Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning eller egen sone?
Åpen kjøkkenløsning 43 28,86%
Egen "sone" 102 68,46%
Samma det, vel, kjøkken er kjøkken! 4 2,68%
Har ikke kjøkken 0 0%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-12, 17:57   #81
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?

Denne diskusjonen har fått meg til å tenkja litt. Eg stemte for lukka kjøkken, men no har eg faktisk byrja å vurdera om open løysing kan vera noko for oss. Vi har eit alt for lite kjøkken, og eit svær stove. Så om vi lager til open løysing, vil jo kjøkkenet føles mykje større.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 12:36   #82
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?

Vi har doble skyvedører fra kjøkkenet ut i spisestue og stue.
Av og til er det greit å kunne lukke!
Særlig når det er mye støy, her eller der.
Og rot.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 12:49   #83
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?

Foretrekker åpen løsning. Da vi flyttet inn i huset vårt for 3 1/2 år siden, rev vi ned endel vegger og fikk det åpent og lyst.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 12:52   #84
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?

Eget rom på minst 20 kvm. Med doble glassdører mot stue. Om kjøkkenet er mindre må det være åpent på et vis.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 12:12   #85
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?

Sånn vil jeg ha det! Det er nesten akkurat slik jeg har det nå på "før" bildet. Å sette inn glassdør/dobbel dør til stua vil ikke gi meg mer benkeplass og skapplass på kjøkkenet.



Artikkel her: http://www.dagbladet.no/2010/12/21/t...likk/14805104/

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 12:15   #86
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.868
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?

Jeg vil ha kjøkken som eget rom og liker ikke åpen kjøkkenløsning. Jeg vil slippe å se på rot eller oppvask når jeg slapper av i stua, og jeg vil slippe å føle meg forpliktet til å rydde og vaske med en gang for å kunne ha det pent til enhver tid. I tillegg synes jeg rett og slett ikke det er pent å se på et kjøkken mens jeg sitter i sofaen og slapper av.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 12:47   #87
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?

Veldig glad jeg har en dør som kan lukkes på kjøkkenet.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no