Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

"Fremtiden i våre hender"

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-07, 17:07   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

"Fremtiden i våre hender"

Var det her man kunne legge miljørelaterte tråder?

Uansett, vi vurderer å bli medlem av "fremtiden av våre hender".
Noen som vet noe om organiasjonen som taler for eller i mot?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 17:20   #2
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Fremtiden i våre hender"

Dersom jeg skulle melde meg inn i en slik organisasjon så tror jeg det hadde blitt Fremtiden i våre hender. Jeg syns Steinar Lem er svært kunnskapsrik og ryddig i diskusjoner.

Så flott at dere har tenkt på det.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 23:02   #3
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Fremtiden i våre hender"

Flott organisasjon, kjenner en som har jobbet der. De jobber både politisk og praktisk rettet. Kanskje vi også skulle meldt oss inn, har tenkt tanken før også...

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 23:27   #4
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Fremtiden i våre hender"

Vi meldte oss inn i dag!

http://www.framtiden.no/


Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 23:37   #5
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Fremtiden i våre hender"

Jeg synes det er litt teit at de heter "Framtiden i våre hender". Så vidt meg bekjent er det ingenting som heter framtiden, det er enten frEmtidEN eller frAmtidA. :digresjon:

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 23:38   #6
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Fremtiden i våre hender"

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Jeg synes det er litt teit at de heter "Framtiden i våre hender". Så vidt meg bekjent er det ingenting som heter framtiden, det er enten frEmtidEN eller frAmtidA. :digresjon:

Ja du, det har jeg ikke tenkt på .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 09:45   #7
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Fremtiden i våre hender"

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Jeg synes det er litt teit at de heter "Framtiden i våre hender". Så vidt meg bekjent er det ingenting som heter framtiden, det er enten frEmtidEN eller frAmtidA. :digresjon:

Flisespikker! Her driver vi og skal redde verden, og du henger deg opp i sånt?

Jeg meldte oss inn i dag, takk for at du minte meg på det, Mandarin!

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 09:50   #8
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Fremtiden i våre hender"

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Flisespikker! Her driver vi og skal redde verden, og du henger deg opp i sånt?

Jeg meldte oss inn i dag, takk for at du minte meg på det, Mandarin!



SÅ FLOTT!
Jeg synes det er et flott signal å gi lillemor (som enda bare er 21 mdn), men også til våre nieser og nevøer som er litt eldre. Viktig med bevisstgjøring. Ikke minst at vi selv blir minnet på det.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 00:30   #9
haipai
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2
haipai har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Fremtiden i våre hender"

Takk for at du minnet meg på det.
Nå er vi også medlem....
Mange bekker små..............

mvh
haipai

haipai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 00:54   #10
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fremtiden i våre hender"

Jeg har vært medlem i maaaange år!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 01:24   #11
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.974
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Fremtiden i våre hender"

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Jeg synes det er litt teit at de heter "Framtiden i våre hender". Så vidt meg bekjent er det ingenting som heter framtiden, det er enten frEmtidEN eller frAmtidA. :digresjon:

Der tar du nok feil. Bokmålsordboka:



framtid

fram|tid el. frem~ 1tid som følger nåtiden, kommende tid fortid, nåtid og f- / i f-en / for f-en heretter / f-en ligger åpen foran deg / en gang i f-en / f-en vil vise / det er ingen f- i det ingenting å satse på / det er ingen f- for ham der / gå en dyster, lys f- i møte / skape seg en f- / se lyst på f-en

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no