Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-21, 17:15   #821
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

To ting:

1) Det er satt i gang skoging i mitt favorittområde. Hele skogen er et stort, gjørmete sår. Ny skittenrekord på hunden da, han er såpass kort i lortfallet at halve han var borte i gjørme.

2) Folk som ikke tåler at der er stille i noen minutter. Skravla går, de samme temaene om og om igjen.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 01-04-21, 17:24   #822
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Migrene hele dagen, så sykt bortkastet tid.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 01-04-21, 18:02   #823
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Hjemmeferie. Lei av å være her. Skulle egentlig på hytta, men det røyk av andre årsaker enn covid-19.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 01-04-21, 21:25   #824
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Mann som ikke skjønner at han trenger å spise jevnlig og som på lang dagstur i bilen får lavt blodsukker, men som definitivt ikke skal stoppe noe sted å kjøpe noe.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 02-04-21, 15:18   #825
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Hvem søren er den gamle dama som dukker opp på selfier tatt av meg? Når ble jeg så middelaldrende? Og hvorfor skvetter jeg i trusa når jeg elegant velter på ski? Hæ?

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-

Sist redigert av Blånn : 02-04-21 kl 15:33.
Blånn er aktiv nå  
Gammel 02-04-21, 15:19   #826
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Ja, og hvorfor klarer ikke noen av de tre jeg bor sammen med å huske å ta med astmamedisin på skitur?

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå  
Gammel 02-04-21, 15:48   #827
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Bråkete isbil som kjører rundt i nabolaget en langfredag!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 02-04-21, 16:05   #828
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Skulle ønske det var her. Da hadde jeg både fått is og en å snakke med i fem minutter.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 02-04-21, 20:11   #829
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Skulle ønske det var her. Da hadde jeg både fått is og en å snakke med i fem minutter.



Moren til en i yngste sin klasse stoppet midt på veien i 50-sonen her forleden, bare for å rulle ned vinduet og si hei.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 02-04-21, 22:12   #830
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

En fremmed stoppet meg på gata og snakket bare fordi vi begge hadde gule jakker. Tror det er en del som savner noen å prate med om dagen ja.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 03-04-21, 08:13   #831
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Og hvorfor skvetter jeg i trusa når jeg elegant velter på ski? Hæ?

Unnskyld, men .

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 03-04-21, 13:31   #832
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Folk.
Kommunen informerer om korona i alle kanaler og likevel er ikke folk fornøyd. Noen på vegne av seg selv, men de fleste på vegne av andre (men de kan nok neppe navngi de "andre" som de snakker om). Hva forventer de at kommunen skal gjøre da? Sette seg ned og ringe hver eneste innbygger som er aktuelle for vaksine? Litt ansvar må man da kunne ta selv, både som person og som pårørende.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 03-04-21, 14:56   #833
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Jeg må bare gruffe over at jeg og mannen har oppdratt gutta våre så dårlig at de ikke gjør en dritt i huset. De er fine gutter altså, men her skjer det ingenting med mindre vi står på de. Vi har innsett at det er vår egen feil, men jeg gruffer over det likevel.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 03-04-21, 15:24   #834
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Hvem søren er den gamle dama som dukker opp på selfier tatt av meg? Når ble jeg så middelaldrende? Og hvorfor skvetter jeg i trusa når jeg elegant velter på ski? Hæ?

Jeg prøvde meg på ungenes trampoline hin dagen. Tror ikke Tena hadde gjort jobben, muligens Pampers

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 03-04-21, 20:51   #835
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg må bare gruffe over at jeg og mannen har oppdratt gutta våre så dårlig at de ikke gjør en dritt i huset. De er fine gutter altså, men her skjer det ingenting med mindre vi står på de. Vi har innsett at det er vår egen feil, men jeg gruffer over det likevel.

Mine gutter hjelper til, spesielt idag ettersom de fikk kjeft fordi de satt med film i det fine været, og ikke hjalp til med husarbeid og vasking. Betydelig bedre innsats etter ‘praten’ gitt.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 04-04-21, 09:32   #836
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Mine gutter hjelper også til i varierende grad og jeg klikket helt her en dag når jeg kom hjem fra jobb til et bomba kjøkken. De har noen vage ideer om at jeg skal fortelle de hva de skal gjøre (rydd opp etter deg!!) og at de i alle fall IKKE skal være på utkikk etter ting som må gjøres (som JEG må gjøre i stedet som: gå med overfylt søppel, ta ut av oppvaskmaskina, ta ut av tørketrommel, støvsuge f.eks). Jeg fatter ikke hvor det har feilet for jeg har i mine 20 år som mor hatt et ønske om å ha barn som bidrar. Uten den jævla masinga.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 04-04-21, 09:55   #837
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

I går fikk de tre oppgaver, vaske badet nede (som nesten bare de bruker), feie grus fra bakken vår, og dra hengeren rundt huset til garasjen. De fikk gjort alle tre oppgavene. Selv om det bare var eldste som vasket badet.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 04-04-21, 09:55   #838
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Min yngste er en skjønn ungdom. Men hun rydder ikke. Man kan se spor etter alt hun har gjort og spist. Jeg bare orker ikke kjefte, gruffer litt, og tenker hun er fin likevel.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 04-04-21, 12:02   #839
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Mine ungdommer gjør alt jeg ber dem om uten gruff, men det må fortsatt bes om. Jeg har prøvd ganske lenge nå å få dem til å se at de skal gjøre ting av seg selv, men det sitter altså så utrolig langt inne.

Såpass langt inne at jeg mistenker at det ikke kommer til å skje før de flytter ut. Det vil si, de vasker klær når de føler selv at de trenger det, og da tar de med mine og søs sine også.

Når jeg tenker meg om kjenner jeg ganske mange voksne som er sånn også. Med en gang de har en leder på jobb, så gjør de lissom ingenting før de får beskjed.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 04-04-21, 12:27   #840
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Hah! Det siste er helt sant, Maverick.

-ea- er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no