Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Sidenummerering i Word når man ikke vil starte før side 3?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-13, 14:40   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Sidenummerering i Word når man ikke vil starte før side 3?

Jeg holder på med bacheloroppgaven, og innholdsfortegnelsen min blir på mer enn en side (den blir på to).

Jeg kan starte sidenummerering på null og ha spesiell forside, og dermed få det riktig så lenge innholdsfortegnelsen bare er på en side. Men nå som den blir på to blir det jo bare tull.
Jeg har prøvd å starte nummerering fra side -1, men den verdien ble ikke akseptert. Finnes det noen måte å få dette til på? Innholdsfortegnelsen er sånn automatisk sak som lages av overskriftene mine, så å lage den som et eget dokument er heller ikke ønskelig.
(Og det er et teknisk krav til oppgaven at sidenummerering skal starte med innledning på side 1.)

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 15:04   #2
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sidenummerering i word når man ikke vil starte før side 3.

Vi fører inn i standard forside, og da er forsiden den første siden. Spurte min veileder om dette og hun ville ha det slik fordi man da har totalt antall ark klart. Selve oppgaven min startet ikke før side 4.

Kan du sende en mail til din veileder på høre kanskje?

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 15:10   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sidenummerering i word når man ikke vil starte før side 3.

Det er helt uproblematisk å starte sidenummereringen på tredje side. Du setter inn et inndelingsskift/seksjonsskift og sier at sidenummereringen skal starte fra seksjon to. Jeg har ikke datamaskin foran meg, men jeg kan godt poste en mer step by step forklaring når jeg kommer hjem. Minn meg gjerne om det om du ikke hører fra meg i kveld.

I mellomtiden kan du søke på indelingsskift og sidetall.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 15:15   #4
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sidenummerering i word når man ikke vil starte før side 3.

Sett inn inndelingsskift som startar på sida etter innhaldslista di, slik at dei første sidene ikkje heng saman med resten når du gjer endringar. Sett inn sidetall og pass på at knappen Koble til forrige ikkje er aktivert. Du må sikkert innom Formater sidetall og velge Start på.. og setje 1 der.

Eg håpar dette var til hjelp.

Edit: Og der var Teofelia også inne med ei løysing, ser eg. Eg skriv og tenker for seint.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 16:02   #5
daydreamer
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 17
daydreamer har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sidenummerering i word når man ikke vil starte før side 3.

Det finnes også tutorials på youtube det kan være verdt å sjekke ut

daydreamer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 17:13   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sidenummerering i Word når man ikke vil starte før side 3?

Supert, takk! Skal få testet det når jeg setter meg med dokumentet og gi et pip om jeg ikke skjønner det.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 17:56   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sidenummerering i Word når man ikke vil starte før side 3?

Tusen takk for hjelpen, fikk det til!

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no