Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvilken aldersgruppe er Totally Spies (Disney) ment for?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-10, 00:19   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken aldersgruppe er Totally Spies (Disney) ment for?

Disney channel sender en serie som heter Totally Spies, som handler om tre tenåringsjenter som er superspioner.

Storebror satt og så på dette her en dag, men jeg fikk ham til å bytte kanal da inntrykket mitt var at dette er en serie for eldre barn enn ham. (Bråkete var den og. Hvorfor alle dubbes til skingrende stemmer?) I tillegg så var Lillebroren hans til stede og det er i hvert fall ikke noe program for ham!

Men så ble jeg litt nysgjerrig på hvilken aldersgruppe denne serien er ment for? Barn i småskolen? Tenåringer? Den sendes til alle døgnets tider, bl.a i halv åtte-tiden om morgenen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 08:21   #2
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.612
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken aldersgruppe er Totally Spies (Disney) ment for?

Den er vel for de som er i alderen 5 år og eldre.

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 09:12   #3
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken aldersgruppe er Totally Spies (Disney) ment for?

Begge mine ser Totally Spies, men da fenger mest hos eldste. Ho har av og til kjøpt bladene og, og eg høyre ho leker spion med venninnene.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 10:38   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.005
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken aldersgruppe er Totally Spies (Disney) ment for?

Frøkna mi - også 2001-modell - liker det veldig godt og har likt det et par år, i hvert fall. Jeg nekter henne å se på når jeg er hjemme, for jeg blir gal av skingre-stemmene og hele konseptet (vi har kun TV i stua).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 18:36   #5
MillyMollyMandy
Aktiv
 
MillyMollyMandy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 292
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Sv: Hvilken aldersgruppe er Totally Spies (Disney) ment for?

Et grusomt barneprogram Jeg slår av hver gang de slår på Disney Channel her for det er så mye bråk og gneldrete stemmer. Her er det 8 åringen som ser på det...

__________________
Det finns sakar man måste göra,
Annars är man ingen människa utan bara en liten lort.
MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 22:00   #6
Opera
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6
Opera har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken aldersgruppe er Totally Spies (Disney) ment for?

Sitat:

Et grusomt barneprogram

Der må jeg si at det er ikke jeg enig med. Har sett det programmet sammen med barn på 6, 8 og 12 år. Alle syntes programmet var morsomt og hvis det er litt for bråkete, er det ikke bare og skru ned lyden? Satte stemmen over til engelsk, og da var det bare 12åringen som forsto det Hilsen Opera

Opera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no