Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-10, 16:04   #21
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Livet mitt har blitt kunst- og kulturløst.

Du liker jo alt som er på scene 2. :trøster:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 16:05   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Du liker jo alt som er på scene 2. :trøster:

Hehe, nei. Jeg liker scenen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 16:06   #23
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hehe, nei. Jeg liker scenen.

Da ser du på scenen, og ignorerer det som er oppå.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 16:08   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Jatakk, alt! Men jeg er nok ikke spesielt generell i denne sammenhengen. Jeg bruker både høy og lavkultur til sitt bruk, og kan i løpet av en måned fint ha vært i operaen, på smal samtidsmusikkonsert, danset swing til rockebillylåter i bakgården til Gamla, fått med meg en blockbuster på Ringen og en danseforestilling på Dansens Hus. Post-barn er det mindre konserter enn før, derfor går jeg alltid på Øya, for en slags årlig oppsummering.

I tillegg går Glitterbarnet i barnekunstklubb, slik at jeg får med meg litt moderne kunst annenhver måned. Det jeg benytter meg minst av er smal film på Cinemateket, og litteratur. Jeg burde se mer smal film.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 16:53   #25
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Ser lite og ingenting live tv, men en god del serier og filmer. Ellers blir det ganske mye konserter nå som vi normer sted hvor det er mye bra på den fronten. Stand up liker jeg også, og vi får med oss et teaterstykke i ny og ne. Ut over det blir det dårlig med maleriutstillinger, iom at de sjelden er barnevennlige, men vitenskapsmuseer har vi sett mange av.

Bøker elsker jeg, men leser mindre når jeg studerer. Høykulturell er jeg ikke, selv om vi fikk med oss et par skikkelig høykulturelle teaterstykket under kulturbyåret i Stavanger. Ballett og opera er ikke min greie. Vi så forøvrig VM-finalen (og en kamp under resten av VM). Og vi har vært på basebal kamp.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 17:26   #26
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Kunst: Jeg liker kjempegodt skulturene til Nikki de Saint Phalle. Denne her henger i taket på jernbanestasjonen i Zürich:



Jeg liker også kjempegodt de mobile skulturene hun har laget sammen med Jean Tinguely. For eksempel Stravinsky fontenen som ligger utenfor Pompidou-senteret i Paris. Ut over det er det vel impresjonistene som taler til meg.

Jeg liker godt opera, også å synge det selv. Jeg kan høre på og synge nesten all slags musikk, så lenge det virkelig er musikk og i hvert fall i noen grad melodiøst. Altså går rap, moderne jazz og Arne Nordheim med flere ut med høye kneløft.

Jeg har stor sans for Shakespear, Austen, Ibsen og mange, mange flere av typisk klassiske forfattere, men leser masse og alt mulig. I det siste har det blitt mye fantasy og science fiction på meg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 17:36   #27
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Tja.
Jeg er mest på fotballkamper. Noen hockeykamper, en og annen håndballkamp.
I tillegg liker jeg å gå på kino, teater, noe revy (så lenge det ikke blir for krampe -det er kleint) og konserter i ymse sjangere. Går gjerne både på klassisk i filharmonien og konserter i pop/rock sjangeren. Noe litt annet og, men sjelden jazz. Aldri folkemusikk, danseband og DDE-sjangeren

Museer går jeg gjerne på -relativt alteetende.

Det jeg synes er kjedelig, er dans og ballett.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 17:53   #28
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Jeg er veldig interessert i kunst, og prøver å få med meg så mange kunstmuseer og gallerier som mulig.

Jeg liker best "moderne kunst", og er en stor beundrer av Gilbert & George, og installasjonene til Yoko Ono og skulpturene til Andy Goldsworthy. Liker også Christo, Tracy Emin og Yayoi Kusama.

Når det gjelder musikk er jeg erkekjedelig, og hører kun musikk fra The Beatles, noe amerikansk folk og britisk rock fra nittitallet.

Jeg er TV-slave og ser hva det nå måtte være, med unntak av reality der folk ikke har talent for å danse eller synge.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 19:00   #29
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Jeg konsumerer

1) Bøker, normalt i store mengder. Stort sjangerspenn. Dette er det feltet jeg har mest greie på.

2) Film. Jeg prøver å få gått litt på kino, og ser litt hjemme også. Har middels peiling. Bred smak.

3) Musikk. Monoman og ensporet i utvalget. Synes musikkpolitiet er skummelt. Går praktisk talt aldri på konserter.

4) Annet – stort sett på reiser, ofte i form av museer og arkitekturtitting. Har lite dybdepeiling på billedkunst og arkitektur (og de respektive politiene er enda skumlere enn musikkpolitiet), men jeg liker å se på for det. Har derimot god oversiktspeiling på historie og kunsthistorie, og dybdepeiling på noen utvalgte perioder. Svak for arkeologiske utgravninger.

Og egentlig synes jeg vi skal ta med mat også. Jeg er nerdete opptatt av mat, har peiling og strekker meg langt for å få spist visse retter og på visse restauranter. Jeg er veldig glad i vin også, men der har vi jo det skumle vinpolitiet. Jeg har bare overflatepeiling.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 19:01   #30
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Så politiredd du har blitt, da, Toffen?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 19:02   #31
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Det har jeg da alltid vært.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 19:06   #32
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Jeg var superkulturell i forrige uke, og holdt ut en hel konsert med *meget* eksperimentell jazz. Det var egentlig nok høykultur for et års tid. Neste år satser jeg på å sette bort ungene slik at jeg får med meg noe mer melodiøst og tradisjonelt (det skal ikke så veldig mye til).

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 19:12   #33
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Jeg vet ikke helt i hvilken kategori jeg passer inn. Jeg liker samtidskunst og moderne dans, men er ikke begeistret for samtidsmusikk. Jeg liker fotball, klassisk jazz, opera, folkemusikk og amerikansk krim. Jeg misliker reality, stand up og det meste av nymotens popmusikk (etter 1972) men er heller ikke så interessert i teater eller i norsk nyere (eller eldre) litteratur... Så jeg klynger meg til håpet om at jeg ikke er en reinspikka kultursnobb.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 21:31   #34
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Jeg får dessverre skjelden gått på konsert men hører mye på musikk. Mye variert, men er spesielt glad i Dylan.
Men kunst elsker jeg å se på og prioriterer å få til, særlig Pop art. Pakket mann og to-åring i bilen for å kjøre ens ærend til Louisiana i Danmark på Roy Lichtenstein utstilling. 7 timer i bil for en slik begivenhet er da ingenting! Jeg formelig elsker de moderne utstillingene det kunstmuseet har å by på, i seg selv grunn nok til å legge ferien til Skjælland. Skulle gjerne hatt en stor pengesekk og kjøpt kunst for.

Forøvrig leser jeg mye. Film ser jeg skjelden, og hvis det blir noe er det i kategorien der jeg får ledd litt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 21:48   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Jeg har mistet taket helt.

Før var jeg på utstillinger og gallerier, klassisk og moderne kunst, og elsket det. Nå husker jeg aldri at det går an.

Jeg leste masse, hele tiden, nå er det så vidt jeg klarer å konsentrere meg over 20 sider, og må ha det noenlunde lettlest, og helst ting jeg har lest før. Ja, og donald pocket-er.

Musikk hører jeg fortsatt masse på, og foretrekker rustne, gamle stemmer, bra gitar og melankolske tekster. Jeg er på konserter hele tiden, men de eneste jeg husker som udelt positive nå er Dum Dum Boys på Wood, og Cave på Øya for et par år siden. Ja, og en Big Time Tom Waits-tribute. Før hørte jeg også masse på klassisk musikk, det går også i glemmeboka nå, men jeg skal skjerpe meg der.

Filmer har jeg blitt flinkere på igjen, før så jeg masse, nå er det altfor sjelden.

Jeg savner kulturen! Og kunsten!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 21:54   #36
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Jeg har også mistet grepet.

Før pleide jeg å like samtidskunst og billedkunst generelt. Ballett, eksperimentell dans. Teater, men helst nye, kule oppsetninger. Kul musikk, type indie og elektronika. Konserter, særlig små klubbkonserter. Smale filmer, Cinemateket, smale bøker. Jeg studerte til og med litteratur et år bare for gøy. Arkitektur, gjerne på storbyferie.

Nå: Ingen musikk, aldri film, nesten bare chick-lit. :hylgråter: Jeg ser aldri på TV da. Mulig jeg burde begynne med det igjen.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 22:02   #37
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Diverse, vil jeg si. Bøker leser jeg en del, men har ikke helt sansen for fantasy eller krim selv om jeg prøver meg av og til. Teater, men styrer helst utenom den klassiske formen. Jeg ser en del film i den mørke årstiden og har såvidt begynt å virkelig høre på musikk igjen. Helst live og helst intimkonserter. Og så mat. Og vin. Jah.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 22:04   #38
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Ja, mat og vin! Jeg foretrekker det fremfor enhver annen kulturopplevelse, tror jeg.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 22:06   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Ikke mat. Vin. Der kan jeg vel kanskje ikke akkurat si at jeg har ligget på latsiden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 22:09   #40
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags kunst og kultur fenger deg?

Bøker! Ingen over og ingen ved siden.

Og mat og vin.

Billedkunst i alle former.

Teater, film og opera liker jeg godt, men er ikke så flink til å komme meg av gårde.

Jeg liker mye musikk, men det blir mindre og mindre aktiv lytting med årene. Samtidsmusikk skjønner jeg lite av.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no