Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Røyking vs. tvungen oralsex

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-10, 14:33   #21
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hva med de stakkarene som både er røykere og voldtekts-/overgrepsofre? Virkelig gni det inn, liksom.

Stygg og usmakelig kampanje.

Stakkarene? Jeg har blitt voldtatt og har røykt i perioder og jeg føler meg verken som en stakkar eller som at dette blir gnidd inn på noen som helst måte. Snakk om nedlatende holdning!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:34   #22
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.786
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Hvem er det den reklamen skal rette seg mot? Jeg tror ikke den hadde hatt veldig effekt på meg som fjortenåring altså. Og nå når jeg er 20 år eldre vet jeg hvordan avhengigheten funker, og reklamen hadde følgelig ikke hatt effekt på meg nå heller.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:34   #23
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Mhm. Jeg tror fortsatt at jeg glatt foretrekker å røyke fremfor å være noens sexslave. Kanskje det bare er jeg som er sær.

Sær jeg også.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:34   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Den der trassen enkelte røykere snakker om har jeg aldri skjønt meg på. Barnehagementalitet?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:35   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Den der trassen enkelte røykere snakker om har jeg aldri skjønt meg på. Barnehagementalitet?

Ja. Selvfølgelig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:36   #26
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.786
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Den der trassen enkelte røykere snakker om har jeg aldri skjønt meg på. Barnehagementalitet?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:37   #27
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Den der trassen enkelte røykere snakker om har jeg aldri skjønt meg på. Barnehagementalitet?

Hvis noen hadde gneldret, mast, kommentert og informert hver gang du puttet mat i munnen (usunn) og i tillegg kommer det skremselkampanjer, infokampanjer hele tiden, om det du så inderlig godt vet fra før, så hadde du kanskje blitt bittelittegranne trassig. Eller sur. Eller ville bestemme selv når du skulle slutte og på hvilken måte. Uten å prate med noen om det. Ja, det er kanskje litt barnehagementalitet.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:37   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Jeg lurer faktisk oppriktig. Ei på FB-listen min kommer ofte med gloser om at nå er hun så lei av røykeloven og alt dette her at nå skal hun gi faen og røyke opp i ansiktet på alle, på trass. Nå tenker ikke de fleste sånn, heldigvis, men det er ikke sjelden jeg hører denne "dette får oss jo bare til å røyke enda mer på trass", og jeg skjønner den ærlig talt ikke.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:39   #29
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.991
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Reklamen vil skremme unge tobakksslaver, står det. Jeg tror den bare krenker voldsofre, og er særdeles usmakelig.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:41   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Det finnes røykende nek, og det finnes ikke-røykende nek.

...og her var det ikke snakk om røykeloven, (som jeg ønsket velkommen), her er det snakk om en dårlig antirøykkampanje. Når jeg blir undervurdert, blir jeg trassig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:41   #31
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.786
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Iset: Om du faktisk mener at du lurer på hva som får mange røykere til å reagere som de gjør, kan du lese den der Ikke-røyke boka til Carr. Den anbefales absolutt til ikke-røykere som ikke skjønner hva dette handler om.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:41   #32
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Stakkarene? Jeg har blitt voldtatt og har røykt i perioder og jeg føler meg verken som en stakkar eller som at dette blir gnidd inn på noen som helst måte. Snakk om nedlatende holdning!

Men det er ikke sikkert at alle føler det slik, Sitron. Det er jo nedlatende å gå ut fra det.
Og det nolo sa.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:42   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Iset: Om du faktisk mener at du lurer på hva som får mange røykere til å reagere som de gjør, kan du lese den der Ikke-røyke boka til Carr. Den anbefales absolutt til ikke-røykere som ikke skjønner hva dette handler om.

Den har jeg faktisk vurdert å lese, moren min sier den er fantastisk (selv om hun måtte ty til den + piller fra legen for å slutte). Tror faktisk jeg skal låne den av henne i helgen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:42   #34
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg lurer faktisk oppriktig. Ei på FB-listen min kommer ofte med gloser om at nå er hun så lei av røykeloven og alt dette her at nå skal hun gi faen og røyke opp i ansiktet på alle, på trass. Nå tenker ikke de fleste sånn, heldigvis, men det er ikke sjelden jeg hører denne "dette får oss jo bare til å røyke enda mer på trass", og jeg skjønner den ærlig talt ikke.

Normale røykere kan jo ikke ta ansvar for sånne idioter selv om de tilfeldigvis er røykere.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:43   #35
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Men det er ikke sikkert at alle føler det slik, Sitron. Det er jo nedlatende å gå ut fra det.
Og det nolo sa.

JEG har ikke gått ut fra det. DU, derimot, var den som kalte alle stakkarer. Og om du hadde giddet å lese hva jeg skriver her, så ser du lengre opp at jeg definitivt ikke går ut fra det.

Fader for et nek du er!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:44   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Om det hadde vært om overspising... En svær pølse, masse topping. Det hadde vel vært mer passende? Brekningsrefleks og greier.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:44   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Normale røykere kan jo ikke ta ansvar for sånne idioter selv om de tilfeldigvis er røykere.

Nei, det mener jeg selvsagt ikke. Jeg kjenner heldigvis stort sett normalt oppegående røykere. Jeg lurte bare på dette med trass, jeg skjønner liksom ikke helt tankegangen og synes den er fryktelig barnslig. Men jeg skal sjekke ut den der boka.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:47   #38
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Huff og huff

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 15:16   #39
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex



Dere har misforstått totalt. Dette er ikke en antirøykekampanje. Dette er en huskelapp. Budskapet er at det er vanlig å ta en røyk etter sex - husk å kjøpe. Og husk at oralsex er også sex.

  Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 15:16   #40
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.491
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Jeg likte ikke kampanjen. Den eneste gevinsten jeg kan se er at den får stor oppmerksomhet, at den skal virke er vel heller tvilsom.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no