Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Om å pisse på andres lag

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-06, 03:55   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Næsj. Jeg er enig med Liven. Hets er totalt unødvendig, men rivalisering er en del av spillet. For meg har fotball ingen verdi i seg selv, og jeg hadde aldri giddet å se en kamp som ikke hadde betydning for Brann, om den var aldri så velspilt. Men når RBK taper, gir det meg en indre og ekte glede.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 05:42   #22
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Øl og vold og skamslåtte bønder! Så neidaså.
Må innrømme at jeg knegger høylytt når Lyn taper, altså.
Men hets er jeg enig i ikke hører hjemme noe sted.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:27   #23
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Jeg er jo en ekte Start-fan, heier like mye om det går dårlig eller bra. Har fått masse sjølgode kommentarer (den gang) da Odd var gode (hihi)-de er gode nå også altså..

Tror Skiensfolka elsket at Start rykka ned i forfjor. MEN nå er det tyst!
Var på en Odd-Vålerenga kamp for noen år siden, og klanen forlot stadion før kampslutt. Det er dårlig det!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:33   #24
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Var på en Odd-Vålerenga kamp for noen år siden, og klanen forlot stadion før kampslutt. Det er dårlig det!

Å bue ut eget lag synes jeg er dårlig, men å forlate stadion er i mine øyne akseptabelt. Man bruker både tid og penger på å komme på stadion for å støtte laget sitt, men hvis laget reagerer med å surre rundt og vise slett innsats, er det helt greit å bli så skuffet at man går hjem.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:38   #25
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Jeg er så vant til at folk hater laget mitt at jeg nesten ikke tenker over det lenger. Men nå ser jeg opptil flere ufine kommentarer om gutta boys, så jeg får varme opp rødprikkefingeren, tenker jeg.

  Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:44   #26
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Du har tydeligvis ikke bodd lenge nok i nord, Albertine. Sort-hvitt er ut det, vet du. Det er farger som gjelder i disse tider.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:46   #27
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Som rødt....lidenskapens farge.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:48   #28
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Husker forresten en gang jeg var på cupfinale mellom Brann og Rosenborg, det var mens Steffen Iversen var veldig ung og ikke hadde blitt utenlandsproff ennå, kan han ha vært en 16-17 år, tro?

I alle fall: Brann-supporterne gjorde meget dårlig figur ved å taktfast rope "Sønn av en alkis" når unge Iversen var i aksjon.

Snakk om lavmål.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:50   #29
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Husker forresten en gang jeg var på cupfinale mellom Brann og Rosenborg, det var mens Steffen Iversen var veldig ung og ikke hadde blitt utenlandsproff ennå, kan han ha vært en 16-17 år, tro?

I alle fall: Brann-supporterne gjorde meget dårlig figur ved å taktfast rope "Sønn av en alkis" når unge Iversen var i aksjon.

Snakk om lavmål.

Ja - snakk om lavmål!!!!
Slike mennesker burde vært offentlig ydmyket på det groveste - for å få smake sin egen medisin.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:54   #30
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Ja - snakk om lavmål!!!!
Slike mennesker burde vært offentlig ydmyket på det groveste - for å få smake sin egen medisin.

Sånt er bare tragisk, men dessverre har de fleste klubber noen sånne idioter som ødelegger for resten av supporterne.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 12:01   #31
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Sånt er bare tragisk, men dessverre har de fleste klubber noen sånne idioter som ødelegger for resten av supporterne.

Yepp.
Det er vanskelig å være supporter og enes om lidenskapen, samtidig som man så til de grader lite identifisere seg med de "supporterene" som oppfører seg på denne måte.
Akkurat som apelyder. Jeg gremmes, skjemmes og blir fly forbanna de gangene jeg hører slik hetsing.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 12:12   #32
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Øl og vold og skamslåtte bønder! Så neidaså.
Må innrømme at jeg knegger høylytt når Lyn taper, altså.
Men hets er jeg enig i ikke hører hjemme noe sted.

Og jeg blir ekstra glad når Vålerenga taper

Et lag i Oslo!Det er bare et lag i Oslo! Et lag i Oslo Bare et lag i Oslo

Lyn for alltid! Alt for Oslo.



Herlig bilde fra Vif-LYN kampen 2okt 2005

  Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 12:17   #33
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

For at favorittlaget ditt skal vinne, er de andre nødt til å tape. Derfor blir det jo helt naturlig at du ønsker at de andre lagene gjør det dårlig. Jeg har ikke noe stort behov for å drite ut andre lag, men jeg syns f.eks. det er moro å erte Liven og alfaCharlie når Liverpool taper, selv om jeg ikke har noe imot Liverpool i utgangspunktet.
Litt rivalisering må man ha, det er det som skaper stemning og engasjement.

Sånn må det være ja !

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Næsj. Jeg er enig med Liven. Hets er totalt unødvendig, men rivalisering er en del av spillet. For meg har fotball ingen verdi i seg selv, og jeg hadde aldri giddet å se en kamp som ikke hadde betydning for Brann, om den var aldri så velspilt. Men når RBK taper, gir det meg en indre og ekte glede.



Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Yepp.
Det er vanskelig å være supporter og enes om lidenskapen, samtidig som man så til de grader lite identifisere seg med de "supporterene" som oppfører seg på denne måte.
Akkurat som apelyder. Jeg gremmes, skjemmes og blir fly forbanna de gangene jeg hører slik hetsing.

Enig !

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 12:19   #34
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Hets er ikke bra. LITT ondskapsfullmorsom mobbing må være lov.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 12:19   #35
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Husker forresten en gang jeg var på cupfinale mellom Brann og Rosenborg, det var mens Steffen Iversen var veldig ung og ikke hadde blitt utenlandsproff ennå, kan han ha vært en 16-17 år, tro?

I alle fall: Brann-supporterne gjorde meget dårlig figur ved å taktfast rope "Sønn av en alkis" når unge Iversen var i aksjon.

Snakk om lavmål.

Det er bare nitrist. Det er alt jeg har å si om den saken.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:36   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Jeg er forøvrig imponert over den jobben som har vært gjort og fortsatt pågår i Klanen når det gjelder uønsket oppførsel og - elementer.

Der har alle supporterklubber noe å lære.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 15:55   #37
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Og jeg blir ekstra glad når Vålerenga taper

Et lag i Oslo!Det er bare et lag i Oslo! Et lag i Oslo Bare et lag i Oslo

Lyn for alltid! Alt for Oslo.

Jeg vet ikke riktig hvem som har vært best i byen en stund nå, jeg.

http://no.wikipedia.org/wiki/Tippeligaen_2005

http://no.wikipedia.org/wiki/Tippeligaen_2006

Lyns meritter:

Ja ja, det viktigste er ikke å vinne, men å delta.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 16:13   #38
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg vet ikke riktig hvem som har vært best i byen en stund nå, jeg.

http://no.wikipedia.org/wiki/Tippeligaen_2005

http://no.wikipedia.org/wiki/Tippeligaen_2006

Lyns meritter:

Ja ja, det viktigste er ikke å vinne, men å delta.

Helt riktig, Majsa. Man skal ikke kimse av en 7. plass.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 16:21   #39
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Helt riktig, Majsa. Man skal ikke kimse av en 7. plass.

Neida, så langt derifra. Og hvor var Vålerenga på slutten av 60-tallet, om jeg tør spørre?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 21:24   #40
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Om å pisse på andres lag

Jeg synes det er lov til litt sånn knuffing og erting, men hetsing a la kallenavn som Judas og rasistiske tilrop til spillere med utenlandsk opprinnelse, det er lavmål. Er ikke noe for eggekasting heller. Sånne supportere klarer klubbene seg uten.


Evig aristokrat!!

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no