Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhone plus - angrer du?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-17, 10:10   #41
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket er kulere enn de flesteNeket er kulere enn de flesteNeket er kulere enn de flesteNeket er kulere enn de flesteNeket er kulere enn de flesteNeket er kulere enn de flesteNeket er kulere enn de flesteNeket er kulere enn de flesteNeket er kulere enn de flesteNeket er kulere enn de flesteNeket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone plus - angrer du?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Her feks: http://www.ebay.com/itm/221920117774...%3AMEBIDX%3AIT

Søk på tlf-modell og 9h tempered glass, det er i bøtter og spann der. Mine pleier å koste rundt 10,- inkl porto.

Takk! Har bestillt et lite lager, så nå må jeg velge plus når de åpner for bestilling av telefon igjen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Gammel 14-01-17, 13:06   #42
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Det har jeg løst med en sånn dings på baksiden- mest fordi jeg har hender som mister alt mulig hele tiden, men jeg ser jo at jeg har bedre grep generelt nå.
http://www.ebay.com/itm/Stand-Phone-...3D272479718081

Åh, denne skulle jeg sett før jeg byttet. Nå fikk jeg nesten lyst til å bytte tilbake.

Gammel 14-01-17, 13:31   #43
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 336
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger plus
Føles ikke stor i det hele tatt.

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.