Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-15, 09:34   #41
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Veldig spot on, Vixen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-15, 09:53   #42
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 14:39   #43
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Jeg forsøker å dra dette opp igjen, for jeg lurer på en ting:

I helgen har jeg vært i en badeby i Polen. Det var utrolig mye folk der som var der for å feste vilt og hemningsløst. I hvor stor grad er det åndssnobberi å føle at det er relativt harry når det er snakk om godt voksne folk?

Og hva med venninnegjengen (fra Norge) som spiste frokost rett ved oss hver dag som spiste brødskive med nugatti til frokost fordi den andre maten var så "skummel"?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 14:43   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Tja, jeg syns det kommer litt an på hvordan man gir utrykk for det, og i hvilket fora.

Om man snakker om det til sine venner som er på samme nivå på kultureliteskalaen, så er det ikke nødvendigvis åndssnobberi. Om man snakker høyt og negativt om det til en sammensatt gruppe mennesker uten å vurdere publikummet sitt, så vil nok noen der anse det som åndssnobberi.

Nå er nok jeg en av dem som blir sett på som en åndssnobb, sikkert ofte også med riktighet, så jeg syns ikke nødvendigvis det er så negativt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 14:43   #45
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Jeg har ingen problemer med å si at det er litt harry (i mine øyne) å feste vilt og hemningsløst, men jeg har sikkert gjort meg skylding i det samme noen ganger selv opp gjennom livet. Ikke sånn stupfull ved bassenget i Syden, akkurat, men dog. Å bare spise skive med nugatti når man er på ferie (eller hjemme for den del!) høres da unektelig veldig kjipt ut, men jeg vet ikke om jeg hadde tenkt at det var så veldig harry.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 14:45   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Egentlig pratet jeg jo bare med mannen min om dette, men nå skriver jeg det jo her også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 17:34   #47
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.808
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I helgen har jeg vært i en badeby i Polen. Det var utrolig mye folk der som var der for å feste vilt og hemningsløst. I hvor stor grad er det åndssnobberi å føle at det er relativt harry når det er snakk om godt voksne folk?

Akkurat sånne ting (med mye mer, men dog) er grunnen til at jeg har lite kontakt med barndomsvennene mine. Jeg synes festing med klart uttrykt mål om å bli fullest mulig er dødsharry når man er godt voksen. De er litt der ennå.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 17:51   #48
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Noen her inne nevnte Paolo Coelho som en dealbreaker en gang. Det kunne godt vært definisjonen på åndssnobberi, for min del.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 17:59   #49
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Jeg kunne godt ha vært småbrisen en hel helg i en badeby i Polen, sp lenge jeg slapp møte på norske snerper som omtalte meg som harry.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 18:03   #50
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg kunne godt ha vært småbrisen en hel helg i en badeby i Polen, sp lenge jeg slapp møte på norske snerper som omtalte meg som harry.

Spørsmålet er vel hvorvidt du spiser nugatti i tillegg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 18:06   #51
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Spørsmålet er vel hvorvidt du spiser nugatti i tillegg.

Der går grensen!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 21:05   #52
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Der går grensen!

:noterer:

Jeg har vært godt brisen i Polen. Det var egentlig ikke planlagt og overhode ikke en del av party-party. Det var bare mange gode drinker og plutselig var jeg vel det man kan kalle for god, gammeldags full. Men fremdeles med vett til å legge meg og sove en time. Og jeg spiste ikke nugatti til frokost dagen etterpå.

Jeg reagerte derimot kraftig (dog på norsk, i England) da de to voksne familiene (type et par i 20-åren med foreldre) som på fin kinesisk restaurant bestilte pommes frites i stedet for ris til maten. Så det bor nok en åndssnobb i meg også.

Altså. De som bare har sine særheter og preferanser og som mener andre bare ikke har forstått er bare søte. De som ikke vil omgås mennesker fordi de synes sagaen om isfolket er det kjekkeste man kan lese, er ikke like sjarmerende.

Dog er det ikke åndsmobberi å ikke gidde å feste med folk som fester hardere enn en selv. Men å ikke kunne forholde seg i det hele tatt til de som gjør det er litt på grensen. Min grense that is.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 21:18   #53
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg kunne godt ha vært småbrisen en hel helg i en badeby i Polen, sp lenge jeg slapp møte på norske snerper som omtalte meg som harry.

Jepp. Og jeg kan godt finne på å ta en dessertskive med Nugatti også, etter store mengder egg og bacon, frukt og müsli med yoghurt. (Forresten er det vel ikke Nugatti, men Nutella. Da får det heller være. Det er jo skummelt. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 21:24   #54
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Harry begynner å bli et utvannet begrep. Å spise nugatti fordi alt annet er skummelt er bare sært og barnslig for voksne. Å feste vilt kan vel skje den beste og nå og da for veldig mange, vil ikke kalle det harry. Men det kommer jo an på stilen. er det bedre hvis de har champagne i kjøler og dress på seg når de fester?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 21:27   #55
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Jeg tok også en drink eller tre i Polen, men jeg stod ikke midt i gata og ropte usammenhengende.

Men jeg må nok innrømme at jeg er litt åndssnobb, særlig på mat. Og så får jeg lære meg å leve med betegnelsen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 22:16   #56
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Noen her inne nevnte Paolo Coelho som en dealbreaker en gang. Det kunne godt vært definisjonen på åndssnobberi, for min del.

Det kunne godt ha vært meg. Jeg kan godt være åndssnobb den ene dagen og superharry den andre.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 22:27   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det kunne godt ha vært meg. Jeg kan godt være åndssnobb den ene dagen og superharry den andre.

Balanse.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 23:05   #58
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Venninna mi nekter å lese bøker hvis det er bilde fra filmen på coveret. Jeg holder på å le meg i hjel av det. Jeg kan være nøye på hvilke bøker jeg leser i full offentlighet, det skal jeg innrømme, men coveret bryr jeg meg fint lite om.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 23:08   #59
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Venninna mi nekter å lese bøker hvis det er bilde fra filmen på coveret. Jeg holder på å le meg i hjel av det. Jeg kan være nøye på hvilke bøker jeg leser i full offentlighet, det skal jeg innrømme, men coveret bryr jeg meg fint lite om.

Det er derfor salget på sci/fi og erotiske bøker har skutt i været med kindlesalg.

Selv jeg som er svært sjelden plaget av skam i noen særlig grad kjente litt på det da jeg leste denne (sci-fi, men ser jo skikkelig cheesy ut) på T-banen forbi Blindern.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 23:10   #60
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: åndssnobberi eller mindreverdighetskomplekser verst?



Da jeg leste min første og eneste og definitivt siste Cecilia Samartin-bok, brettet jeg alltid boka dobbelt, slik at coveret aldri syntes. Jeg passet på som en hauk.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no