Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Arroganse

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-07, 18:43   #41
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Har du åndenød nå kie?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 18:44   #42
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

*puster i pose*

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 18:47   #43
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 19:10   #44
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Av og til er det bare så utrolig deilig å kunne spille siv.ing-kortet når man møter på slike imbesile idioter av noen selgere. Den selgeren du møtte på stiller i samme kategori som de som kaller meg "frue" og som blir sur når jeg påstår at alarmen de prøver og selge meg til en krone ikke koster en krone, eller som prøver å lure meg til å kjøpe noe "fordi jeg må jo kunne ta en beslutning uten mannen min".

Forøvrig er bruksanvisninger morsomme, jo lenger jo bedre, for da har jeg mye jeg kan sette meg inn i. En hobby som har ført til at det er jeg som programmerer TV og DVD, fikser PC og vaskemaskin og som kan alt om digitalkameraet vårt. Mannen kan det jeg har lært han.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 19:49   #45
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Arroganse

På Galleriet i Oslo stod den lenge endel selgere som skulle selge alarmer. De strakk ut hånden med en boks og sa vær så god. Jeg ble så lei at jeg til slutt tok en, sa takk og gikk...

Da selgeren kom løpende etter meg og skulle ha meg til å skrive under en avtale om abonnement på alarm, sa jeg nei takk og at jeg kun ville ha boksen han hadde gitt meg.. jeg hadde da vitterlig ikke brukt for noen alarm.. men boksen så litt artig ut og den ville jeg gjerne beholde

I kontrast til å være siv.ing er det noen ganger veldig deilig å leke blånn!

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 19:58   #46
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Vil ha Adrienne . Du kan komme og bo sammen med meg og programmere min DVD!

Som et ekte it menneske leser jeg aldri manualer - de er for lange, for korte, fulle av feil osv. Til gjengjeld er jeg veldig god til å si RTFM* til alle andre.

* RTFM er en forkortelse for Read the fine manual (eventuelt read the fuckings manual), i samme sjanger som ROFL (rolling on the floor laughing)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 20:06   #47
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hmpf! Har jeg liksom ikke lov til å være fornærma heller nå? Jeg kjente jo egentlig at jeg syntes det var litt fint å kunne velte meg i rettferdig harme over dusteselgeren jeg.

Jeg hadde blitt rasende og veltet meg i rettferdig harme både lenge og vel. Men jeg er jo aldeles ukvinnelig og fullstendig fordervet også, da, og klarer ikke å sette pris på bløte kattepuser i det hele tatt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 20:10   #48
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg hadde blitt rasende og veltet meg i rettferdig harme både lenge og vel. Men jeg er jo aldeles ukvinnelig og fullstendig fordervet også, da, og klarer ikke å sette pris på bløte kattepuser i det hele tatt.

Fantastisk morsom link.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 20:14   #49
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Fantastisk morsom link.

Jeg har selvsagt fått den av ukvinnelige ingeniør-Nenne.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 20:36   #50
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Det var veldig lurt å hoste opp igjen den linken Tinetoff. Den passet perfekt her.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 21:13   #51
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

:furie:

Det er så himla unødvendig å være så forutinntatt!

Slike episoder har jeg vært borti flere ganger, men aldri på Elkjøp. Det er vel stort sett fordi lillebror er nestsjef og alltid hjelper oss selv.

Den samme broren fikk forøvrig kjempeservice når han skulle se på bil. Han ville se på den nye Mazda5, men fikk lite hjelp og beskjed om å komme tilbake når han hadde spart.
Han er familiens onkel Skrue og kunne kjøpt bilen på flekken om han ville. Samtidig er han sta, så han kjører nå rundt i en splitter ny Opel Astra, som kostet mye mer.

Det er mange udugelige selgere ute på vift, jeg skulle hjelpe min fetter å kjøpe pc for litt siden, og han så på noen Packard Bell-maskiner. Selgeren sto og regelrett løy til ham for å få ham til å se på dyrere pcer, og var rimelig heit i toppen når jeg fersket ham godt. Man blir ikke helt uvitende av å jobbe i Packard Bell.
(Og jeg klagde til brodern, og har ikke sett den sleske fyren der på en stund ...)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 22:43   #52
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg hadde blitt rasende og veltet meg i rettferdig harme både lenge og vel. Men jeg er jo aldeles ukvinnelig og fullstendig fordervet også, da, og klarer ikke å sette pris på bløte kattepuser i det hele tatt.

Oisann! Det var Paul Whitehouse fra Fast Show var det ikke? Var denne sketsjen fra Fast Show?

Jeg er drittlei av å bli undervurdert pga at jeg er kvinne. En gang hadde jeg en pasient som jeg skulle operere og da sa pasientens far (som jeg etterpå fikk vite var selger) "Det er jo en vanskelig operasjon dette, jeg kan godt hjelpe til om det er nødvendig"

For enhver mann er nemlig flinkere til å operere enn kvinnelige kirurger må vite.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 22:47   #53
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

...Jeg er drittlei av å bli undervurdert pga at jeg er kvinne. En gang hadde jeg en pasient som jeg skulle operere og da sa pasientens far (som jeg etterpå fikk vite var selger) "Det er jo en vanskelig operasjon dette, jeg kan godt hjelpe til om det er nødvendig"

For enhver mann er nemlig flinkere til å operere enn kvinnelige kirurger må vite.

Er det virkelig mulig!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 23:21   #54
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jeg er drittlei av å bli undervurdert pga at jeg er kvinne. En gang hadde jeg en pasient som jeg skulle operere og da sa pasientens far (som jeg etterpå fikk vite var selger) "Det er jo en vanskelig operasjon dette, jeg kan godt hjelpe til om det er nødvendig"

For enhver mann er nemlig flinkere til å operere enn kvinnelige kirurger må vite.

Jeg håper du slo ham ned?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 23:24   #55
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg håper du slo ham ned?

Det håper jammen jeg også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 00:06   #56
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg håper du slo ham ned?

Han hadde fortjent det, men da blir man jo en "hysterisk" kvinne og taper all kred. Men har opplevd mange lignende tilfeller, sånn: "har du gjort dette før?" etc.

Supertrikset mitt er å snakke skikkelig sakte og med enkle ord som til en tilbakestående femåring og forklare aaalt for omstendelig at man må gå på universitetet som er en slags skole og lære seg masse vanskelige og kjedelige ting og så jobbe lang tid før man får operere. Jeg overser alle forsøk på å avbryte og trekke seg ut av samtalen, gjerne forklarer litt mer grundig enkelte detaljer inntil det fornærmelige.

De smarteste skjønner da at de har driti seg ut, de dummeste synes det er interessant å høre om.

For kunsten her er jo det at man må få dem til å forstå at dette er helt teit, samtidig som at de må ha tillit til at jeg kan jobben.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 00:18   #57
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

esme: er det mulig? :shock:

Fast Show er så bra!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 01:02   #58
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

De smarteste skjønner da at de har driti seg ut, de dummeste synes det er interessant å høre om.

Dette likte jeg spesielt godt! Bra teknikk.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 10:34   #59
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

esme, du er en luring du.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 14:31   #60
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg opplevde det samme da jeg kjøpte en av mannens julegaver; en adapter til avspilling av ipod i bilen. De hadde to og jeg spurte om forskjellen. Fikk til svar at det var noen tekniske forskjeller som jeg ikke trengte å bry meg om.

Det er bare en annen måte å si "Jeg vet ikke" på ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no