Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kajakk - enlighten me!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-13, 08:51   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kajakk - enlighten me!

Heh, tja ... Jeg surfer på en bølge der jeg i tråd med et mer aktivt liv, prøver ut ting jeg ikke kan.

I forrige uke testet jeg Yoga for første gang, i ettermiddag står kajakk for tur. Det er rett og slett lagt opp til kajakkpadling gjennom treningssenteret, ut på havet. Kurs i kajakkpadling (frivillig) førstkommende helg har jeg dessverre ikke anledning til å bli med på, men jeg skal på to timers intro i ettermiddag. Allikevel, er det noe jeg kan forberede meg litt på? Jeg vet at introtimene faktisk betyr at vi skal rett ut i kajakken nemlig, selv om vi vel ikke akkurat blir å gjøre stort mer enn å lære teknikk og skvulpe litt rundt i bukta her, men jeg liker å stille litt forberedt. Så, hvis noen mer erfaring leser dette - opplys meg gjerne.

Hvordan bør jeg forresten kle meg?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 08:53   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kajakk - enlighten me!

Jeg har gått kurs i elvekajakk og da måtte vi snurre rundt med båten mens vi satt i for å vise at vi klarte komme oss ut. Ikke noe for dem med vannskrekk med andre ord. Havkajakk er nok litt "snillere".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 08:59   #3
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kajakk - enlighten me!

Vannskrekk har jeg ikke, og jeg har tenkt på det du nevner, men jeg har IKKE lyst til det!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 08:56   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kajakk - enlighten me!

He he. Hvis du ikke ser for deg at du takler en velt eller ti, så burde du kjøpe deg en kano.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 09:27   #5
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kajakk - enlighten me!

Jeg har aldri veltet i kajakk, og heller ikke tatt eskimorulle frivillig. Så det går fint an å padle uten å bli våt.

Ta på sko som tåler vann. Caps om det er sol.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 09:43   #6
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kajakk - enlighten me!

Takk. Jeg avlyste den timen jeg hadde fått pga. meget dårlig vær, men har store planer om å prøve meg igjen. Til uken kanskje.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:49   #7
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kajakk - enlighten me!

Hvis du har lyst, så hører jeg gjerne om hvordan det var! Kajakk virker utrolig gøy, lurer på om jeg skal få tatt et kurs nå i sommer.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 14:01   #8
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kajakk - enlighten me!

Jeg har ikke velta ufrivilig i kajakk, i kano derimot.
Jeg ville kledd meg med ull innerst om det ikke var veldig varmt.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 14:07   #9
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kajakk - enlighten me!

Jeg leste "kånjakk - enlighten me", så her kan jeg nok ikke bidra.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 14:13   #10
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kajakk - enlighten me!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har gått kurs i elvekajakk og da måtte vi snurre rundt med båten mens vi satt i for å vise at vi klarte komme oss ut. Ikke noe for dem med vannskrekk med andre ord. Havkajakk er nok litt "snillere".

Jeg har tatt våttkort i havpadling og vi måtte også hive oss uti for å trene på å komme ut av kajakken. Du mener vel ikke at nybegynnere måtte trene på eskimorulle?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no