Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Skal vi danse høsten 2010

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-10, 21:46   #21
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Jeg gleder meg jeg også!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 22:03   #22
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Jeg gleder meg masse!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 22:31   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg er som bredspektret antibiotikum.

For en fantastisk sammenligning.

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg noterer meg din snikinteresse for Skal vi danse-tråder.

Ikke snikinteresse, ekte og oppriktig interesse tror jeg vi kan kalle det. Jeg elsker både Skal vi danse og So You Think You Can Dance, til min manns store fortvilelse.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 22:43   #24
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010



Jeg leste Heiko, og gledet meg til et bra show.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 22:47   #25
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.



Jeg leste Heiko, og gledet meg til et bra show.

Jeg leste også Heiko, og lurte på hvordan jeg kunne ha unngått å få med meg det ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 22:49   #26
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Ja, danseprogram er gøy, gøy, gøy!

SYTYCD er imidlertid selve kremtoppen av danseprogrammer, altså. Jeg ler. Jeg gråter. Jeg gyser. Jeg jubler. Jeg digger. Halleluja.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 22:57   #27
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Dansestuggu!



Jeg heier på hun K2 dama. Tror jeg. Keiko blir underholdningen og Aylar vinner.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 23:08   #28
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Opprinnelig lagt inn av 007, her.



Jeg heier på hun K2 dama. Tror jeg.

Jeg tror også jeg heier på Cecilie Skog. Jeg er veldig spent på å se henne i en slik setting. Tror aldri jeg har sett et bilde av henne uten fjell- eller ullklær. Jeg har stor sans for den damen.

Ellers synes jeg Skal vi danse er et utmerket "samle-familien-foran-tv"-program.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 23:10   #29
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Danseshow!?? Likte ikke du også Tommy Steine?
Men ok. Hvilken dag går dette? Kan vi drikke vin?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 23:10   #30
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Hun er vakker, trent og har sikkert god kroppsbeherskelse.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 14:07   #31
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Keiko trekker seg.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 14:09   #32
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg er som bredspektret antibiotikum.

Jeg noterer meg din snikinteresse for Skal vi danse-tråder.

Jeg ble også lurt inn i denne tråden da jeg så hvem som hadde startet den. Men alle har sine guilty pleasures. :har cake boss på serieopptak:

Jeg trodde Keiko var en hval jeg? Som var på Island eller noe?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 14:19   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

"Skal vi danse" er skikkelig familieunderholdning hjemme hos oss. Det er nesten så vi må skaffe oss månedskort på Riks-tv-boksen sånn at vi kan se det på hytta utover høsten også. Knerten bryr seg ikke, men vi tre andre synes "Skal du danse" er stor stas.

Hvorfor skal Keiko trekke seg?
Keiko er en hval. Men Tom Nordli kalte seg selv Keiko for noen år siden da han var omtrent på den størrelsen. Tom Nordli går jo enda mer opp og ned i vekt enn meg.

Jeg konstaterer at "presten vår" skal være med. Jeg tror virkelig ikke at han kan danse.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 14:21   #34
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Han var programleder i 2006. Etter det har det vært Kristian Ødegård m/forskjellige. Det gikk inn og ut hvem som skulle være programledere i år, men jeg mener at det ikke var Kristian.

Joda, Kristian skal vel være programleder også i år. Det har vært fokus på at i år skal han bli pappa, mens det de to foregående årene så har medprogramlederen vært gravid.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 14:23   #35
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Ellers synes jeg Skal vi danse er et utmerket "samle-familien-foran-tv"-program.

Ahh, det er nok sånn jeg må gå fram for å få se dette, få eldstedatter frelst på dette

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 14:26   #36
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Åh, Cecilie Skog skal være med. Jeg gleder meg til å se henne i denne settingen. Jeg har stor respekt for henne, og håper hun kommer langt. Så blir det for første gang Skal vi danse på familien nå i høst.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 14:34   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Er ikke Keiko død? Jeg er ikke så begeistret for Skal vi danse. Jeg liker So you think you can dance, mye bedre, hvor folk faktisk kan danse. De som er latterlig dårlige er jo morosmme i introrundene, men folk ai Skal vi danse er jo ikke lattervekkende dårlige, bare kjedelige.

Og er det ikke litt rart å ha med en dame som bare er kjent for at kjæresten hennes døde på et fjell? Dette er Se& Hør-TV assa.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 14:46   #38
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Og er det ikke litt rart å ha med en dame som bare er kjent for at kjæresten hennes døde på et fjell? Dette er Se& Hør-TV assa.

Nå ble jeg nesten litt fornærmet på damas vegne. Hun er vel første kvinne i verden på flere bragder, tror jeg. F.eks. Seven Summits (http://no.wikipedia.org/wiki/Cecilie_Skog).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 14:48   #39
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Glitter: Jeg tror at K2-damen var en institusjon lenge før mannen død. I friluftskretser og blant eventyrergroupies og sånt.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 14:49   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse høsten 2010

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Nå ble jeg nesten litt fornærmet på damas vegne. Hun er vel første kvinne i verden på flere bragder, tror jeg. F.eks. Seven Summits (http://no.wikipedia.org/wiki/Cecilie_Skog).

Synd hun ikke er kjent for allmennheten for det. Jeg må fnise litt av "... tror jeg" i innlegget ditt. Det beviser vel egentlig at hun ikke er så kjent for det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no