Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hva skal jeg gjøre med rester av salt torsk?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 13:39   #1
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva skal jeg gjøre med rester av salt torsk?

Kan jeg lage noe godt med det? Orker ikke det samme som igår nemlig, så hadde vært godt med noe annet.. Men klarer ikke finne ut noe, siden fisken er salta..

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 13:42   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med rester av salt torsk?

Går det ikk ann å lage fiskegrateng da? Det er jo kjempegodt!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 13:43   #3
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med rester av salt torsk?

Jeg lagde noen fantastisk gode fiskekaker av lettsalta-torsk her en gang, men har desverre ikke oppskrift her. Hva hadde du til middag i går da, så vi vet hva vi skal konkurrere mot. Kan vel lage plukkfisk eller fiskegrateng av det.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 13:43   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.100
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med rester av salt torsk?

Fiskegrateng, plukkfisk eller pytt i panne. Kjempegodt!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 13:44   #5
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med rester av salt torsk?

Er det lettsalta torsk så er det jo nydelig å lage plukkfisk av den.
Rens fisken for bein og lag en god hvit saus. Ha oppi småbiter av fisken. Server med kokte poteter, gullerøtter og litt bacon biter.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 13:45   #6
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med rester av salt torsk?

Fiskekaker i hamburgerbrød, med salat og remulade! Mmm..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 14:06   #7
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med rester av salt torsk?

Torsk i form. :sikle:

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 14:08   #8
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med rester av salt torsk?

Å, det er så artig nå så mange svarer så fort! Andre forum jeg er på kan det jo nesten gå en dag før noen svarer..

Hadde torsken med gulrotstuing og potet ved siden av. Nydelig igår, men frister ikke idag og.

Tenkte selv i retning av plukkfisk, men visste ikke helt hva slags fisk det burde være i.

Så da blir det plukkfisk idag! Tusen takk for masse gode ideer!

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 14:08   #9
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med rester av salt torsk?

Opprinnelig lagt inn av Tusta, her.

Torsk i form. :sikle:

Å, det kunne fristet! Oppskrift?

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 14:57   #10
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med rester av salt torsk?

Legger torsk i ildfastform.
Har på en dæsj med margarin
Legger over kuttet purre.
Legger tomat på toppen.

Peprer det eventuelt og man kan ha på litt vann eller fløte.

Serveres med potet.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 16:03   #11
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med rester av salt torsk?

Fiskegrateng er jo klart best med salta fisk!

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 16:22   #12
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med rester av salt torsk?

Lag hvit saus med karri til og server med kokte poteter og rotgrønnsaker. Nam, nam!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no