Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Din beste tidsfordriv-app?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-15, 03:22   #41
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Farmville 2 ja

Kastet bort noen timer der i vinter...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 09:15   #42
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Fniser litt av alle HayDay anbfalingene. Kom ikke inn på spillet mitt (ehh, vesla sitt) her et par dager og ble nesten litt rar. Jeg hjelper bare vesla altså. Helt sant.


Sist redigert av Luvi : 08-06-15 kl 09:58.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 09:57   #43
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.870
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Hehe, her spiller både jeg, mannen og storebror HayDay.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 09:59   #44
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Fniser litt av alle Hay day anbfalingene. Kom ikke inn på spillet mitt (ehh, vesla sitt) her et par dager og ble nesten litt rar. Jeg hjelper bare vesla altså. Helt sant.

Mannen overtok gården til 12-åringen. Han har nå en gård som heter Cuty farm.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 10:11   #45
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Hay Day. Var på Farmville før, men det var litt usunt avhengighetsskapende - der visnet avlingen hvis du ikke er innom ofte nok og dyrene sultet, det gjør de ikke i Hay Day.

Akkurat nå spiller jeg Plants vs. Zombies 2. Er vel i kategori strategispill.

Kommer jevnlig tilbake til Minecraft.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 10:37   #46
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Om dere liker sånne plante og høste -spill, så burde dere teste Simpson Tapped Out altså. Mye voksenhumor og ikke så nitidig som gårdsspill. Men man må høste "husleie" og bygge hele Springfield, styre karakterer i oppdrag, bygge Krustyland ++.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 11:03   #47
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Quizkampen, 1010, Geometry Dash, Gjett bildet.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 11:12   #48
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

1010
Farm Heroes Saga
Cascade
Candy Crush Soda

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 11:21   #49
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Hayday er nok greia for deg ja.
(husker historein om den sultene tamag_noe)

Her hadde vi sørge dag da jeg levlet ned fra 36 til 6.
Og jeg tenker fortsatt på de stakkars dyra mine som ikke får stell hos den andre brukeren....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 11:48   #50
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?


Jeg kan ikke spille spill der man må ta vare på dyr/skapninger og bygge en gård og sånn. Da blir jeg sykemeldt av helt andre grunner enn dårlig rygg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 13:24   #51
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?



Nå vurderer jammen jeg å sjekke ut hayday, men jentungen spiller med min fb-konto, ødelegger jeg for henne om jeg tester det, eller kan man ha flere?

Bill.mrk Medskrøpelig rygg

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 13:28   #52
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.



Nå vurderer jammen jeg å sjekke ut hayday, men jentungen spiller med min fb-konto, ødelegger jeg for henne om jeg tester det, eller kan man ha flere?

Bill.mrk Medskrøpelig rygg

Man kan ikke ha flere!!!!!!!!!!!!!!!!!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 13:29   #53
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Og jeg blir vel ikke århundrets mor om jeg overtar hennes greie, tipper jeg. Makan.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 13:32   #54
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Åh, forresten, Clash of clans er gøy.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 13:41   #55
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

TwoDots
Alchemy

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 13:42   #56
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

WordChums.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 13:58   #57
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Man kan ikke ha flere!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kan man ikke logge seg på via Game Center uten FB-tilknytning? Ihvertfall på Apple-dingser?

Mente man kunne det. Da kan man heller ikke knytte seg til vennelista i FB, men det er kanskje like greit.. kan uansett søke opp navn på gårder til venner. Bortsett fra barn som er registrert som barn, til mitt barns frustrasjon..

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 13:58   #58
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Man kan vel spille HayDay uten FB? Stesnuppa gjør da det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 14:33   #59
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Man kan vel spille HayDay uten FB? Stesnuppa gjør da det.

Det kan man, men da mister man gården sin om enheten blir ødelagt.
Den må kobles opp mot enten gamesenter eller FB.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 15:04   #60
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste tidsfordriv-app?

Candy Crush, både vanlig og Soda
Farm heroes Saga
Alfa Betty.

Alle er fra samme utgiver. Kings eller noe sånt.


Og så må du stille klokka på mobilen for å få ekstra liv hvis du skal ligge virkelig mye på sofaen. Ellers blir det mye dødtid.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no