Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Langrennssesongen er snart i gang

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-06, 21:14   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Langrennssesongen er snart i gang

I morgen er det sprint i morgen i Düsseldorf. Synes langrenn er fryktelig morsomt å se på, men er elendig å gå selv. Klarer faktisk ikke å holde balansen i det hele tatt, men har lovt meg selv å lære meg det siden jeg har barn. Glade barn er barn på ski, ski hurra, ski hurra! Sitat min kroppsøvingslærer. Er egentlig enig i det. Men tilbake til hovedtema, noen flere som følger med på langrenn?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 21:45   #2
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langrennssesongen er snart i gang

Jeg elsker å se ski på TV, og helst lange distanser uten fellesstart . Men det har blitt fint lite av det etter at barna begynte å strømme på. men spør meg om langrennsnavn og skiskyttere før 1999.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:00   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Langrennssesongen er snart i gang

Jeg likte det før i tiden, men nå står tv-en på hele helga på med alt som er av idrett, så jeg er stappmett.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:16   #4
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Langrennssesongen er snart i gang

nolo, husker fem-mila før jeg. Da var det matstasjoner.

Jeg liker lange distanser uten fellesstart, men jeg er utrolig glad i fellesstart jeg da. Spennende å følge med på det også, selv om det blir masse taktikk og litt krangling om hvem som skal dra osv.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:53   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langrennssesongen er snart i gang

Var nok myyye ivrigere før!

Foreløpig er nok formiddagene i helgene forbeholdt uteliv/lek eller jobb, men etterhvert som vinteren tar tak blir det nok runder foran skjermen.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:57   #6
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Langrennssesongen er snart i gang

Følger med på det meste av vinteridrett, også langrenn. Bortsett fra 30- og 50-km fellesstart, som er grusomt kjedelig bortsett fra de siste 2 km. Det er noe eget med individuell strart, spesielt på de lengre distansene.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:05   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Langrennssesongen er snart i gang

Langrenn er moro å se på ,og det er artig å gå på langrenn DERSOM det er fint vær på fjellet og man har med mat i ryggsekken. Dessverre blir nok ikke langrenn-skiene mine like mye brukt som carving-skiene. Er litt for bedagelig anlagt antakelig, for jeg synes det er deilig å ta heisen opp alle bakkene.... og deretter sette utfor. På langrenn må man jo gjøre alt selv

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:07   #8
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Langrennssesongen er snart i gang

Jeg digger så og si alt av idrett og har heldigvis en halvdel som er like ivrig som meg

Kan jo tilføye at jeg liker og gå på langrenn selv også da, eller bedrive annen form for sport. Ikke bare sofagris.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 22:22   #9
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Langrennssesongen er snart i gang

Da ble det to norske gull i dag. Morsomt det, fikk det akkurat med meg siden mannen var ute med begge ungene på det tidspunktet.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 08:01   #10
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Langrennssesongen er snart i gang

Jeg liker å se på folk som står på ski på tv og tenke "Glad det ikke er meg".

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 08:06   #11
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Langrennssesongen er snart i gang

Jeg elsker å se på vintersport og gleder meg til maraton sendinger med vintersport i tida fremover

Men jeg kan ikke gå på ski selv, og liker ikke skidager på skolene.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:24   #12
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Langrennssesongen er snart i gang

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg liker å se på folk som står på ski på tv og tenke "Glad det ikke er meg".

Det gjør jeg også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:27   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langrennssesongen er snart i gang

Jeg liker å gå på ski selv, men syns det er usannsynlig kjedelig å se på langrenn på tv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no