Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokemon Go til 12-åringer?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-16, 12:02   #81
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Jeg hatt android og fikk også velge konto. Har bare én på tlf og fikk velge mellom den og "en annen".

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 12:20   #82
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Og der forsvant 13-åringen ut døra med min telefon på tur. Hun er jo ikke interessert i mobil i det hele tatt og bruker sin egen ytterst lite, så hun har ikke noe telefon dette går ann å laste ned på. For gammel tydeligvis og får dårlig kapasitet. Ikke har hun mobilt nett heller siden hun sjelden har med mobilen sin.

Går det ann at jeg skaffer et ekstra simkort til mitt abonnement også at hun har en egen spilletelefon? At jeg bare får tak i en brukt telefon av noe slag som det går ann å laste ned på? Kan jeg da lage en egen bruker på henne om jeg lager en egen gmailkonto på den telefonen med tvillingsim med mitt abonnement på telefonen?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 13:15   #83
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Elsker dette! Jeg og sambo var hos ei venninne i går kveld, og da vi kjørte hjemover på natta fant vi ut at vi skulle lete litt etter pokemons på veien. Jeg kjørte, han fulgte med på mobilen, så stoppet vi flere steder, kjørte inn i kronglete sidegater og overalt på vei hjem for å lete, haha. Fant over 10 stk, og flere sånne skilt-greier (sykehjem, rådhus osv) som vi får ekstra baller for. Til slutt fant vi ut at vi bare måtte dra hjem om vi skulle få oss litt søvn og ikke være vrak i dag.
Nå er det sovetid for 2-åringen, og hun sovner kun i bilen (når hun ikke er i bhg, DA sover hun i vogna ...) så vi skal ta en kjøretur og lete mens hun sover. Haha, snakk om å være bitt av basillen!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 19:07   #84
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Jeg bruker min amerikanske konto. Mange brukernavn var opptatt, jeg var nødt å prøve 8 ganger før jeg fant på noe som ikke var opptatt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 00:24   #85
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Og det skal kunne gå ann å spille dette helt gratis uten å kjøpe noe også? Her var 13-åringen flink før i dag, men så skulle visst søsteren teste og skøyt bort alt for mange baller og nå er det tomt for baller å skyte. Hvordan kan man skaffe flere uten å kjøpe dem? Er det noe annet en kan gjøre?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 01:17   #86
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Og det skal kunne gå ann å spille dette helt gratis uten å kjøpe noe også? Her var 13-åringen flink før i dag, men så skulle visst søsteren teste og skøyt bort alt for mange baller og nå er det tomt for baller å skyte. Hvordan kan man skaffe flere uten å kjøpe dem? Er det noe annet en kan gjøre?

Du må ut og gå, så finner du lyseblå kuber/sirkler her og der. Gjerne i nærheten av kjente steder. Her trykker du på sirkelen og spinner deretter neste sirkel rundt. Da får du baller og kanskje et egg.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 01:21   #87
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Du må ut og gå, så finner du lyseblå kuber/sirkler her og der. Gjerne i nærheten av kjente steder. Her trykker du på sirkelen og spinner deretter neste sirkel rundt. Da får du baller og kanskje et egg.

Fant et kart nå med pokestop, og ser det er et par i nærheten av jobben min, så kanskje jeg kan fikse noen baller på vei hjem fra jobb i morgen til henne da før hun overtar telefonen min igjen. Men inn med t-skje? Trykker på sirkelen der det er pokestop, også hvordan skal jeg så spinne neste sirkel rundt?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 01:23   #88
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Min gutt har også blitt hekta. Han og de av kompisene som er hjemme drar ned til byen og leter. Han sier at det er mange som går rundt der med mobilen i hånda. De har også vært i nærområdet her og lett. Møter på mange som er på jakt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 02:06   #89
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Fant et kart nå med pokestop, og ser det er et par i nærheten av jobben min, så kanskje jeg kan fikse noen baller på vei hjem fra jobb i morgen til henne da før hun overtar telefonen min igjen. Men inn med t-skje? Trykker på sirkelen der det er pokestop, også hvordan skal jeg så spinne neste sirkel rundt?

Du trykker på sirkelen og får da opp en større sirkel. Her er det gjerne et bilde av noe du ser i virkeligheten. Så sveiper du med fingeren over bildet/sirkelen og får baller. Disse kan du samle inn ved å trykke på en og en, eller bare trykke på krysset. Stoppet blir rosa etter at du har tatt ballene, men blir blå igjen etter noen minutter. Da kan du hente flere baller på samme sted.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 02:18   #90
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Hadde nettopp en tenåring som sprang att og fram her i leiligheta. Måtte visst gå en km for å få ny ball/egg/etellerannet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 07:36   #91
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Når det får min attenåring til å kle på seg regntøy helt frivillig og gå ut i regnet helt frivillig og bli ute i tre timer, også frivillig, kan jeg ikke annet enn å elske spillet.


Sist redigert av Chanett : 18-07-16 kl 12:53.
Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 11:37   #92
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?




I serien "tekstmeldinger jeg aldri trodde jeg kom til å sende"..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (8,3 KB, 185 visninger)
Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 11:40   #93
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 11:44   #94
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Jeg har fanget nye pokemon baller på vei til jobb i dag. Er ikke jeg som spiller egentlig, men største tulla som låner min telefon, men så hadde visst jeg og mellomste tulla surret vekk litt baller i går og måtte fikse noen nye siden det var et par Pokestop jeg gikk forbi på vei til jobb. Så klarte jeg jo ikke la være å skyte på et par figurer på veien også da, så får fange noen flere baller på vei hjem igjen også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 13:41   #95
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Leon ble med meg til legen, og vi kom hjem hele femten pokemoner rikere! Det formerlig krelte på kontoret!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 14:08   #96
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Bruker spillet 4g/3G?

I tilfelle hvor mye?

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 14:48   #97
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Lastet det ned og var ute på jakt i 6 min. Det ble 800mb!

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 15:02   #98
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Glemte det helt når jeg var ute nå nettopp. Så ikke akkurat helt hekta enda.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 15:18   #99
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Var ute og gikk i sted. Men, kilometerne teller utrolig sakte når man skal klekke et egg.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 15:51   #100
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.042
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Jeg får ikke til å få de eggene til å klekke.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no