Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Beat for beat

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-07, 21:33   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beat for beat

Er det bare jeg som synes det er et skrekkelig program? Nå sitter mannen i sofaen og synger med, mens jeg holder på å krepere. Yaiks. Det verste er at det går år inn og år ut. Det tar jo aldri slutt! Og så midt i beste sendetid, fredag etter at barnet er lagt. Blæ.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:34   #2
Jaria
Aktiv
 
Jaria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 100
Jaria er litt kul
Standard

Sv: Beat for beat

Jeg klarer ikke helt bestemme meg om jeg liker det eller ikke. Det kommer vel me an på hvem som er gjester.

Jaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:34   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beat for beat

Her sitter vi og både ser og synger til Beat for Beat....

Liker fredagskvelden vi.

De som er gjester gjør mye av programmet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:36   #4
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beat for beat

JEg blir litt uggen av Dyrhaug. Han prøver til stadighet å presse seg fpran deltagerene for selv å komme på skjermen.
Dessute synes jeg konseptet er oppbrukt.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:36   #5
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beat for beat

Fredagskvelden er for meg fire timer med tortur. Den såkalte "gullrekka" gir meg frysninger på ryggen. Det eneste som mangler nå er at Tande P og Tore på Sporet starter opp igjen. Desverre liker Heiko fredagsunderholdningen på TV så jeg lider i stillhet. Vel kanskje ikke helt stille da, jeg forbeholder meg retten til å syte litt

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:37   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Jeg likte Beat for Beat veldig godt i begynnelsen, men nå synes jeg det har blitt dårligere. Kanskje fordi deltagerne i begynnelsen var mer kjente? Nå er det svært ofte deltagere jeg ikke vet hvem er.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:37   #7
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beat for beat

Jeg syns det er kos jeg.. Ikke minst fordi vi får alle opp i sofaen, både 12åringene og minsten..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:40   #8
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

JEg blir litt uggen av Dyrhaug. Han prøver til stadighet å presse seg fpran deltagerene for selv å komme på skjermen.
Dessute synes jeg konseptet er oppbrukt.

Dyrhaug er oppbrukt!
Prinsessa (sangerinne og ballerina) elsker det, så her er det eplejuice og cheecedoodles for alle penga.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:41   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Beat for beat er jo så koselig! Morsomt og hyggelig. Også er det jo et konkurranseelement i det som gjør at både šSambo, Stesnuppa og jeg blir litt ivrige.
Poden står gjerne ved en høytaler og rocker

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:43   #10
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Fredagskvelden er for meg fire timer med tortur. Den såkalte "gullrekka" gir meg frysninger på ryggen. Det eneste som mangler nå er at Tande P og Tore på Sporet starter opp igjen. Desverre liker Heiko fredagsunderholdningen på TV så jeg lider i stillhet. Vel kanskje ikke helt stille da, jeg forbeholder meg retten til å syte litt

Nytt på Nytt er da festlig, eller? Har jeg dårlig humor? Skavland er litt opp og ned ... Etter et par øl er det meste ok. Innimellom er vi intelligente nok til å slå av kassa og sette på en god cd i stedet.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:46   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Jeg hadde Beat For Beat som en liten guilty pleasure tidligere, men nå er jeg bare lei.

En dame jeg kjenner beskrev det som "Where artists go to die".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:47   #12
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Beat for beat

Her ser vi aldri på NRK på fredager. Står helst over Beat for Beat...

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:52   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Du skjønner det at når man får barn og blir "gammel" så må man se gullrekka på fredag. Vi sitter og svitsjer og var nettopp innom - "hæ? Hvem er det? Og hun har jeg ikke sett før? Og hvem er det, da? Åh, han vet jeg i det minste hvem er." Høh. :venter på Anne Kat."

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:53   #14
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Jeg liker det kjempegodt jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:54   #15
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Fredagskvelden suger forresten på TV-fronten. Jeg tror jeg skal se fru Pitt i kveld. Av mangel på andre alternativer.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:54   #16
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Beat for beat

Det er et strålende program!!!

  Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 22:07   #17
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beat for beat

Jeg har problemer med å skjønne underholdningsverdien i det. Innøvde sanger, eksibisjonistiske deltakere og irriterende koselig og påklistra humør: "Se så kjekt vi har det!".

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 22:12   #18
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Desverre liker Heiko fredagsunderholdningen på TV så jeg lider i stillhet. Vel kanskje ikke helt stille da, jeg forbeholder meg retten til å syte litt

Nuvel! Nå liker vel ikke Heiko fredagsunderholdningen på TV godt da, og når det gjelder å lide i stillhet over mitt programvalg, så er vel ikke det din sterkeste side?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 22:15   #19
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beat for beat

Hvem klarer en SPICE GIRLS MEDLEY???!!!!!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 22:16   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Jeg har problemer med å skjønne underholdningsverdien i det.

Innøvde sanger, eksibisjonistiske deltakere ....

Slik er vel nesten all underholdning som har musikk/sang som hovedingrediens.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no