdatter). De var der da vi dro og de var der da mannen dro tilbake etter en liten time. Jeg syns også det er helt merkelig, og derfor begynte jeg å tvile på meg selv og mente at jeg måtte ha glemt igjen kjolene hjemme.

Jeg er jo selvfølgelig mest irritert på meg selv, vi bruker jo alltid å ta runden å sjekke skuffer og skap og under senger, men det ene skapet ble dessverre glemt.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 14:38   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Jeg er enig med Teo. Hvis det var meg, ville jeg tatt det på min egen glemskhetskappe og bare ansett dem som tapt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 14:55   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Dette er ikke tyveri du kan anmelde eller forvente at utleier løser for deg. Men jeg forstår din irritasjon hvis du er sikker på at kjolene var i huset da eierene overtok, men ikke timen etterpå.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 15:40   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Så det dere sier her er at hvis en av ungene glemmer igjen Ipad/telefon/klær osv. så er det huseiers eller den første som ankommer huset sitt etter at man har reist? Gjelder dette også hvis man glemmer igjen ting på en restaurant, f.eks. solbriller - en del av tipsen til servitøren som evt. finner det? "Finner'n er vinner'n" - i alle sammenheng...

Det er ikke sagt at huseier har stjålet det, men hvem andre har tilgang til leiligheten? Er ting man finner automatisk sitt eget?

Jeg hadde satt pris på om huseier hadde levert det inn til management e.l. og at jeg hadde fått mulighet til å betale porto for å få det ettersendt.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 15:57   #8
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Så det dere sier her er at hvis en av ungene glemmer igjen Ipad/telefon/klær osv. så er det huseiers eller den første som ankommer huset sitt etter at man har reist? Gjelder dette også hvis man glemmer igjen ting på en restaurant, f.eks. solbriller - en del av tipsen til servitøren som evt. finner det? "Finner'n er vinner'n" - i alle sammenheng...

Nei, jeg sier ikke det. Jeg synes ikke det er greit å stjele. Hvor får du det fra? Hvis kjolene faktisk hang i skapet, og noen faktisk stjal dem, så er det selvsagt ikke greit på noen måte.

Men hvis jeg hadde glemt igjen noe, og kom tilbake og oppdaget at det var borte, så ville jeg antagelig - hvis det ikke var noe dyrt eller viktig - trukket på skuldrene og tenkt at jeg fikk passe bedre på neste gang. Og så ville jeg prøvd å ikke irritere meg altfor mye over det.

Det er forskjell på å si at man må ta ansvar for å passe på tingene sine og å si at det er greit å stjele ting som andre ikke passer på. Det er litt det samme som å si at man ikke bør ha penger liggende løst i en åpen veske på toget - det er uansett ikke greit at folk stjeler, men siden det nå en gang finnes folk som stjeler, så er det lurest å prøve å sikre seg mot det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 16:04   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, jeg sier ikke det. Jeg synes ikke det er greit å stjele. Hvor får du det fra? Hvis kjolene faktisk hang i skapet, og noen faktisk stjal dem, så er det selvsagt ikke greit på noen måte.

Jeg sier ikke at noen har stjålet dem, jeg sier at finner'n er vinner'n.
Jeg ville ha meldt i fra til NovaSol som tydeligvis er managementet her og nevnt det som en litt lei hendelse, uten å påstå at huseier har stjålet.
Det kan være en fordel å opptre ok ovenfor leietakere, hvis man får mange nok av slike "unødvendige" hendelser så har du ikke noen leietakere etter kort tid.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 16:07   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg sier ikke at noen har stjålet dem, jeg sier at finner'n er vinner'n.

Og jeg sa at jeg mener det er å stjele dersom man tar med seg kjoler som noen har glemt i skapet. Men da er vi kanskje bare uenige om hva "stjålet" betyr.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 16:15   #11
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Jeg syns at når man betaler 15.000,- for å leie hus 1 uke og man er tilbake før det er gått 1 time bør man få hente evt. ting man har glemt av så burde det være en selvfølge å få det tilbake. Vi kommer vel ikke noen vei med akkurat denne saken, men skikkelig surt. Kjolene var både pene og ubrukte, men som jeg sa til svoger'n min så håper jeg det er noen jenter som trenger de som får dem.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 17:08   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Jeg syns absolutt ikke at "finneren er vinneren". Det er på ingen måte greit å ta ting andre har glemt igjen. Samtidig er det nå en kjennsgjerning at andre av og til tar ting man glemmer igjen, og derfor må man noen ganger bare avfinne seg med at ting blir borte når man glemmer dem igjen. Det er ikke alltid noe å gjøre noe med.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 19:17   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er enig med Teo. Hvis det var meg, ville jeg tatt det på min egen glemskhetskappe og bare ansett dem som tapt.

Enig i det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 19:23   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Jeg tenker at det er ergerlig og at man heller er heldig hvis man får igjen det man har glemt. Jeg synes ikke de som finner har rett til å beholde, men ikke alle er like ærlige.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 19:58   #15
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Jeg synes det er vanskelig å ikke anklage eierne for å ha tatt kjolene når de var der når familien forlot huset (med gjenglemte kjoler) og kommer tilbake en time etter for å hente det de har glemt og eierne fremdeles er der og vasker?

Jeg er redd du ikke kommer noe vei så lenge de nekter for saken, jeg hadde også vært sur på meg selv for å ha glemt dem og skuffet og forbannet over å ikke få tingene igjen.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 21:08   #16
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Det er så klart tyveri. Men det er uaktsomt å gå fra eiendeler og det er ingen bevis. Jeg hadde selvsagt nevnt tapt gods i en kundevurdering, som på booking.

Har du meldt klærne savnet hos Novasol? Da anklager du ikke uten bevis, og får kanskje hjelp til å spørre på de igjen. Kanskje tyven angrer?

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-14, 08:57   #17
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Jeg hadde vel funnet igjen kjolene i bunnen av min egen koffert, antar jeg. :svimenes svime:

Jeg hadde satt dette på kontoen for kjedelige hendelser og ikke giddet å gjøre noe mer med det. Det betyr ikke at jeg synes det er greit å stjele.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-14, 21:45   #18
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Jeg synes det er frekt og drøyt og synes flere av svarene her er litt sånn at man kan skylde seg selv, må regne med at ting blir stjålet. Synes det er drøyere enn om en glemmer et kamera på en benk i Central Park, liksom. Da hadde jeg regnet med det var borte. Jeg hadde blitt sur om jeg visste at de var Gjenglemt i et hus jeg hadde leid, men samtidig så hadde jeg jo tenkt at det ikke var noe å gjøre med, håpet at jeg tok feil, men at jeg aldri ville leie hus der igjen.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-14, 22:00   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg hadde blitt sur om jeg visste at de var Gjenglemt i et hus jeg hadde leid, men samtidig så hadde jeg jo tenkt at det ikke var noe å gjøre med, håpet at jeg tok feil, men at jeg aldri ville leie hus der igjen.

Men det er da vel ingen i tråden som har sagt noe som står i motsetning til dette?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-14, 22:21   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Så surt. Det mest sannsynlige er kanskje at de har tenkt litt "finneren er vinneren, de er vel som de andre som glemmer ting, at de aldri spør etter dem" da de fant dem, og ikke turd å innrømme det da dere kom. Ikke greit. Men så lenge det ikke kan bevises så er dere vel stuck. Jeg tror likevel jeg hadde meldt fra til NovaSol. Det kan jo hende det føyer seg inn i en rekke...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no