Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Sims-hjelp?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-07, 10:28   #1
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sims-hjelp?

Dama har satt seg fast Hun sitter i soffaen og kommer ingen vei. Hva skal jeg gjøre?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 11:02   #2
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sims-hjelp?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 11:12   #3
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Hva med bytte ut sofaen da?

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 11:15   #4
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Hva med bytte ut sofaen da?

Det går ikke å plukke opp soffaen når det sitter noen der...

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 11:27   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Det skal finnes en cheat som gjør at du kan bytte ut objekter som er i bruk, men jeg har den ikke. Kanskje google?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 11:35   #6
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Nå har jeg kommet så langt mtp penger og hus, så jeg fortet meg å lagre. Startet spillet på nytt, men hun sitter fortsatt i soffaen. Nå har jeg vel ødelagt hele greia siden jeg lagret etter dette. Burde latt det være å lagre og skrudd av spillet, da hadde jeg i det minste havnet på forrige lagring. Jeg tror om man får til å flytte soffaen så vil hun fortsatt sitte igjen der. Hun sitter fortsatt med armen "rundt" mannen sin, og han er på kjøkkenet. Huff, kommet så langt også. Går det ann å gå tilbake til forrige lagring på noen måte da?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 12:32   #7
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Her kan du sikkert få hjelp, men du må registrere deg for å få tilgang.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 12:33   #8
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Hun er sikkert bare sliten

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 13:09   #9
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Her kan du sikkert få hjelp, men du må registrere deg for å få tilgang.

Takk! Jeg får sjekke den ut ikveld. Bella76, burde hun ikke være uthvilt nå?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 14:02   #10
Mayasmum
Fullverdig medlem
 
Mayasmum sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Maidstone, Kent, England
Innlegg: 84
Mayasmum er litt kul
Standard

Sv: Sims-hjelp?

avhengig av hvilken versjon du har saa kan det funke med foelgende metode som jeg maatte bruke..... du mister da dama di men det er sikkert greit det ogsaa hvis hun har "crasha".

foerst flytter du allt soeppel og matrester til det naermeste omraadet rundt dama og sett opp en ekstra vegg mellom henne og de andre figurene saa de ikke blir syke. saa flytter du alle matrester inn til dama etterhvert.
saa venter du paa at "the grim reaper" dukker opp og du ender opp med en lekker ornamental urne i stedet.... riv veggen og rydd.... det funka for meg en gang men sist det skjedde saa funka det ikke....

Mayasmum er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 14:24   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Ville gjort som Mayasmum foreslår, lykke til.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 23:23   #12
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Mayasmum, her.

avhengig av hvilken versjon du har saa kan det funke med foelgende metode som jeg maatte bruke..... du mister da dama di men det er sikkert greit det ogsaa hvis hun har "crasha".

foerst flytter du allt soeppel og matrester til det naermeste omraadet rundt dama og sett opp en ekstra vegg mellom henne og de andre figurene saa de ikke blir syke. saa flytter du alle matrester inn til dama etterhvert.
saa venter du paa at "the grim reaper" dukker opp og du ender opp med en lekker ornamental urne i stedet.... riv veggen og rydd.... det funka for meg en gang men sist det skjedde saa funka det ikke....

Men det går vel ut over hele huset? Da mister jeg jo inntekten hennes også. Jeg har jo så mye utgifter at han ikke vil klare det alene. Så utrolig irriterende. Nå har vist mannen min (irl asså) sin dame satt seg fast i hans sofa. (et annet hus) Det må være noe feil med spillet da kanskje? Det er samlespillet, med 8 i ett. Det skjer når de sitter i soffaen og koser, aldri ellers. Får sjekke opp litt til før jeg gjør noe drastisk, har jo fått den drømmevillaen jo.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 23:38   #13
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Kan dessverre ikke bidra.
Spiller ikke Sims.
Det gjør tolvåringen. Vi er alle med i familien han har skapt, og en dag kom han og fortalte meg at jeg var gravid.

Han hadde trykket på feil knapp.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 10:53   #14
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Kan dessverre ikke bidra.
Spiller ikke Sims.
Det gjør tolvåringen. Vi er alle med i familien han har skapt, og en dag kom han og fortalte meg at jeg var gravid.

Han hadde trykket på feil knapp.

Ok. Jeg kan være gudmor.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 12:24   #15
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Hvordan bruker man koder? Har alltid spillt ærlig og redelig, men ser jo nå at folk jukser på alt som er. Det stod trykk ctrl+alt+c og så skrive inn kode. Men jeg får ikke opp noe sted der jeg kan skrive dette...

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 12:55   #16
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Hvordan bruker man koder? Har alltid spillt ærlig og redelig, men ser jo nå at folk jukser på alt som er. Det stod trykk ctrl+alt+c og så skrive inn kode. Men jeg får ikke opp noe sted der jeg kan skrive dette...

Er det Sims 2 du har?
Her er juksekoder til sims 2. Det er jo veldig greit med litt ekstra penger.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 13:14   #17
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Prøv denne koden her :

bjects can be placed anywhere in buy and build modes; hand tool can move any object moveObjects <on or off>



shift+control+c samtidig.. skriv inn.. gå inn i bygge eller kjøpe modus og slett dama.. så trykker du på ansikte til dama igjen og hun kommer tilbake frisk og opplagt.. eller slett sofaen så detter hun i gulvet.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:02   #18
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Jeg har "Sims, den komplette samling". Så det er vel nr 1 det da. Det skjer absolutt ingen ting om jeg trykker ctrl+shift+enter, uansett om jeg er i shopping/bygge modus.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:03   #19
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Jeg får ikke slettet hverken soffaen eller dama...

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 22:15   #20
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sims-hjelp?

Du må først trykke control+shift+ C så får du opp et vindu.. der skriver du inn moveobjekts on . deretter går du inn i kjøpemodus å prøver å slette eller flytte.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no