Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-14, 15:58   #21
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har denne:

http://www.elkjop.no/product/hjem-og...maskin-mum48r1

Holder til hverdags. Så drar jeg Electrolux Assistenten ut av kjelleren de to gangene i året jeg må bake 60 boller.

Den har vi på hytta og den holder til vårt bruk der, men ikke hjemme for der har jeg en mann som baker mange brød i slengen og da blir denne litt for liten og tam. Jeg er heller ikke helt fornøyd med den som kjøkkenmaskin, den blander og pisker litt dårlig og tar lang tid. Men til hyttebruk er den helt grei (bortsett fra når jeg bestemmer meg for å ta hele julebaksten der, da ble den litt i minste laget).

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 16:01   #22
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Jeg er enig at den ikke holder til omfattende brødbaking, men den blander bedre enn Electrolux'en min.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 16:02   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Jeg har, eh, bestilt.

Gådd, noen ganger er jeg i overkant impulsiv, men jeje.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 16:05   #24
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har, eh, bestilt.

Gådd, noen ganger er jeg i overkant impulsiv, men jeje.

Hva endte du opp med?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 16:05   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Den fiiiiine assistenten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 16:51   #26
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Du angrer ikke på det!

Hva kostet den?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 16:54   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

3500 på komplett.no!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 17:22   #28
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Jeg har såå utrolig lyst på denne: http://www.tretti.no/husholdningsapp...stent-akm6220r

-Og billigere på komplett, ja

Dette er jo en maskin som man glatt kan bake 4-5 brød i i slengen også

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 17:36   #29
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Er det lov å snike inn et spørsmål? (Vurderte å lage en tråd selv, nemlig, helt sant.)
Lurte på om noen kan fortelle meg om fortreffelighetene med en sånn K-aid (e.l.) maskin. Har forstått at den kan lage flere brød, (eller elte, I presume?) men hvilke andre ting bruker dere den til?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 17:38   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Den var jo kjempefin, Mavs! Jeg trodde først at den var veldig liten, men det står at den tar 5 kg, så da må det være bare designet som bedrar.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 17:41   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Jeg bruker min Kitchen Aid til brødbaking (jeg baker uansett bare 2 brød i slengen), alt av kaker (mer enn man skulle tro, ref. kake til tennisturnering i morgen #skingrestemme), juicepresse, gulrotriving, islaging (med frysebolle) og den slags. Den blir nok brukt i snitt minst én gang i uken. I motsetning til Kenwooden som jeg hadde i mitt forrige liv, som ble pakket ut av benken 1 gang på 2 år.

Men jeg er uvanlig lat, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 17:45   #32
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Er den brukervennlig, for en som er litt under gjennomsnittet interessert i å lese bruksanvisninger og generelt litt tett i pappen når det gjelder tekniske duppeditter?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 17:46   #33
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Den er nærmest idiotsikker. Mannen får nesten vispen av og på.

Did that come out loud?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 17:47   #34
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Kitchen aid maskinene er griselekre, men de har ikke så stor bolle, så det er begrenset hvor mange brød du får laget i slengen i den. Den er super til småbaking og slikt, og har masse ekstrautstyr som man kan kjøpe til den.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er det lov å snike inn et spørsmål? (Vurderte å lage en tråd selv, nemlig, helt sant.)
Lurte på om noen kan fortelle meg om fortreffelighetene med en sånn K-aid (e.l.) maskin. Har forstått at den kan lage flere brød, (eller elte, I presume?) men hvilke andre ting bruker dere den til?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 17:47   #35
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Idiotsikker lover godt for meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 17:48   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Ja, det er viktig at man ikke har feil forventninger til den. Det er ikke noe for superhusmødre, men fin for forfengelige lathanser. Den er god og kraftig, altså, bare liten.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 17:48   #37
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Vår brukes forøvrig omtrent hver eneste dag

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 17:49   #38
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Finnest det?

Eg treng ein slik, nemlig.

Finst. Å finnast - finst - fanst - har funnest. St-verbene er noe herk å få oversikt over på nynorsk, for alle bøyest ulikt og tilsynelatende vilkårlig.

(Du vil fortsatt ha tilbakemelding på nynorsken, ja?)

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 17:51   #39
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Finst. Å finnast - finst - fanst - har funnest. St-verbene er noe herk å få oversikt over på nynorsk, for alle bøyest ulikt og tilsynelatende vilkårlig.

(Du vil fortsatt ha tilbakemelding på nynorsken, ja?)

Har hun ikke skrevet hele tråden på bokmål, bortsett fra et "eg" i første innlegg?
Jeg håper du glemte å skrive nynorsk, Maverick, ellers har du hatt en kraftig tilbakegang.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 17:56   #40
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billig, god og stilig kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Den fiiiiine assistenten.

Det kommer du ikke til å angre på. Jeg har en fra en tidligere generasjon (kjøpt i 91), som ikke er så stilig i designen men til gjengjeld helt suveren i bruk. Jeg smeller sammen brøddeig i den flere ganger i uka, og andre gjærdeiger også. Den takler ikke å lage eggedosis av liten mengde egg da, får liksom ikke "tak", så jeg har en sånn som allium og Adrienne har i tillegg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no