Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Rar "klikkelyd" inni pedalhuset ved belastning (sykkel)

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-10, 14:04   #21
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rar "klikkelyd" inni pedalhuset ved belastning (sykkel)

Jeg har sendt en mail til G-sport, så får vi se hva de svarer. Jeg elsker sykkelen min, så håper det ikke blir så dyrt å fikse den

Sykling er den eneste formen for fysisk aktivitet jeg aldri slutter å like.

  Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 17:09   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rar "klikkelyd" inni pedalhuset ved belastning (sykkel)

Som et kompromiss så tilbyr de ofte å fikse sykkelen mot at man selv betaler ny del (hvis det ikke dekkes av garantien). Det blir nok ikke så dyrt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 13:21   #23
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rar "klikkelyd" inni pedalhuset ved belastning (sykkel)

Trolig er det vel hjullageret som er gåent. Og ut i fra sykkelens alder skulle det vel være reklamasjonssak ja, selv om dette kan sies å være en slitasjedel, så skal jaggu en sykkel brukes aktivt og hardt for at hjulageret tar kveld såpass raskt...

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 13:26   #24
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rar "klikkelyd" inni pedalhuset ved belastning (sykkel)

De fleste sykler (sikkert bortsett fra de aller billigste) har livstidsgaranti på krank og ramme.

EDIT: Ser ut til å være en del problemer med kranken på Diamantsykler. Forlang å få det på garantien.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.

Sist redigert av Mauser : 28-07-10 kl 13:33.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 13:44   #25
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rar "klikkelyd" inni pedalhuset ved belastning (sykkel)

Min DBS Logic hadde samme problemet. Det var kranken og det gikk på garantien.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 21:15   #26
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rar "klikkelyd" inni pedalhuset ved belastning (sykkel)

Nå har jeg levert den inn et annet sted, for skulle jeg levert den inn på G-sport så kom det til å ta sååååå lang tid iflg. damen som tok telefonen. "Det er jo ferie"! :skingrestemme:
Så nå får de ikke stjerne i boka mi. Kan ikke gå ukesvis uten sykkel.

  Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 03:03   #27
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rar "klikkelyd" inni pedalhuset ved belastning (sykkel)

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Nå har jeg levert den inn et annet sted, for skulle jeg levert den inn på G-sport så kom det til å ta sååååå lang tid iflg. damen som tok telefonen. "Det er jo ferie"! :skingrestemme:
Så nå får de ikke stjerne i boka mi. Kan ikke gå ukesvis uten sykkel.

Siden det er reklamasjonssak, så skal man da bare kreve låneprodukt mens de fikser din sykkel. Det som da i en del tilfeller kan skje er at de har tid til å fikse den likevel....

Etter loven har man krav på låneprodukt hvis de forventer at reperasjonen skal ta mer enn én uke.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no