Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Mjau-huset

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-09, 22:36   #41
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mjau-huset

Men kjære dere, nå har jeg altså prøvd å legge inn bildene mange ganger, på akkurat samme måte som i kjøkkentråden. Nå nekter jeg mer rot! Jeg legger ikke inn fra lysbildene heller... Jeg gir opp..... Prøver i morgen....

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 22:37   #42
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mjau-huset

Jeg ser bare det samme bildet, to som er opp ned og et på skeiva.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 22:41   #43
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mjau-huset

Har vi muligens et nytt bidrag til flaue-ting-på-forum-tråden?

Jeg skjønner virkelig ikke hva jeg har gjort feil og slettet bare alle bildene. Dere får komme på besøk og se hele gjengen i stedet. Dere er herved invitert
Så kan dere ta bilder og vise til andre dere møter, eller evt legge dem ut på nettet selv.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 22:41   #44
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mjau-huset

Gir du opp?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 22:41   #45
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mjau-huset

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg ser bare det samme bildet, to som er opp ned og et på skeiva.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 22:42   #46
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mjau-huset

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Gir du opp?

Jepp, for i dag.
Jeg tviholder på teorien om at det er fotoknudsen som er problemet og ikke meg jeg altså!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 22:46   #47
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mjau-huset

I morgen, Mjau, da er det en ny dag med nye muligheter. :vil se bilder:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 22:58   #48
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mjau-huset

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

I morgen, Mjau, da er det en ny dag med nye muligheter. :vil se bilder:



Kan noen komme med en dummies verson av fotoknudsen da?
Jeg går inn på mine album, og velger et. Og så et bilde som jeg trykker vis bilde på, for så å kopiere adressen og legge den i innlegget når jeg har trykket på bildesymbolet i svar-ruten om noen skjønte hva jeg mente.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 23:00   #49
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mjau-huset

Du gjør riktig da. Men kopierer du riktig adresse? Også må du fjerne tallet til slutt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 23:19   #50
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mjau-huset

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.



Kan noen komme med en dummies verson av fotoknudsen da?
Jeg går inn på mine album, og velger et. Og så et bilde som jeg trykker vis bilde på, for så å kopiere adressen og legge den i innlegget når jeg har trykket på bildesymbolet i svar-ruten om noen skjønte hva jeg mente.

Høyreklikker du på bildet, velger egenskaper og så kopierer den url'en som kommer frem der (minus tallet på slutten)? Burde funke da.

Ellers kan du forsøke å bruke photobucket.com, mye greiere enn fotoknudsen synes jeg.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 23:31   #51
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mjau-huset

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Høyreklikker du på bildet, velger egenskaper og så kopierer den url'en som kommer frem der (minus tallet på slutten)? Burde funke da.

Ellers kan du forsøke å bruke photobucket.com, mye greiere enn fotoknudsen synes jeg.

Jeg tar ikke bort noe tall jeg.

Men det har jo funket i to andre tråder.

Vurderer å bytte til photobucket eller noen andre. Men orker ikke i kveld. :lat: og

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 08:34   #52
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mjau-huset

Du må skylde på foto knudsen iallefall. Jeg har også gjort det samme for ganske lenge siden. - Det skjer rett som det er.

men som de andre sier: Fjern tallene som står etter jpg'en (det står masse tall.jpg?2343 - da fjerner du fra spørsmålstegnet og tallene da.

Gleder meg fortsatt veldig til å se - selv om jeg kommer til å bli litt misunnelig på dere som har et så flott hus! *bor i 80-tallshus med en svært...interessant....arkitektur*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 08:54   #53
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mjau-huset

Gleder meg til FK har roet seg og jeg kan se Mjau-huset.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 09:05   #54
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mjau-huset

Du er ikke på "rediger bilder" på FK? Og legger ut bilder derifra?Da blir det bare rot.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 09:40   #55
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mjau-huset

Synd det ble rot. Men må du kopiere adressen da? Her inne funker det med å bare høyreklikke på bildet og velge kopier og så lime inn. Mener jeg.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 11:15   #56
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mjau-huset

Jeg har aldri hatt noe problem med fotoknudsen og dette.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 11:28   #57
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mjau-huset

Jeg fjerner alltid tallene etter .jpg


Hvis ikke får du dele mappa di med meg, og så kan jeg prøve.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no