Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 10:40   #81
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv



Ja, da må vi vel bare stille opp. Kom igjen jenter
Kan L.A. kan vel vi også. Eller, vent! Jeg har jo ikke langt hår, så det blir ingen musefletter

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 10:42   #82
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 10:42   #83
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Jeg har museflettene, ikke lange nok til å dekke puppene riktignok, og ikke har jeg store pupper heller, men jeg har altså musefletter.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 10:42   #84
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.



Ja, da må vi vel bare stille opp. Kom igjen jenter
Kan L.A. kan vel vi også. Eller, vent! Jeg har jo ikke langt hår, så det blir ingen musefletter

Jeg ammerøyter såpass at det sikkert blir nok til et par tre musefletter ekstra.

Men, som sagt, den ristingen gjør vondt!!!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 10:46   #85
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg ammerøyter såpass at det sikkert blir nok til et par tre musefletter ekstra.

Men, som sagt, den ristingen gjør vondt!!!

Neida Jeg syntes ikke det er så vondt. Eh... ikke det at jeg pleier å drive med det. Tre par fletter kan jo bli fin fint, en på hver side og en midt på.

Fluke: Da kan vi bli et strålende entertainer par Vi har hver vår halvpart av det som trengs for å lykkes på VGTV, vi kan bli rike *gris* My precious

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 10:48   #86
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Neida Jeg syntes ikke det er så vondt. Eh... ikke det at jeg pleier å drive med det. Tre par fletter kan jo bli fin fint, en på hver side og en midt på.

Fluke: Da kan vi bli et strålende par

Kjære vene, hva gjør jeg feil? Går det an uten at det gjør vondt altså? Må øve.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 10:50   #87
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Kjære vene, hva gjør jeg feil? Går det an uten at det gjør vondt altså? Må øve.

Jeg skal snart gi ut en dvd som heter "Hvordan få til smertefri boobshake", løp og kjøp


(noen som sa useriøs, god på det...)

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 10:55   #88
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Jeg skal snart gi ut en dvd som heter "Hvordan få til smertefri boobshake", løp og kjøp


(noen som sa useriøs, god på det...)

Nå må jeg snart beskyttes mot meg selv. Løper ut i finværet i stedet.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 10:56   #89
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.440
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Blir hun beskyttet mot seg selv nå? Det ser ut til at intervjuet er fjernet.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 11:05   #90
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Blir hun beskyttet mot seg selv nå? Det ser ut til at intervjuet er fjernet.

Endelig tar folk til vett

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 11:13   #91
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.440
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Neida, jeg fant det igjen, det lå bare et annet sted nå.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 12:40   #92
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Neida, jeg fant det igjen, det lå bare et annet sted nå.

Pokker!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:03   #93
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Hun er skikkelig blånn.
Sitter litt med følelsen at jeg virkelig håper hun spiler så korka, for så dum kan man vel ikke bli?
Det er søtt med små jenter som fikler med museflettene og småsjernert svarer på spørsmål, men det er MANGE år siden hun var i den aldersgruppen.

Hun får meg ikek til å føle at jeg får fordommene mine slengt i ansiktet........

Hvor gammel er hun egentlig? Har hun lov til å gå ut alene om kvelden?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Forresten vet jeg hvor hun har fått ideen til salgstrikset sitt. Det var noe velkjent over den ristinga.



Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Kjære vene, hva gjør jeg feil? Går det an uten at det gjør vondt altså? Må øve.

Nei, det gjør vondt.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:12   #94
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

a) Hun er veldig, veldig dum
b) Hun er veldig, veldig smart
c) Hun er ganske dum, og har en ganske smart manager. Og folk flest er ganske lettlurte.

Jeg stemmer for alternativ c).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:19   #95
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Så store pupper er ikke pent! Så jo helt rart ut jo.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 14:21   #96
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Nei, det gjør vondt.

Er jeg unormal? *snufs*

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 14:29   #97
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Er jeg unormal? *snufs*

Kanskje puppene dine er sånne faste og ekle? Mine gjør vondt ved risting. Ihvertfall nå som gravid.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 14:35   #98
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Jeg syns hun er morsom, jeg. Og jeg beundrer henne for at hun tør.

Som hun selv sa, folk kom til å snakke om puppene uansett, så da kan hun like godt legge opp til det selv.

Hvorfor var dette så ille, egentlig?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 14:42   #99
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Fordi hun TØR? Dama har jo praktisk talt gitt høyrearmen for oppmerksomhet. Hvorfor skal det være beundringsverdig at hun TØR?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 14:43   #100
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Fordi hun TØR? Dama har jo praktisk talt gitt høyrearmen for oppmerksomhet. Hvorfor skal det være beundringsverdig at hun TØR?

Jeg syns det er beundringsverdig at hun tør være uhøytidlig med seg selv, og at hun ikke er redd for hva "mobben" måtte mene om henne.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no