Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Små, kule restauranter i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-18, 15:10   #1
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Små, kule restauranter i Oslo

Pjoltergeist, min favorittrestaurant gjennom tidene, skal legge ned, og sorgen er stor. Nå er jeg på jakt etter noen som kan fylle hullet.

Foreløpig er det The Golden Chimp som ser ut til å komme nærmest, men jeg er ikke så oppdatert på Oslos restaurantliv som jeg pleide å være og har sikkert gått glipp av noe. Så, eh, hjelp?

Jeg liker små, rare steder som gjør litt kule og uventede ting med maten og hvor folka ser ut til å like jobben sin. Det kan godt koste litt, men helst ikke så mye at man bare kan ta seg råd til å spise der hvert jubelår (Palace Grill, for eksempel, som ellers treffer veldig bra blir litt i overkant med satt meny på 1350 og tilsvarende for vinmeny). Og så liker jeg at det er litt løst i snippen. Noen forslag?

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 15:25   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Små, kule restauranter i Oslo

Jeg er glad i Hitchhiker som ligger i 2. etasje i Mathallen. De er ikke like innovative som Pjoltergeist og Palace Grill, men så er jo også prisen langt mer overkommelig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 15:31   #3
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Små, kule restauranter i Oslo

Følger med her. Alltid på jakt etter nye spennende steder. Elsker Palace Grill, både maten og den herlig, uformelle servicen, men stiv pris, ja. Var på The Golden Chimp; God mat, men litt for begrenset meny til at jeg vil dra dit så ofte og var svært lite begeistret for vinmenyen. Skal jeg spise helt uformellt, drar jeg til Vippa - herlige boder i den store hallen med mat fra hele verden til en billig penge.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 15:42   #4
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Små, kule restauranter i Oslo

Ikke at jeg har vært der ennå, men jeg lurer på om Bon Lio og Brutus burde testes ut. Og så liker jeg Smalhans, den er bare ikke helt innertier for meg, av en eller annen grunn.

(Evt så kan jeg jo bare sosiale medier-stalke folka som jobber på Pjoltergeist og se hva de finner på etterhvert...)

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-18, 17:24   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Små, kule restauranter i Oslo

Brutus var vi på i fjor en gang, det var bra.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-18, 17:37   #6
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Små, kule restauranter i Oslo

Happolati

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-18, 23:34   #7
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Små, kule restauranter i Oslo

Var på Happolati i kveld faktisk. Virkelig, virkelig bra!

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no