Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-18, 18:39   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Ja, har gjort det litt, fikk ut noe av det i ytterkantene. Men mine armer er så tunge og slitne etter influensa så jeg klarer det ikke så lenge. Det er som om tyngdekraften trekker dem 10 ganger mer nedover enn normalt. Og da satt jeg med hodet opp ned.

Balsamspray skal kjøpes inn. Da kan nok også mannen hjelpe til litt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-18, 19:27   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Jeg hadde det sånn jeg og. Kan aldri huske å ha vært så sliten av noe sånn "influensagreier" noen gang faktisk. Dønn utslitt! Det ble totalt 14 dager i senga totalt, med komplikasjonene. Helt ekstremt!

God bedring!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-18, 20:14   #23
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Kuren har nok virket noe. Nå når det er tørt har vi klart å børste ut en hel del og det uten å rive av så alt for mye. Det gikk betraktelig enklere enn før kuren da hårstråene er betydelig glattere nå.

Noe er igjen og det får vi ta i morgen med spray.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-18, 20:54   #24
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Har du prøvd sånn balsam man spruter på tørt hår? Natusan, til barn?

Den er magisk Datteren har store mengder av tynne hårstrå, og det blir veldig raskt filtete dreads, og Natusan hjelper, uten at håret blir ekstremt skittent etterpå. Frisørene får si hva de vil. Vi har en flaske stående fast både på badet og i gangen, og av og til tar jeg litt av den selv, også. Cluet ellers er å bruke kam i stedet for børste, og starte nederst og gre seg oppover.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-18, 21:16   #25
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.003
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Den barnesprayen er gull til dredsaktig hår!

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-18, 21:16   #26
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Den sprayen til barn gir magisk glatt gulv hvis det sprayes litt utover alt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-18, 10:57   #27
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Balsamspray. Høres ut som du har samme type hår som puddelen min.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-18, 11:09   #28
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Kjøp en god børste, gjerne en som er beregnet på floker.
Uten denne typen børste får jeg ikke kommet gjennom mitt tykke hår.

https://www.tangleteezer.com/all-bru...etangling.html

For mye balsam i hår gjør det ofte bare tungt og dødt. Jeg bruker i tillegg en balsamspray kjøpt hos frisør.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-18, 12:08   #29
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Kjøp en god børste, gjerne en som er beregnet på floker.
Uten denne typen børste får jeg ikke kommet gjennom mitt tykke hår.

https://www.tangleteezer.com/all-bru...etangling.html

For mye balsam i hår gjør det ofte bare tungt og dødt. Jeg bruker i tillegg en balsamspray kjøpt hos frisør.

Ja, jeg har en slik børste og en annen som ev veldig bra og som jeg ikke husker navnet på (mer enn at det ligner på Pierce Brosnan).

Jeg har ikke tykt hår, utfordringen er vel fremst at hvert hårstrå er tynnere enn tynnest, slik som små jenter har (men jeg har jo tykkere hår enn de fleste små jenter).

Jeg kom meg ikke på butikk igår, men akkurat nå bryr jeg meg ikke om håret blir tungt og dødt. Jeg må bare få ut flokereieret som er der.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-18, 12:15   #30
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Jeg ville forsøkt masse balsam, ikke hårkur. Og gre gjennom i dusjen, mens du har balsam i.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-18, 15:04   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Jeg syns du skal unne deg en time hos frisør, der h*n kan ta seg av det, gi deg en god kur og generelt pjuske litt med deg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-18, 15:09   #32
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Hvis du har langt nok hår, kan jeg anbefale å ha det i flette eller satt opp med en frotte-strikk midt oppå hodet om natten, hvis ikke du har det alt.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-18, 05:59   #33
Bonzai
Aktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 295
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Kjøp en god børste, gjerne en som er beregnet på floker.
Uten denne typen børste får jeg ikke kommet gjennom mitt tykke hår.

https://www.tangleteezer.com/all-bru...etangling.html

For mye balsam i hår gjør det ofte bare tungt og dødt. Jeg bruker i tillegg en balsamspray kjøpt hos frisør.

Denne børsten er gull på flokete hår. Eneste vi bruker her i huset.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no