Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke sanksjoner har SSB om du ikke svarer dem?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-18, 17:15   #21
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sanksjoner har SSB om du ikke svarer dem?

Vi ble trukket ut en gang. En uke med endeløse skjemaer og logging av ALT vi brukte penger på. Hassle ja, men samtidig tenkte jeg jo at det var godt at de fikk informasjon om sånne som oss også, liksom. I tilfelle vi var zpezielle.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-18, 19:12   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sanksjoner har SSB om du ikke svarer dem?

Jeg ble "tvunget" til å delta på en undersøkelse om jobb som pågikk i et år eller to. Det var ganske Low key da, de ringte meg fire ganger i året og spurte om jeg fortsatt jobbet på samme sted, om jeg hadde tatt noe utdannelse siden sist, om jeg var fornøyd og sånn. De var veldig greie på å spørre om det passet når de ringte, og avtalte nytt tidspunkt om det ikke gjorde det.

Jeg syns visse undersøkelser er det en borgerplikt å svare på, og siden jeg bruker SSB til mye rart selv, helt gratis, så får det være mitt bidrag. Jeg har fullt ut den digre, tjukke blekka to ganger også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-18, 23:47   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sanksjoner har SSB om du ikke svarer dem?

Den tykke blekka to ganger her også. Heftg. Men, man gjør det jo.

SSB svarer jeg. Sånn ellers kan de jo faktisk ikke få grunnlaget de trenger for å lage sånne ting som jeg verdsetter at de gjør

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no